با جاذبه های توریستی کیپ تاون آشنا شوید. (بخش دوم)




 

جاذبه های توریستی آفریقای جنوبی

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

با جاذبه های توریستی کیپ تاون آشنا شوید. (بخش دوم)

 

 

- جزیره روبن (Robben Island)

 

اگر می خواهید زمانی که با تور آفریقای جنوبی سفر کرده اید پیاده روی بسیار لذت بخشی را تجربه کنید به جزیره روبن که نزدیک ساحل کیپ تاون و در خلیج تیبل قرار دارد بروید. مشهورترین ترین زندان شهر در این جزیره قرار دارد و علت مشهوریتش این است که نلسون ماندلا از 27 سال محکومیت خود 18 سال را در این زندان گذرانده است. علاوه بر این موزه ای در این زندان ساخته شده است که به گردشگرانی که با بلیط خارجی به آنجا سفر می کنند اطلاعات مهمی را درباره نژاد پرستی در اختیارشان می گذارد.

 

 

- کوه تیبل (Table Mountain)

 

یکی از مهم ترین و بزرگترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی که سالانه گردشگران زیادی که با تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط خارجی سفر می کنند از آن دیدن می کنند کوه تیبل است. برای بالا رفتن از دامنه ی این کوه هم می توانید از تله کابین استفاده کنید و هم می توانید با استفاده از مسیر پیاده روی دامنه کوه را بپیمایید و به بالای کوه برسید. در بالای کوه تیبل چشم اندازی 360 درجه و فوق العاده را از شهر کیپ تاون و جزیره روبن خواهید دید.

 

 

- ساحل ویکتوریا و آلفرد (Victoria and Alfred Waterfront)

 

از سواحل پر طرفدار کیپ تاون که همیشه پر از گردشگرانی است که با تور آفریقای جنوبی ارزان و بلیط خارجی سفر کرده اند ساحل ویکتوریا و آلفرد می باشد. در این ساحل زیبا می توانید از رستوران، فروشگاه، سینما، بازار سنتی و شهربازی استفاده کنید که همگی برای رفاه گردشگران ساخته شده اند. حتما شب ها سری به این ساحل بزنید و از موسیقی زنده ای که در آن اجرا می شود لذت ببرید.

 

 

- آکواریوم تو اوشنز (Two Oceans Aquarium)

 

آکواریوم تو اوشنز از جاذبه های مهم و اصلی ساحل ویکتوریا و آلفرد است و هم چنین جزو جاذبه های مهم شهر کیپ تاون محسوب می شود که دارای استانداردهای جهانی است. گردشگران تور آفریقای جنوبی و گردشگرانی که با خرید بلیط خارجی به کیپ تاون می روند در این آکواریوم می توانند زندگی موجودات اقیانوس هند و آتلانتیک را از نزدیک ببینند. در این آکواریوم که تو اوشنز نام دارد حدود 3 هزار جانور دریایی از جمله کوسه، لاک پشت و پنگوئن نگهداری می شود.

 

 

- ساحل کمپس بی (Camps Bay)

 

اگر زمانی به تور آفریقای جنوبی و خرید یک بلیط خارجی به کیپ تاون رفتید و دلتان خواست یکی از تمیزترین ساحل های جهان را ببینید و در آن آفتاب بگیرید به ساحل کمپس بی بروید. در این ساحل می توانید یک صبح به یاد ماندنی همراه با شنا در آب های خنک را تجربه کنید. افرادی که به والیبال ساحلی علاقه دارند در این ساحل خیلی خوش می گذارنند.

 

 

- بوکاپ (Bo-Kaap)

 

یکی از محله های تاریخی و مشهور کیپ تاون که تشکیل شده از خانه های رنگارنگ و بسیار زیبا و خیابان های سنگ فرش شده بوکاپ نام دارد. قسمت بزرگی از جامعه مالایی شهر کیپ تاون در این محله زندگی می کنند. خانه های رنگی این منطقه از شهر مربوط به دوران برده داری است یعنی زمانی که برده ها مجبور بودند از یک رنگ یکنواخت برای رنگ کردن خانه هایشان استفاده کنند.

 

 

- ساحل بولدرز (Boulders Beach)

 

در تمام جهان فقط تعداد اندکی ساحل هست که می توانید در آن شنا کردن یا آفتاب گرفتن پنگوئن ها را ببنیید. یکی از این ساحل ها ر کیپ تاون قرار دارد. ساحل بولدرز یکی از این سواحل است که در آن هزاران پنگوئن آفریقایی را می توانید ببینید. اگر با تور آفریقای جنوبی و بلیط خارجی به کیپ تاون رفتید حتما برای تماشای پنگوئن ها و شنا کردن و آفتاب گرفتن به سال بولدرز بروید.

 



نظرتان را بنویسید







منو