رستوران های برتر بالی برای خوردن غذای دریایی (بخش اول)




 

رستوران های بالی

 

پرواز خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با رستوران های برتر بالی برای خوردن غذای دریایی

 

 

در واقع بالی جزیره ای بسیار زیبا و کوچک است که توسط دریا احاطه شده است. به همین خاطر تعجبی ندارد که در همه ی رستوران های این کشور غذای دریایی وجود داشته باشد.

 

بالی جزایری است که دارای منابع بسیار زیادی از غذاهای دریایی تازه می باشد. اگر شما با تور بالی و با پرواز خارجی به این جزیره سفر کنید، می توانید در سرتاسر آن از خوردن غذاهای دریایی خوشمزه لذت ببرید. شما می توانید هم در رستوران های محلی کوچک و هم در رستوران های لوکس آن غذاهای دریایی میل کنید و لذت ببرید.

 

یهتر است بدانید که جزیره بالی جزو محبوب ترین مقاصد گردشگری در آسیا می باشد. دلیل این محبوبیت این است که این جزیره برای همه جور سلیقه جاذبه ی گردشگری دارد. بنابراین اگر می خواهید به کشوری سفری کنید که همه جور جاذبه ی تفریحی گردشگری داشته باشد، به بالی سفر کنید.

 

در این مطلب قصد داریم شما را با چند رستوران دریایی بالی آشنا کنیم که اگر به این کشور سفر کردید، حتما به آنجا بروید و غذاهای دریایی لذیذ را امتحان کنید.

 

 

رستوران  Meads in Bali

 

یکی از رستوران های برتر بالی رستوران Meads in Bali می باشد که در سال 2013 به وسیله دولت اندونزی به عنوان بهترین رستوران بین الملی بالی انتخاب شد. این رستوران دارای محیطی بسیار چشم نواز و عالی است و افراد می توانند در این محیز غذای لذیذ دریایی این رستوران را میل کنند. صاحب این رستوران، شخصا خودش چندین بار در هفته از بازارچه ماهی، مواد غذایی تازه تهیه می کند تا غذای دریایی این رستوران همیشه تازه باشد. منوی این رستوران دائما تغییر می کند.

 

تمرکز اصلی این رستوران بر روی غذاهای دریایی می باشد و این به این معنا نیست که غذاهای دیگر در این رستوران وجود ندارد. در این رستوران انواع پیتزا و برگر نیز وجود دارد.

 

بنابراین اگر با تور بالی و با پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید حتما در این رستوران غذای دریایی امتحان کنید و لذت ببرید.

 

 

رستوران Rock Bar  

 

یکی دیگر از رستوران های دریای برتر بالی، رستوران Rock Bar می باشد. این رستوران به دلیل موقغیت مکانی عالی و بی نظیر جزو محبوب ترین و معروف ترین رستوران های بالی می باشد. جالب است بدانید که این رستوران در 14 متر بالاتر از دریا بر روی صخره ای طبیعی قرار دارد و 360 درجه از اقیانوس را برای افرادی که قرار است در این رستوران غذا میل کنند، به نمایش می گذارد. بیشتر افراد سعی می کنند درغروب افتاب در این رستوران باشند تا از تماشای مناظر زیبا لذت ببرند.

 

نکته ی دیگری که در رابطه با این رستوران وجود دارد این است که این رستوران تنها به وسیله تله کابین قابل دسترسی است و مسفران تور بالی که با پرواز خارجی به این جزیره آمده اند، برای رفتن به این رستورانبسیار زیبا باید تله کابین سوار شوند. یکی دیگر از ویژگی های این رستوران این است که دارای موسیقی زنده می باشد. منوی این رستوران از غذاهای دریایی و محلی می باشد.

 

بنابراین توجه داشته باشید که اگر روزی با تور بالی و با پرواز خارجی به این جزیره سفر کدید، حتما از به این رستوران زیبا و منحصر به فرد بروید.

 

 

رستوران  Sardine

 

یکی دیگر از رستوران های برتر بالی که دارای غذاهای دریایی نیز می باشد، رستوران Sardine می باشد. دکوراسیون این رستوران سنتی و رمانتیک است. شما در این رستوران می توانید تازه ترین و بهترین غذاهای دریایی جزیره را میل کنید. روبه روی این رستوران مزارع سربز برنج می باشد. غذای اصلی این رستوران غذاهای دریایی می باشد و همه ی مواد غذایی آنها ارگانیک می باشد.

 

بنابراین توجه داشته باشید که اگر روزی با تور بالی و با پرواز خارجی به این جزیره سفر کدید، حتما از به این رستوران زیبا با غذاهای سالم و لذیذ بروید.

 



نظرتان را بنویسید







منو