زیباترین سواحل برزیل (بخش اول)




 

ساحل های زیبا برزیل

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

 

آشنای با زیبا ترین سواحل  برزیل

 

 

گردشگرانی که به دنبال مقاصدی عجیب و غریب هستند و قصد دارند ساحل های زیبا و عجیب و غریب جهان را ببینند، بهتر است تور برزیل را بانتخاب کنند. کشور برزیل جزو بزرگترین کشور آمریکای جنوبی محسوب می شود. این کشور به فوتبالیستان بزرگ و جنگل های استوایی و ساحل های زیبا معروف است.

 

افرادی که با تور برزیل یا با خرید بلیط خارجی به سواحل این کشور سفر می کنند، تجربه های جدیدی از موسیقی و رقص پر انرژی در ساحل ها، آشپزی های عالی و فستیوال های بزرگ را کسب می کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از ساحل های دوست داشتنی و زیبای برزیل آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید.

 

 

ساحل سانتوس

 

 

یکی از ساحل های زیبا و دیدنی برزیل، ساحل سانتوس می باشد. جالب است بدانید که قرن هاست این شهر جزو بزرگترین بندر در منطقه ی سائوپائولو می باشد. این منطقه به صادرات قهوه معروف است. به دلیل صادرات قهوه در این منطقه باعث شده است این منطقه با نیم میلیون جمعیت به منطقه ای پر هیاهو تبدیل شود. این ساحل با داشتن مناظری زیبا، برای گردشگران بسیار جذاب می باشد.

 

نکته ی دیگری که درباره این ساحل وجود دارد این است که دارای بزرگترین باغ ساحلی می باشد و قدم زدن در کنار ساحل در زمان طلوع خورشید بسیار دلپذیر می باشد. چنانچه با تور برزیل یا با خرید بلیط خارجی به برزیل سفر کردید، حتما به این منطقه بیاید و از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرید. برای اطلاع از قیمت تور برزیل وارد سایت سام سیر شوید.

 

 

ساحل ایلها دِ تینهاره

 

 

یکی دیگر از ساحل های زیبا و دیدنی برزیل، ساحل ایلها د تینهاره می باشد. این ساحل در جزیره تینهاره وجود دارد و نکته ی جالبی که درباره آن وجود دارد این است که در این جزیره وسیله ی نقلیه وجود ندارد. فقط در دهه ی 80 میلادی، به جزیره‌ی مورو دِ سائوپائولو برق رسید. جالب است بدانید که با توجه به دور بودن مسیر اما یکی از مناطق تفریحی مورد علاقه مردم برزیل و سایر گردشگران می باشد. این منطقه برای گردشگران کوچک و در عین حال راحت می باشد.

 

افرادی که با تور برزیل یا با خرید بلیط خارجی به این منطقه سفر کرده اند می توانند خیلی راحت از ویلاهای ساحلی دنج استفاده کنند و آنها را برای چند روز اجاره کنند. نکته ی دیگری که درباره این ساحل وجود دارد این است که دارای مسیر های پیاده روی طولانی بر روی ساحل هایی با شن های سفید است. همچنین شما مناظر وحشی زیبایی را در این منطقه کشف خواهید کرد.

 

بنابراین افرادی که می خواهند از این بهشت دیدن کنند بهتر است با تور برزیل یا با خرید بلیط خارجی به این منطقه سفر کنند و از ماندن در آن نهایت لذت را تجربه کنند.

 

 

ساحل پرائیا دو فرنو

 

 

یکی دیگر از ساحل های زیبای موجود در برزیل، ساحل پرائیا دو فرنو می باشد.  روستایی که این ساحل را در بر دارد بوزیوس نام دارد. این روستا در گذشته محل زندگی دزدان دریایی و برده داران بوده است. امروزه این روستا تبدیل به منطقه ی ماهیگری شده است. این روستا به دلیل اینکه دارای 20 ساحل در اطراف خود می باشد ، جزو زیبا ترین مناطق ساحلی جهان می باشد که سالانه افرادی زیادی با تور برزیل  یا با خرید بلیط خارجی لحظه آخری به این منطقه سفر می کنند، تا از این ساحل ها دیدن کنند.

 

ساحل فورنو به وسیله ی مسیری علامت گذاری نشده از شهر بوزیوس جدا شده است. این ساحل از یک طرف در کنار صخره ای بزرگ و ازطرف دیگر در کنار تعدادی سنگمستعرق قرار گرفته است. این سنگ ها باعث شده است که لذت غواضی و شنا را در این دریا بیشتر شود. حتما برای یک بارم که شده تجربه ی غواضی در زیر آب را تجربه کنید.

 

اگر این ساحل دور افتاده می باشد و مسیر کمی برای افراد طولانی می باشد، بازدیدکنندگان بوزیوس این امکان را دارند از چندین ساحل زیبا که نزدیک تر می باشد دیدن کنند. بنابراین اگر با تور برزیل یا با خرید بلیط خارجی به این منطقه سفر کردید حتما از یکی از ساحل های دیدن کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو