آشنایی با بهترین غذاهای خیابانی در برزیل(بخش اول)




 

غذا های برزیل

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بهترین غذاهای خیابانی در برزیل

 


بدون شک کشور برزیل یکی از بهترین مکانهای گردشگری در جهان میباشد که در آن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری تاریخی و طبیعی وجود دارد و افراد زیادی برای دیدن آنها با استفاده از تور برزیل به این منطقه از جهان سفر میکنند. در صورتی که برای دیدن این جاذبههای گردشگری به این کشور سفر کنید در هنگام گردش در شهرهای مختلف این کشور اغذیه فروشیهای زیادی را مشاهده خواهید کرد که در آنها انواع مختلفی از غذاهای محلی و خوشمزه طبخ میشود. در ادامه به معرفی بهترین غذاهای خیابانی خواهیم پرداخت که در این کشور طبخ خواهد شد. در صورتی که قصد دارید با تهیه بلیط هواپیما به این کشور برای سپری کردن تعطیلاتتان سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

چیکن کوکسینا برزیلی

 

 

در طول سفرتان به این کشور از جهان بودن شک یکی از بهترین غذاهایی که در گردشهای خود میتوانید طعم آن را بچشید چیکن کوکسینا برزیل خواهد بود که در این منطقه از جهان به شکلی بینظیر طبخ میشود و در اختیار گردشگران و مسافران قرار داده خواهد شد. علاوهبر این چیکن کوکسینا یکی از غذاهایی میباشد که در این کشور از طرفداران زیادی برخوردار میباشد و افراد زیادی از آن در وعدههای مختلف غذایی خود استفاده میکنند. خاستگاه این غذای خوشمزه خیابانی شهر سائوپائولو در کشور برزیل میباشد که با توجه به طمع و مزه خوب آن امروزه میتوان این غذا را در بسیاری از شهرهای برزیل مشاهده کرد و از چشیدن طعم لذت بخش آن بیشتری لذت را برد.

 

این غذا در واقع توپکهای سرخ شده و برشته شدهای میباشند که داخل آنها از گوشت مرغ استفاده شده است. این گوشتها به شکلی رشته رشته شده در طبخ این غذا به کار برده شدهاند و از طعم منحصربفردی نیز برخوردار میباشند. در صورتی که با تهیه تور برزیل به این منطقه از جهان سفر کردید پیشنهاد میکنیم حتما برای یکی از وعدههای غذایی خود از این غذای خیابانی خوشمزه استفاده نمایید. علاوهبر گوشت مرغ در طبخ این نوع غذا از یک پنیر خامه خاص نیز استفاده خواهد شد که سبب لذیذتر شدن آن خواهد شد و طعمی بینظیر را به آن میبخشد. با توجه به طعم و مزه خاصی که این غذا دارد در کشور برزیل افراد زیادی تمایل به مصرف این خوراک خوشمزه در طول روز دارند. برای اطلاع از هزینه اقامت در تور برزیل وارد سایت سام سیر شوید.

 

علاوهبر مردم محلی افرادی زیادی که با استفاده از بلیط هواپیما به کشور برزیل سفر میکنند با چشیدن طعم خاص و البته خوشمزه این غذای خیابانی شگفتزده شده و به یکی از سرسختترین طرفداران آن تبدیل شدهاند . کاتوپیری پنیر خامهای میباشد که در پخت این غذای خیابانی توسط برزیلیها استفاده خواهد شد و همانطور که گفته شد به غذا طعم و مزهای بینظیر خواهد بخشید. با استفاده از گوشت مرغ و پنیر خامهای و ادویههای مختلف توپکهایی درست میکنند که قبل از سرخ شدن آنها را در پودر سوخاری قرار میدهند تا در هنگام سرخ شدن از طعم بهتری برخوردار شود و همچنین به شکلی موثرتر طبخ شود.

 

این غذا یکی از بهترین غذاهای موجود در کشور برزیل میباشد که به شکلی خیابانی طبخ خواهد شد و افراد زیادی که با استفاده از تور برزیل سام سیر به این منطقه از جهان سفر کردهاند از خوردن ان لذت برده و به طرفداران ان تبدیل شدهاند. داشتن طعم بینظیر و حالتی ترد و چیپسی شکل سبب شده تا خوردن این غذا بسیار لذتبخش باشد. عموما این غذا را به همراه سس کچاپ سرو خواهند کرد. در صورتی که با تهیه بلیط هواپیما به این کشور سفر کردید پیشنهاد میشود حتما در یکی از وعدههای غذایی خود از این غذای بینظیر خیابانی استفاده نمایید و مطمئن باشید بیشترین لذت زا خواهید برد.



نظرتان را بنویسید







منو