آشنایی با زیباترین آبشار های اروپا (بخش اول)




 

آبشار های اروپا

 

تور اروپا سام سیر

 

 

آشنایی با زیباترین آبشار های تور اروپا

 

 

یکی از جاذبه های جذاب کشورهای مختلف، آبشار های موجود در آنها می باشد که گردشگران و افراد زیادی هستند که علاقه مند به دیدن آبشار ها می باشند. قاره اروپا دارای آبشار هی کوچک و بزرگ بسیار زیبا می باشد. همین امر باعث شده است که افراد زیادی سالانه با خرید بلیط داخلی یا خارجی یا با تور اروپا به این مکان سفر می کنند تا از دیدن آبشار ها لذت ببرند.

 

آبشار های زیادی در سطح جهان وجود دارند که هر یک ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. قاره اروپا که همیشه سرسبز است، دارای زیباترین و متمایزترین آبشار های جهان است. آبشار هایی که بخاطر ویژگی های خاصی که دارند همیشه زیبایی منحصر به فردی دارند.

 

به دلیل وجود آبشار های زیبا در قاره اروپا، قصد داریم در این مطلب شما را با آنها آشنا کنیم تا اگر قصد داشتید با تور اروپا به این قاره بیایید و از آبشار های آن دیدن کنید، با آنها آشنا باشید.

 

 

آبشار کرکا در کرواسی

 

 

یکی از آبشار های زیبای موجود در قاره اروپا، آبشار کرکا می باشد. این آبشار جزو شناخته ترین جاذبه های گرشگری کرواسی می باشد. این آبشار دارای 20 آبشار کوچک می باشد و از اجتماع آنها تشکیل شده است که همگی در کنار هم یک منظره و چشم انداز بی نظیری را ایجاد کرده اند. بنابراین اگر بلیط داخلی یا خارجی و یا تور اروپا ارزان قیمت تهیه کردید حتما از این آبشار دیدن فرمایید.

 

یکی از ویژگی های این آبشار این است که شنا کردن در آب های آن آزاد می باشد. توجه داشته باشید که تجربه شنا کردن در آب های آن می تواند خاطره ای منحصر به فرد را برایتان ایجاد کند. یکی دیگر از ویژگی های که در این آبشار وجود دارد، قایق سواری می باشد که توجه داشته باشید که این نوع قابق سواری می تواند تجربه ای نو و منحصر به فردی را برای شما ایجاد کند. به همین خاطر اگر با تور اروپا یا خرید بلیط داخلی یا خارجی به این کشور سفر کردید حتما زا این آبشار دیدن کنید و با قایق سواری تجربه ای جدید کسب کنید.

 

 

 

آبشار لانگ فوسن (Langfossen) در نروژ

 

 

یکی دیگر از آبشار های زیبای موجود در جهان، آبشار لانگ فوسن می باشد که در کشور نروژ واقع شده است. این آبشار جزو بلندترین آبشار های اروپا محسوب می شود و همین طور ششمین آبشار مرتفع جهان محسوب می شود. این آبشار بسیار زیبا جزو تاثیرگذار ترین جاذبه هایاین کشور محسوب می شود. بر خلاف دیگر آبشار های موجود در نروژ که درگیر تولید برق شده اند، این آبشار شکل قدیمی خود را حفظ کرده است و یه صورت آزادنه از روی صخره های سنگی فرو می ریزد و منظره ی بسیار زیبایی را ایجاد می کند. بنابراین اگر با تور اروپا یا با خرید بلیط داخلی یا خارجی به این کشور سفر کرده اید حتما از این آبشار زیبا دیدن کنید. برای مشاهده قیمت های بلیط داخلی وارد لینک خرید-بلیط-هواپیما-داخلی/https://samseir.com کلیک کنید.

 

یکی دیگر از ویژگی های این آبشار این است که علاوه بر طبیعی بودن و داشتن منظره ای زیبا، دارای پلی است که در روبه روی آبشار واقع شده است. اگر می خواهید یکی از بهترین تجربه های موجود در زندگی را داشته باشید حتما با تور اروپا یا باخرید بلیط داخلی یا خارجی به نروژ سفر کنید و از روی این پل رد شوید. اگر  شما جزو افرادی هستید که به عکاسی علاقه مند هستید و می خواهید عکس هایی با بهترین مناظر داشته باشید، نباید این فرصت را از دست بدهید و حتما به این آبشار زیبا بروید و بهترین عکس ها را برای خود ثبت کنید.

 

شما می توانید برای دیدن این آبشار ها یا با تور اروپا سفر کنید یا با خرید بلیط داخلی یا خارجی به مقصد های مورد نظر سفر کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو