آشنایی با شهر ورونا در کشور ایتالیا (بخش دوم)




 

شهر ورونا در ایتالیا

 

تور ایتالیا سام سیر

 

آشنایی با شهر ورونا در کشور ایتالیا (بخش دوم)

 

ورونا یکی از شهرهای موجود در کشور ایتالیا میباشد که دارای انواع مختلفی از آثار و جاذبههای گردشگری میباشد و همه ساله افراد زیادی در طول سفرشان به این کشور از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور نیز دیدن بعمل خواهند آورد. در ادامه به معرفی بیشتر آثار و جاذبههای گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با استفاده از تور ایتالیا به این منطقه از جهان سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این شهر بدست آورید.

 

 

خانه رومئو ژولیت

 

رومئو و ژولیت یکی از نمایشنامههای مشهور و پرطرفدار نویسنده معروف شکسپیر میباشد که داستان آنها در این شهر بوقوع پیوسته است. با توجه به این موضوع و میران اهمیت و شهرت این داستان در جهان ابتدا به سراغ خانه رومئو . ژولیت در این شهر خواهیم رفت. این بنا یکی از مشهورترین جاذبههای گردشگری در شهر ورونا میباشد که افراد زیادی در طول سفرشان به این شهر با استفاده از پرواز داخلی به دیدن آن میروند.

 

این موضوع را که ممکن است این دو شخصیت که در داستان وجود دارند افرادی تخیلی میباشند را کنار خواهیم گذاشت و به این موضوع خواهیم پرداخت که ژولیت داستان به طور واقعی در این بنا در حال زندگی بوده است.

 

در بالکن این بنا مجسمههای برنزی وجود دارد که زیبایی منحصربفردی را به این بنا بخشیده است و گردشگران بسیاری برای دیدن آن بله این منطقه از کشور ایتالیا سفر میکنند تا از زیباییهای موجود در آن از نزدیک دیدن بعمل آورند. نکته جالب در رابطه با این مکان گردشگری در شهر ورونا ان است که گردشگران در ان نامههایی را به ژولیت مینویسند و افرادی در این خانه حضور دارند که مسئول پاسخ دادن به این نوع نامهها میباشند.

 

شهر ورونا را به شهر عشاق نیز و عشق نیز خواهند شناخت که دلیل اصلی این نامگذاری وجود این خانه در آن میباشد. در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور ایتالیا گردشگری به این منطقه از جهان سفر کنید پیشنهاد میشود حتما به دیدن این شهر بینظیر و جاذبههای گردشگری موجود در آن بروید. نکته قابل توجه در رابطه با این نوع جاذبه گردشگری آن است که خانه رومئو نیز در نزدیکی این خانه قرار گرفته است اما به این اندازه که خانه ژولیت مورد استقبال قرار گرفته است مورد توجه گردشگران قرار نگرفته است.

 

 

قلعه ی کیو

 

در سال 1354 میلادی توسط خاندان اسکالیجری دستور ساخت قلعهای داده شد که امروزه این مکان به یکی از مهمترین آثار گردشگری در این منطقه تبدیل شده است و افراد زیادی در طول سفرشان به این منطقه با استفاده از پرواز داخلی ارزان به دیدن آن میروند و از دیدن جاذبههای موجود در آن لذت میبرند. این قلعه که امروزه با نام قلعه ی کیو شناخته خواهد شد در هنگام شورش و درگیریها از این خانواده محافظت به عمل میآورد.

 

ساخت این قلعه به شکلی صورت گرفته است که به پل اسکالیجر متصل خواهد شد و در واقع راه فراری بود که در هنگام خطر این خاندان میتوانستند توسط ان از قلعه خارج شوند و به حومه شهر منتقل شوند. پیشنهاد میکنیم در طول سفرتان به این منطقه با استفاده از تور ایتالیا حتما به دیدن این جاذبه گردشگری موجود در این شهر بروید و از دیدن آن لذت ببرید.

 

این بنا مورد بازسازی قرار گرفته است و این امر به شکلی ماهرانه و با دقت انجام شده است که در طول آن آسیبی به فضای تاریخی و یکپارچگی آن وارد نشود. همه ساله این قلعه توسط هزاران گردشگر و توریستی که با انجام پرواز داخلی به این شهر سفر میکنند مورد بازدید قرار خواهد گرفت.



نظرتان را بنویسید







منو