آشنایی با جاذبه‎‌های گردشگری ژوهانسبورگ (بخش دوم)




 

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

آشنایی با جاذبه‎‌های گردشگری ژوهانسبورگ

 

آفریقای جنوبی به دلیل داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری طبیعی و تاریخی امروزه  مورد استقبال جهانگردان زیادی در سرتاسر جهان قرار گرفته است و همه ساله افراد زیادی با تهیه تور آفریقای جنوبی به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد تا از نزدیک شاهد زیباییهای منحصربفرد موجود در این منطقه از جهان باشند و با طبیعت موجود در ان بیشتر آشنا شوند.

 

ژوهانسبورگ یکی از شهرهای موجود در این کشور میباشد که در آن میتوان جاذبههای گردشگری منحصربفردی را مشاهده کرد. با توجه به این موضوع در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این شهر و همچنین معرفی برخی از جاذبههای گردشگری موجود در آن خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به دیدن این منطقه از جهان بروید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

پارک خزندگان و کروکودیلها

 

احتمال این که یک فرد در طول عمر خود یک کروکودیل را بدون این که خطری وی را تهدید کند بسیار پائین میباشد. اما در صورتی که برای گذراندن تعطیلات خود با استفاده از تور آفریقای جنوبی گردشگری به این منطقه سفر کنید در شهر ژوهانسبورگ میتوانید به پارک حیات وحشی که در آن انواع مختلفی از خزندگان و بخصوص کروکودیل نگهداری میشود سری بزنید.

 

این پارک از استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است و افراد زیادی در  طول سفرشان به این منطقه از ان دیدن بعمل خواهند آورد و به همین این پارک به یکی از مهمترین جاذبههای گردشگری موجود در این شهر تبدیل شده است که پیشنهاد میکنیم حتما در طول سفرتان به این منطقه از جهان به دیدن آن بروید.

 

این پارک که در فاصله نزدیکی از پارک شیرها در این همین منطقه قرار گرفته است مکان مناسبی برای سپری کردن و تماشای انواع مختلفی از خزندگان میباشد. در صورتی که به همراه خانواده به این سفر آمدهاید این پارک میتواند مکان مناسبی برای شما به حساب آید. در بخشی از این پارک مکانی تعبیه شده است که جهانگردان و بازدید کنندگان در صورت تمایل میتوانند با بچه کروکودیلها و بچه مارها عکس بگیرند و خاطره حضورشان در این مکان ار برای همیشه به ثبت برسانند.

 

 

باغ وحش ژوهانسبورگ

 

با توجه به میزان تنوع جانوری در این منطقه بیشتر جاذبههای گردشگری موجود در آن که افراد زیادی را به سمت خود جلب میکند و جهانگردان زیادی برای دیدن آنها با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر میکنند باغها و پارکهای وحش موجود در آن میباشد.

 

باغ وحش ژوهانسبورگ یکی دیگر از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میباشد که در آن میتوان بیش از 2000 جانور را مشاهده کرد که در 320 گونه مختلف در این پارک دسته بندی شدهاند. این مکان یکی از بهترین مکانها به منظور آشنایی با انواع مختلفی از جانداران میباشد. این جاذبه گردشگری در سل 1904 تاسیس شد و در گذشته توسط شورای شهر ژوهانسبورگ اداره میشده است.

 

در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور آفریقای جنوبی به این کشور سفر کنید پیشنهاد میشود حتما به دیدن این باغ وحش و جانداران موجود در ان بروید و از دیدن آنها لذت ببرید. این باغ وحش یکی از مکانهای مورد علاقه توریستانی است که با استفاده از بلیط ارزان هواپیما خارجی به این شهر سفر کردهاند و همواره مملو از جمعیت میباشد و افراد زیادی در طول سفرشان به آن مراجعه خواهند کرد.

 

این مکان مورد بازسازی قرار گرفته و بعد از این مرمت به عنوان یکی از بهترین جاذبههای گردشگری موجود در این شهر به گردشگرانی معرفی شده است. در این باغ وحش انواع مختلفی از حیوانات نگهداری میشود که میتوانید در طول سفرتان به این منطقه از آنها دیدن کنید.



نظرتان را بنویسید







منو