آیا والنسیا را در برنامه تور اسپانیا بگذاریم؟




والنسیا در برنامه تور اسپانیا

والنسیا در تور اسپانیا

 

 

آیا والنسیا را در برنامه تور اسپانیا بگذاریم؟

 

شاید زمان آن رسیده باشد که به والنسیا برویم، شهری زاده‌ی اسپانیا که همه‌روزه سیل عظیمی از گردشگران در خیابان‌های پر از جذابیت‌های توریستی آن در رفت‌وآمد هستند. پیش از سفر به اسپانیا لازم است بدانید که به کجا سفر می‌کنید و چه چیزهایی در انتظار شما هستند.

 

اگر به شهرهای اسپانیا سفر می‌کنید، چه چیزی لذت‌بخش‌تر از این‌که در کنار دریای مدیترانه در فصل گرم تابستانی در قلب یکی از سواحل محشر اسپانیا به آبی بیکران خیره بشوید و آبمیوه‌ی موردنظر خود را نوش جان کنید.

 

این تنها بخش کوچکی از تفریحات ساحلی در تور اسپانیا است. آن دسته از افرادی که از بازی‌هایی مثل گلف، غواصی، دوچرخه‌سواری و تنیس لذت می‌برند باید مطمئن باشند که مقصد والنسیا یکی از بهترین مکان‌های دنیاست.

 

 

شب‌ها در تور اسپانیا چه برنامه‌ای داشته باشیم؟

 

شب‌گردی در خیابان‌های والنسیا

 

زندگی شبانه در اسپانیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. والنسیا هم از این قاعده جدا نیست ," نایت لایف" یا همان زندگی شبانه  وقت اکثر توریست‌های والنسیا را پر می‌کند. پرسه زدن در خیابان‌ها، تماشای گروه‌های موسیقی به سبک‌های مختلف و پیچش حال و هوای مدیترانه‌ای در میان مردمان والنسیا است. ساختمان‌ها در والنسیا به شکل عجیبی زیبا هستند. معماری، هنر و تفریحات به‌قدری هست که دل هر مخاطبی را ببرد.

 

حتما بخوانید: آیا مورسیا را در برنامه تور اسپانیا دیده اید؟

 

در برنامه تور اسپانیا کجا غذا بخوریم؟

 

از جذابیت‌های خوراکی والنسیا نمی‌توان گذشت. یکی از غذاهای معروف این شهر"پائلا" است، ترکیبی از گوشت، برنج، سبزیجات و ادویه مخصوص که با نوشیدنی مخصوص از شیره انجیل و آب ترکیب سرو می‌شود. مردم والنسیا این غذا را مثل مقدسات خود دوست می‌دارند و از اینکه یک توریست با آن‌ها همراهی کند غافلگیر و خوشحال می‌شوند. این غذایی است که بیشتر در روزها خورده می‌شود.

 

 

به چه زبانی در والنسیا صحبت کنیم؟

 

 مسئله‌ی غافلگیرکننده‌ی دیگری در ارتباط با والنسیا، زبان است. به‌ظاهر اسپانیایی باید صحبت شود، اما برخلاف تصور، مردم والنسیایی صحبت می‌کنند، زبانی شبیه به پرتغالی و فرانسوی، حتی برای یک مادریدی هم خیلی راحت نیست که والنسیایی صحبت کند چه برسد به یک‌زبان دیگر. درهرحال  زبان انگلیسی می‌تواند تا حدی در این سفر پاسخگو باشد. اگر زبان انگلیسی هم مشکل‌دارید سعی کنید در زمان انتخاب تور اسپانیا از امکان لیدر استفاده نمایید.

 

حتما بخوانید: چرا باید در تور اسپانیا به بارسلونا سفر کنید؟

 

فرهنگ و رویدادهای مهم  در والنسیا

 

والنسیا به شهر هزار رنگ هم معروف است، شهری با ساختمان‌های سبک گوتیک! این شهر با یادبودهای مختلف و برگزاری جشنواره‌های عمومی در گوشه و کنار خود و همچنین رویدادهای ورزشی "جام آمریکا" و " مسابقات رالی فرمول یک گرند پریکس" جایگاه جهانی برتری در صنعت گردشگری و پذیرش تورهای مسافرتی از همه جای دنیا داشته است. اگر در برنامه سفر خود تور اسپانیا را انتخاب کرده‌اید حتماً شهر والنسیا را در مسیر گردشگری خود قرار دهید.

 

 

برگزاری فستیوال‌های عجیب در تور اسپانیا

 

والنسیا شهری با جاذبه‌های آتش‌بازی (تفریح موردعلاقه اسپانیایی‌ها) است و زنان در لباس‌های مرسوم خاص با دامن‌های بلند و موهای بافته از پشت در رنگ‌های مختلف و شاد و مردان در لباس‌هایی شبیه به دزدان دریایی در مراسم‌های مختلف ظاهر می‌شوند، حتماً درباره‌ی جشنواره گوجه‌فرنگی شنیده‌اید! اسپانیایی‌ها واقعاً عاشق جشنواره‌های دیوانه‌وار هستند، انگار به هیچ محدودیتی اعتقاد ندارند. بی‌محابا می‌خندند و با شیفتگی زندگی می‌کنند.

 

 

جایگاه هنر در والنسیا

 

هنر در کوچه به کوچه‌ی والنسیا در قالب نقاشی‌های روی دیوار، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع دیده می‌شود. تورهای هنری – مسافرتی متعددی به والنسیا هرساله فرستاده می‌شود. در سفر به اروپا یکی از جذاب‌ترین برنامه‌ها برای علاقه‌مندان به هنر و عکاسی در تور اسپانیا رقم می‌خورد.

 

 

چقدر برای تاکسی از فرودگاه والنسیا به شهر باید هزینه کنیم؟

 

هواپیما فرود می‌آید، به والنسیا رسیدید، نگران تاکسی نباشید، آن‌ها در همه‌جا قابل‌دسترس هستند، حدفاصل میان فرودگاه و شهر حدود 20 دقیقه است و کرایه برای هر تاکسی چهار یورو است. پس نگران رزرو تاکسی و پرداخت هزینه بالا نباشید. همه‌چیز برای یک سفر متفاوت و پرشور و حال مهیاست.

 

حتما بخوانید: سالامانکا در برنامه تور اسپانیا

 

بهترین زمان سفر به والنسیا و رزرو تور اسپانیا

 

به‌طورمعمول ماه شهریور (سپتامبر) از بهترین زمان‌های ممکن برای سفری ارزان به والنسیا است. به دلیل دمای نسبتاً گرم هوا و نرخ پایین‌تر هتل با شبی 105 دلار وضعیت بهتری نسبت به ماه‌های دیگر دارد. بیشترین میزان توریست و رفت‌وآمد تورهای مسافرتی والنسیا - اسپانیا در فصل تابستان است. در مواقع خاص بین 130تا 20 مارس ، 27 اکتبر تا 4 نوامبر و برگزاری فستیوال‌های مناسبتی برای شخصی که بودجه‌ی کافی در دسترس ندارد، به‌صرفه نخواهد بود.

 

 

سفر به والنسیا مناسب چه کسانی است؟

 

اگر شما به هر دلیلی علاقه‌مند به شهرهای مملو از توریست، با مردمانی شاد، تفریحات متفاوت و پر از هیجان بیشتر از نوع فیزیکی، بازید از مکان‌های تاریخی هستید ،در برنامه تور اسپانیا، والنسیا مناسب حال شما است.

اگر روحیه‌ای هنردوست دارید و چند مدتی است که دلتان هیجان می‌طلبد، دست دست نکنید و زمان و بودجه‌ی خود را برای سفر به یکی از خوشحال‌ترین مناطق دنیا آماده کنید.

در والنسیا نمی‌توان آرام نشست، باید تحرک داشت، این‌طرف و آن‌طرف به‌دوراز تشریفات خاصی از سفر لذت برد، قبل از هر اقدامی از اعتبار آژانس هواپیمایی برگزارکننده تور اسپانیا مطمئن باشید تا به‌دوراز حواشی و مشکلات خاطره‌ای خوب از اسپانیا و والنسیا بسازید.

 


برای مشاهده آفرهای تور اسپانیا کلیک کنید!




نظرتان را بنویسید







منو