نقاط بکر دنیا برای سفر کجا هستند




نقاط بکر دنیا برای خرید بلیط هواپیما هستند

خرید بلیط هواپیما برای نقاط بکر دنیا

 

 

نقاط بکر دنیا برای سفر کجا هستند

 

برای کجا بلیط هواپیما بخریم بهتر است؟

 

این به روحیه شما بستگی دارد که به کجای دنیا و چه موقعیت سفر می‌کنید. یک سری از آدم‌ها حوصله جاهای شلوغ را ندارند و درصدد یافتن گوشه‌ی آرامی برای تمرکز و رفع خستگی هستند. شمار بالایی از افراد در پی جاهای پر رفت‌وآمد و شلوغی‌ها هستند. عده‌ای هم بین این دو حالت قرار دارند و ترکیبی از آرامش در بین شلوغی را می‌پسندند.

قصد سفر به خاص‌ترین جای دنیا را دارید و مستأصل در خرید بلیط هواپیما هستید. ما به شما کمک خواهیم کرد، در این مطلب قصد داریم که نقاط تقریباً دست نخورده دنیا را برای دسته اول که در بالا صحبت شد، به شما معرفی کنیم.

 

 

 سفر به جزایر گالاپاگوس

 

جزایر گالاپاگوس تنها جایی است هیچ مرزی بین انسان و طبیعت نمی‌بینید و انسان درروی سیاره زمین احساس کوچکی می‌کند. جزایر گالاپاگوس تنهاترین جای دنیا هستند. آرام‌گرفته در اقیانوس آرام. چه در هتل باشید چه در قایق از بودن در جزایر گالاپاگوس، وسعت ساحلی بزرگ و شیرهای دریایی لذت می‌برید.

برای سفر به گالاپاگوس بلیط پرواز خارجی به اکوادور – کویتو را تهیه کنید. بعد از رسیدن و پرواز به جزایر پالاگوس با چندین توقف به مقصد رؤیایی خود می‌رسید.

 

 

گنجینه صحرای عربستان

 

ابنیه تاریخی جای گرفته در صحرای عربستان که جزو میراث سازمان یونسکو هم هست. سال‌ها پیش در دست حفاری‌ها بود با اعلام عربستان اخیراً به‌عنوان یکی از مناطق توریستی است. منطقه به طرز وحشتناکی بکر و دورافتاده از پای بشر است. سخت‌پوستان هم در این صحرا نیستند چه برسد به انسان‌ها. این گنجینه عربستانی شامل جزایر خصوصی دریای سرخ که محل صخره‌های مرجانی است و "ال اولا" که هنوز در دست کاوش‌های آثار قبل دوران مسیح باستان شناسان و کشف عجایب دیگر است، می‌شود. خرید بلیط هواپیما عربستان گزینه مناسب و ارزانی هم هست.

 

 

فورورد نروژ

 

هر چه مسیر این جاده کوهستانی را بالاتر می‌رویم از ماشین‌ها و آدم‌ها دورتر می‌شویم. بعد از هر پیچ یک تصویر جدیدی و خارق‌العاده دیگری را از طبیعت کوهستانی می‌بینیم. فورورد نروژ با رشته‌کوه نیوزیلند ازلحاظ زیبایی و خاص بودن و تعمق و تنهایی دلنشین مطابقت می‌کند. کوه مسیر دسترسی به دریا را کمی دور کرده و همین مسئله باعث شده ساکنین محلی یعنی شیرهای دریایی در امان باشند.

 

از تفریحات فورورد نروژ، کوهنوردی سبک، قایقرانی سبک و سنگین است. به دلیل خاص بودن منطقه هر بلیط پروازی شما را به مقصد نمی‌رساند، پس؛ از راهی مطمئن جهت سفر به نروژ اقدام کنید. بلیط هواپیما نروژ را می‌توانید به‌صورت آنلاین هم خرید کنید.

 

 

نامیبیا

 

سکوت در اینجا به معنای واقعی احساس می‌شود. پهنه وسیع آسمان و افق همیشگی صحرای نامیبیا شما را خرقه‌ای از سکوت، آرامش و عمق می‌پیچد. اینجا سرحد نهایی آفریقا است. جایی که هیچ‌کس نیست. نامیبیا پایین‌ترین تراکم جمعیت را دارد و اگر گله‌های  فیل‌های آفریقایی دررفت و آمد نبودند فکر می‌کردی که بر روی مریخ تک‌وتنها با یک شاخه گل قرار دارید.

 

نامیبیا مرموزترین حس را از طبیعت و حیات‌وحش به شما القا می‌کند. برای سفر به آفریقا می‌توانید از برنامه تور آفریقای جنوبی استفاده نمایید و از روی سایت سام سیر به‌صورت آنلاین تور آفریقا را رزرو کنید.

 

 

جزایر فارو

 

پس از گذر از سرزمین‌های آتلانتیک شمالی به بهشت پنهانی می‌رسیم. مجمع‌الجزایر فارو بین نروژ و ایسلند شمارا به‌جایی که نظیر آن در هیچ جای دنیا نیست می‌برد. طبیعت خالص این محدوده و جایی که شمار حیوانات اهلی بیشتر از انسان‌هاست. صخره‌های شیب‌دار ساحل صخره‌ای را در بر دارد و غرش آبشارهای باشکوه در همه‌جا شنیده می‌شود. تقریباً بی‌نظیر است. حدود 50 درصد از انرژی برق این منطقه از منابع تجدید پذیر است و کسب‌وکار به‌روز اینجا پروش ماهی است. فارو منطقه رؤیایی است که تا از نزدیک دیده نشود باورپذیر نخواهد بود. برای کسب اطلاعات خرید بلیط هواپیما و دسترسی به این منطقه به‌خوبی تحقیق کنید.

 

 

بوتان

 

درست در غربی‌ترین بخش هیمالیا، جایی که پرچم‌های بودا بر سر در معابد پراکنده بر روی کوه‌ها می‌رقصند و نگاه چشمان معصوم در میان رقص اژدها موج میزند به بوتان می‌رسیم. مردمان محلی و خونگرم بوتان و هوای متفاوت و گل‌ها سنگین در چشم مسافر است. بوتان سرزمین افسانه‌های عجیب‌وغریب است. این روزها بوتان سودای نزدیک شدن به تکنولوژی را دارد و مردم محدوده غربی هیمالیا کمی تنوع مدرنیته می‌خواهند. اما برای مسافر جویای آرامش و تنهایی، سفر به بوتان زیبا و عجیب تجربه‌ی جدا از تماشای مدرنیته امروز خواهد بود. برای خرید بلیط هواپیما بوتان کمی باید بیشتر از مقاصد دیگر گردشگری در سایت‌های خرید آنلاین بلیط جستجو نمایید.

 

 

لاپلند سوئد

 

از دریای نروژ تا دریای سفید منطقه لاپلند سوئد را پیش رو داریم. لاپلند شمال نروژ، سوئد و فنلاند را در برمی‌گیرد. حتماً تابه‌حال چیزی درباره شفق قطبی شنیده‌اید. این منطقه به دلیل واقع‌شدن در ناحیه جنوبی قطب شمال میزبان شفق قطبی در اوایل پاییز و اواخر زمستان است. این پدیده شگفت‌انگیز آسمانی در هیچ جای رؤیای دنیا به‌غیراز مناطق قطبی اتفاق نمی‌افتد. گله‌های گوزن‌های نجیب در لابه‌لای درختان جنگل پر از برف برای مسافرین گوشه خلوت‌گزیده حسی پر از پاکی و ارزش‌های اولیه انسانیت دارد. توریست‌ها معمولاً پس از رزرو بلیط پرواز خارجی به طور مستقیم به این منطقه می‌آیند و برای جان‌بخشی از طبیعت کمپ‌های خود را در زیر نورهای لاپلندی برپا می‌کنند.

 

 

مغولستان زیبا

 

جایی که مسافر را برای زندگی ماشینی و مدرن جدا می‌کند و تجربه‌ی گشت‌وگذار در طبیعت و غذا خوردن در زیر چادرهای عشایری را فراهم می‌کند. زمین‌های سبز پهناور شبیه مونتانا آمریکا و صحرای گبی که بی‌شباهت به صحرای مراکش هست حس رهایی در طبیعت را القا می‌کند. مغولستان یکی از کشورهای با تراکم جمعیت پایین در دنیا است. گونه‌های کمیاب از شتر و اسب‌دوانی در میان قبیله‌های عشایری، فضا را برای یک تعمق و آرامش بخشی در بکر دنیا فراهم می‌کند. بلیط هواپیما مغولستان خرید مناسبی برای مقصدی شگفت‌انگیز است.

 

 

چه کسی باید به بکرترین جای دنیا سفر کند

 

سفر به این مناطق دورافتاده اما پر از آرامش و حس‌های خاص انسانی کمی دشوار است. بر هر مسیر شما احتایج به رزرو بلیط هواپیما از قبل و دریافت ویزا و پس‌ازآن جابه‌جایی به منطقه موردنظر با هواپیما یا وسائط نقلیه دیگری مثل کشتی، قایق و اتومبیل مخصوص است.

 

جدا از هزینه زیاد برای این سفر باید ازجمله هوادارن این‌گونه سفرها و مناطق باشید. به‌طور مثال لاپلند سوئد مناسب برای افرای به دنبال رزرو هتل و رستوران گردی و معاشرت با مردم هستند، مناسب نیست. باید در خود چیزی را پیدا کنید که ارتباطی به این نواحی مثلاً صحرای عربستان داشته باشد، باید به دنبال ماجراجویی‌های خاص باشد تا از سفر به بکرترین جای دنیا لذت ببرید.

 

در کل همیشه قبل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و سفر طولانی در مورد مقصد خود تحقیقات لازم را انجام دهید. اطلاعات ناقص می‌تواند سفر شمارا پرهزینه کند یا اینکه کام شمارا تلخ کند.

منبع: indagare



نظرتان را بنویسید







منو