مالاگا شهری توریستی در فصل‎های زمستان و بهار(بخش دوم)




 

شهر توریستی اسپانیا

 

تور اسپانیا سام سیر

 

آشنایی با مالاگا شهری توریستی در فصل‎های زمستان و بهار

 


مالاگا یکی از شهرهای ساحلی موجود در کشور اسپانیا میباشد که در آن انواع مختلفی از آثار و جاذبههای گردشگری وجود دارد. با توجه به این موضوع همه ساله هزاران گردشگر با تهیه تور اسپانیا به این شهر سفر میکنند. در ادامه به معرفی بیشتر این شهر و همچنین جاذبههای گردشگری موجود در آن خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید به این کشور سفر کنید و یا تمایل دارید اطلاعاتی مفید در رابطه با شهر مالاگا بدست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

مرکادو مرسد

 

 

همانطور که گفته شد این شهر یکی از بهترین مناطق گردشگری در کشور اسپانیا میباشد که در آن میتوان انواع مختلفی از رستورانها و کافهها را مشاهده کرد که در حال ارائه خدمات به گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردهاند میباشند. همانطور که میدانید در تمامی نقاط جهان و مهمتر از آن مناطق گردشگری سالنهای غذاخوری وجود دارند که با توجه به کیفیت و تنوعی که در ارائه خدمات خود دارند به یک برند معتبر تبدیل شدهاند و سالانه افراد زیادی از خدمات ارائه شده توسط آنها بهرهمند میشوند. شهر مالاگا نیز از این موضوع مستثنی نبوده و در آن میتوان انواع مختلفی از چنین سالنهای غذاخوری را مشاهده کرد. مرکادو مرسد یکی از بهترین و با کیفیتترین مکانهایی در این شهر میباشد که در آن انواع مختلفی از غذاها با بالاترین کیفیت ارائه خواهد شد. برای مشاهده قیمت تور اسپانیا می توانید وارد لینک تور-اسپانیا/https://samseir.com/net شوید.

 

در صورتی که قصد دارید در طول سفرتان به این شهر با استفاده از تور اسپانیا به سراغ این رستوران بروید باید به میدان مرکد بروید. بدون شک این رستوران یکی از مکانهایی در این شهر میباشد که تمامی افراد با سلایق مختلف در آن میتوانند به خواسته خود برسند و از سپری کردن زمان در آن بیشترین لذت را ببرند. در صورتی که به این رستوران مراجعه کردید میتوانید در آن انواع مختلفی از غذا مانند انواع گوشت گریل شده و استیکی و همچنین بشقابهای پر از پنیر و غذاهای خوشمزه گیاهی را مشاهده کنید. داشتن تنوع بالا غذایی سبب شده تا تمامی افراد با سلایق مختلف غذایی برای صرف وعدههای غذایی خود به سراغ این رستوران در شهر مالاگا بیایند. در این رستوران بشقابها به شکلی فوقالعاده تزئین خواهند شد و در اختیار مشتریان قرار داده میشوند.

 

 

رستوران Taberna Cofrade Las Merchanas

 

 

این رستوران یکی دیگر از رستورانهای موجود در این منطقه از اسپانیا میباشد که در صورت سفر به این منطقه با خرید بلیط هواپیما خارجی میتوانید از خدماتی که توسط آن ارائه میشود بهره ببرید. یکی از بهترین غذاهایی که در این رستوران سرو میشود تاپاس میباشد. این غذا به قدری خوشمزه است که ممکن است بشقابتان را نیز به همراه آن بخورید. در صورتی که به سراغ این رستوران رفتید میتوانید در آن انواع مختلفی از ژامبونها و گوشتهای تکه تکه شده را سفارش دهید و از چشیدن طعم لذتبخش آنها بیشترین لذت را ببرید. علاوهبر اینها در این رستوران که همه ساله مشتریان و جهانگردان زیادی که با استفاده از تور اسپانیا به این شهر سفر کردهاند به سراغش میروند میتوانید انواع مختلفی از تاپاس را که بهترین شیوه ممکن طبخ شدهاند را سفارش دهید و نوش جان کنید.

 

در بخش داخلی این رستوران از نماهای منحصربفرد و جالب استفاده شده است که در زمان انتظار میتواند شما را سرگرم کنند و مانع ایجاد احساس خستگی و کسلی در شما بشوند. در صورتی که به شکم گردی در این شهر علاقهمند باشید پیشنهاد میکنیم در زمان سفر به این شهر از طریق خرید بلیط هواپیما حتما به سراغ این رستوران بروید و از غذاهای لذیذ و خوشمزه موجود در ان بچشید و سفری خاطرهانگیز را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

 



نظرتان را بنویسید







منو