شهرهای برتر توریستی 2019 - سفر به دبی




شهرهای برتر توریستی 2019 - سفر به دبی با تور دبی

تور دبی و سفر به دبی

 

 

سفر به دبی - تور دبی

 

 

شهر آسمان‌خراش‌ها روی دامن کویر

 

یکی از نکات عجیب درباره دبی این هست که تغییر ناگهانی یک منطقه‌ی کویری و بی‌آب‌وعلف در طی یک دوره‌ی زمانی کوتاه تبدیل به کی از شاخص‌ترین مناطق تجاری دنیا شد. دبی بزرگ‌ترین مرکز تجارت جهانی در خاورمیانه که میزبان جهانگردان و تاجران از سراسر دنیا است. اگر قصد سفر به یک جای مدرن و سنتی را دارید به دبی بروید ! تعجب نکنید! ساختار دبی طوری است که هم بخش سنتی را زیر پای خود دارید و هم بخش مدرن سایه‌ی عظیم آسمان‌خراش‌ها بر روی قسمت سنتی شهر "دیره" (مرکز شهر و منطقه‌ی قدیمی در دبی) گاهی سنگینی می‌کند. کافی است با کرایه‌ی نسبتاً گران تاکسی قدم به بزرگراه شیخ زائد بگذارید و کم‌کم آسمان‌خراش‌ها را از نزدیک ببینید.

 

 

مراکز خرید در دبی

 

آنچه دبی را تبدیل به یکی از بهترین‌ها در امر تجارت کرده است، وجود مراکز تجاری کوچک و بزرگ است. باوجود مشکلات اقتصادی موجود در دنیا و افزایش جهانی قیمت‌ها هرکسی توانایی خرید بسیار خوب را در مراکزی مثل "مرکز خرید بزرگ امارات"یا "ابن بطوطه" نخواهد داشت. اما بااین‌وجود گشت‌وگذار در مراکز جهانی که درکنار خود جاذبه‌های دیگری مثل اسکی و یا رقص فواره‌ها دارند، خالی از هیجان و شگفتی نیست. اگر اهل اسکی و ورزش های هیجانی هستید با تور دبی به کشور امارات سفر کنید.

 

 

غذا در دبی

 

چه غذاهایی در دبی می‌خوریم

 

به‌غیراز غذاهای عربی مثل "شاورما" ( یک نوع ساندویچ کباب عربی با مرغ یا گوشت) برندهای معروف دنیا "مک دونالد" و "کی اف سی" از محبوب‌های موردعلاقه‌ی توریست‌ها و گردشگران در دبی است. اکثر رستوران‌ها و کافه‌های مشهور دنیا در دبی شعبه دارند و نگرانی از بابت گوشت حلال و غیره وجود ندارد. به دلیل مهاجرت مردم از هند، پاکستان و فیلیپین،غذاها با این ملیت در دبی زیاد دیده می‌شود.

 

 

تور دبی

 

مناطق  دیدنی و مراکز تفریحی دبی

 

تا دلتان بخواهد برای هر روحیه‌ای جای دیدنی و تفریحی در دبی هست. اگر از روحیه‌ی ماجراجویی، کویرگردی، آف رود سواری، موج‌سواری، عکاسی، خرید، خوراک گردی، تجارت، بازدید از حیات‌وحش و آکواریوم زیر آب، گشت‌وگذار در خیابانی در شب هستید، دبی جای مناسبی برای شما خواهد بود.

 

 

چگونه در دبی رفت‌وآمد به‌صرفه‌تری داشته باشیم

 

پیشنهاد ما به شما این است که اگر برای مدت‌زمان نسبتاً طولانی در دبی اقامت دارید و یا بودجه کافی برای پرداخت کرایه نسبتاً سنگین تاکسی ندارید، بهتر است که از سیستم مترو استفاده کنید،با خرید یک بلیت دوطرفه به‌راحتی و با هزینه کمترمی توانید مسافت طولانی را طی کنید. فقط حواستان به مسیرها و پیاده شدن در ایستگاه درست باشد.

 

 

اقامت در دبی – تور دبی

 

آنچه باید در مدت اقامت در دبی بدانید

 

از نکات خیلی مهم در دبی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی چه در حین رانندگی و چه در حین پیاده‌روی است. به خاطر بسپارید که در صورت عبور از عرض خیابان و زمانی که چراغ‌قرمز است، جریمه خواهید شد و هنگام بازگشت در فرودگاه موظف به پرداخت جریمه نقدی خواهید شد. این قانون برای کسانی که کاغذ شکلات خود را در سطل زباله نمی‌اندازند هم اعمال می‌شود! اگر شما در حال خرید بلیط هواپیما دبی هستید و آدم خیلی قانونمندی نیستید قبل از سفر حواستان به این نکته باشد!

 

قسمت های دیگر این مقاله را هم حتما بخوانید: هشت شهر برتر گردشگران در سال 2019

 

سفر به دبی – تور دبی

 

آیا سفر به دبی ارزش دارد؟

 

میزان ارزشمندی سفر به دبی در مقایسه با دیگر کشورهای عربی به‌غیراز عراق خیلی قابل‌مقایسه نیست، چه‌بسا که شما به شهری سفر می‌کنید که ازلحاظ مدرنیته بی‌نظیر است. سفر به دبی برای هر آدمی که اهل سفر است، ضروری است. دبی ترکیبی از کشورهای مدرن اروپا و امریکا و هم‌چنین صحرانشین عربی است. دبی ترکیبی از تجربیات متناقض و دل‌نشین است. تور دبی تا دلتان بخواهد با هر نوع کیفیت و بودجه‌ای هست. پس کمی پول جمع کنید و پا به راه شوید!



نظرتان را بنویسید







منو