۱۰ ترفند ویژه خرید بلیط هواپیما ارزان




۱۰ ترفند ویژه خرید بلیط هواپیما ارزان

بلیط هواپیما ارزان قیمت

 

 

چگونه بلیط هواپیما ارزان‌قیمت بخریم؟

 

برای خرید بلیط هواپیما ترفندهایی وجود دارد که لازم است همه‌ی مسافران بدانند. در این مقاله بهترین ترفندها برای خرید بلیط هواپیما در پرواز داخلی و پرواز خارجی جمع‌آوری‌شده است. اگر دائماً در تردد هستید و قصد یک خرید حرفه‌ای دارید، با ما به همراه باشید.

 

امروزه سفر هوایی طرفداران بسیاری دارد و بیشتر افراد برای سفرهای خود چه نزدیک و چه دور از هواپیما استفاده می‌کنند؛ پس لازم است حقایقی را راجع به خرید بلیط هواپیما بدانند. این مسئله همیشه دغدغه‌ی مسافران بوده و است که چگونه می‌توان بلیط هواپیما ارزان‌تری تهیه کرد. اگر این روش‌ها را دنبال کنید دیگر مشکلی برای خرید بلیط هواپیما در پرواز داخلی و پرواز خارجی خود نخواهید داشت.

 

۱۰ ترفند ویژه خرید بلیط هواپیما ارزان

 

1. پروازهای توقف دار را انتخاب کنید

 

پروازهایی که در مسیر توقف می‌کنند در مقایسه با پروازهای یکسره قیمت بهتری دارند. با این کار می‌توانید بلیط هواپیما ارزان‌تری پیدا کنید. اگر قصد هم‌چین پروازی را دارید، سعی کنید توقف‌های طولانی‌تر را انتخاب کنید که بتوانید از توقفگاهتان نهایت استفاده را بکنید.

 

2. به دنبال نام هواپیمایی‌های بزرگ نباشید

 

اگر می‌خواهید خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت داشته باشید هیچ‌گاه به دنبال نام‌های مهم نباشید. گاهی اوقات هواپیماهایی هستند که شاید نام آن‌ها را نشنیده باشید اما دارای قیمت مناسبی می‌باشند که می‌توانید برای پرواز داخلی و پرواز خارجی خود از آن‌ها استفاده کنید.

 

3. قبل از خرید بلیط هواپیما، حتماً تمام گزینه‌ها را بررسی کنید

 

پیش از خرید بلیط هواپیما تمامی قیمت‌ها را در سایت‌های فروش بلیط هواپیما دنبال کنید و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. بسیاری از این سایت‌ها به مسافران امکان عضویت را می‌دهند تا آن‌ها بتوانند از طریق ایمیل خود به‌روزترین قیمت‌ها را داشته باشند. بدین‌صورت که در زمان موجود شدن بلیط هواپیما طبق قیمت درخواستی مشتری، ایمیلی به وی ارسال خواهد شد.

 

4. پروازهای صبح زود ارزان‌تر است

 

پرواز صبح زود دارای مزیت‌های بسیاری است. یکی از مزیت‌ها پایین‌تر بودن قیمت آن در مقایسه با پروازهای دیگر است. از دیگر مزیت‌های آن به انعطاف‌پذیری در تایم پرواز می‌توان اشاره کرد. برای مثال اگر پروازی در صبح زود کنسل شود مسافران می‌توانند با پروازهای بعدی در همان روز حرکت کنند و یا اگر بلیط هواپیما پروازی را خریده باشید که زودتر از زمان مقرر شما را به مقصد می‌رساند، می‌توانید با پرواز دیرتری به حرکت درآیید.

 

5. در سفرهای گروهی، بلیط های تک‌نفره را در نظر داشته باشید

 

به‌طورمعمول قیمت بلیط های چند نفره در مقایسه با بلیط های تک نفره بیشتر می‌باشد. همیشه در پرواز داخلی و خارجی خود این موضوع را در نظر داشته باشید.

 

6. از بلیط های یک‌طرفه به‌جای بلیط های دوطرفه استفاده کنید

 

پیش از خرید بلیط هواپیما این موضوع را درنظر بگیرید که داشتن پرواز در شهری نزدیک برای بازگشت ارزان‌تر خواهد بود. گرچه خرید بلیط هواپیما دوطرفه آسان‌تر است اما بلیط یک‌طرفه هزینه‌ی کم‌تری برای شما خواهد داشت.

 

7. در باشگاه مشتریان سایت‌های فروش بلیط هواپیما عضو شوید

 

شما با عضویت در برخی از سایت‌ها می‌توانید با هر بار خرید بلیط هواپیما امتیاز کسب کنید که درنهایت با مجموع این امتیازها از تخفیفاتی برخوردار خواهید شد.

 

8. خرید بلیط هواپیما ارزان با استفاده از بلیط هواپیما چارتر

 

گاهی اوقات قیمت بلیط چارتر در مقایسه با بلیط های سیستمی کم‌تر است. پیش از خرید بلیط هواپیما در پرواز خارجی و داخلی خود راجع به این بلیط ها اطلاعات کسب کنید. شایان ذکر است که مسافران بلیط چارتر و سیستمی هر دو به یک اندازه خدمات دریافت خواهند کرد.

 

9. بهترین روزهای هفته را قبل از خرید بلیط هواپیما بدانید

 

معمولاً در اواسط هفته قیمت بلیط هواپیما کم‌تر و در تعطیلات بیشتر می‌شود. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه می‌باشد که قیمت‌ها به حداقل خود می‌رسد.

 

10. در روزهای خاص سال و تعطیلات رسمی، اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید

 

همان‌طور که می‌دانید در روزهای خاص و تعطیلات افراد بیشتری تمایل به سفر دارند و به همین دلیل ترافیک در فرودگاه‌ها بیشتر می‌شود. در این مواقع اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید چراکه قیمت بیشتری برای شما رقم خواهد خورد. اما اگر مجبور هستید تا سفر خود را در این روزها انجام دهید تا زمان کاهش یافتن پیک پروازها دست نگه‌دارید.



نظرتان را بنویسید







منو