بهترین مسیرهای طبیعت‌گردی در تور فرانسه




مسیرهای طبیعت‌گردی در تور فرانسه

طبیعت گردی در تور فرانسه

 

 

بهترین مسیرهای طبیعت‌گردی در تور فرانسه

 

وجود کوه‌های آلپ و همچنین جنگل‌های زیبا در فرانسه موجب شده است تا هرساله گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا به این کشور سفر کنند و همراه با تور فرانسه از این کشور زیبا لذت ببرند. افرادی که به طبیعت‌گردی علاقه دارند بهتر است با خرید تور فرانسه به مقاصد طبیعت‌گردی فرانسه سر بزنند. این مسیرها برای افراد مبتدی و هم طبیعت گردان حرفه‌ای مناسب است.

 

 

تور دو مون بلان | Tour du Mont Blanc

 

این مسیر یکی از شاخص‌ترین مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه است. طول آن حدود 170 کیلومتر بوده و دارای چشم‌اندازهای زیبایی از کشور فرانسه می‌باشد. برای اینکه بتوانید تمام مسیر را ببینید 10 روز زمان لازم دارید. این مسیر از موزه‌های ایتالیا و سوئیس نیز می‌گذرد.

 

 

مسیر کوه‌پیمایی لوبرون | Luberon mountain trails

 

با تور فرانسه می‌توانید از طبیعت‌گردی در این منطقه زیبا لذت ببرید. مسیرهایی که برای پیاده‌روی گردشگران وجود دارد از روستاهای زیبایی می‌گذرد و سنگ‌های قرمزرنگ مشهور در لوبرون و همچنین باغ‌های انگور، زیتون و ... چشم‌انداز زیبای این محوطه می‌باشد. اگر در روستاهای Gordes و Roussillon قدم بگذارید عاشق آن می‌شوید. این مسیرها برای افراد با توانایی‌های گوناگون در نظر گرفته‌شده است. در مسیر کلیساهای صدساله و غارهای تاریخی به چشم می‌خورد.

 

 

دون دو پیلا | Dune du Pilat

 

بلندترین تپه شنی اروپا در دون دو پیلا واقع در سواحل آتلانتیک فرانسه قرارگرفته است. مسیر طبیعت‌گردی که برای گردشگران در نظر گرفته‌شده است حدود 3 کیلومتر می‌باشد. در برنامه تور فرانسه می‌توانید از تپه‌های شنی بالا رفته و از آن لذت ببرید.

 

 

سیرک گاوارنی | Cirque de Gavarnie

 

این مکان در رشته‌کوه‌های پیرنه قرار دارد و اصطلاحاً سیرک یخچالی نامیده می‌شود. علت نام‌گذاری آن به پدیده‌ی جغرافیایی بازمی‌گردد که به‌وسیله یخ رود در دامنه کوه، فرورفتگی و گودال‌هایی بزرگ شکل می‌گیرند. با قدم گذاشتن در این منطقه یکی از بزرگ‌ترین آبشارهای اروپا را خواهید دید. توصیه می‌شود با تور فرانسه از طبیعت‌گردی در سیرک یخچالی لذت ببرید.

 

 

ژرژ دو وردون | Gorges du Verdon

 

این ناحیه به همراه آب‌های کریستالی فیروزه‌ای و صخره‌های زیبا همگی در پروانس فرانسه می‌باشد که می‌توانید با تور فرانسه از آن دیدن کنید. تفاوت این مسیر با مسیرهای دیگر این است که می‌توانید علاوه بر طبیعت‌گردی از دوچرخه‌سواری هم لذت ببرید. از تفریح‌های دیگر می‌توان به کایاک سواری در رودخانه اشاره کرد.

 

 

بام مدیترانه | The Mediterranean balcony

 

این مسیر که به بام کوت دازور نیز شناخته می‌شود جزء مناطق جنوبی فرانسه است. چشم‌اندازهایی نظیر روستاهای مرتفع، جنگل، دریا و فلات‌های زیبا در مسیر وجود دارد. مسیرهای دسترسی با توجه به موقعیتی که دارید متغیر خواهد بود.

 

 

سواحل نرماندی | Normandy beaches

 

یکی از پرترددترین منطقه‌ای که گردشگران تور فرانسه از آن بازدید می‌کنند، سواحل نرماندی است. بی‌شک این طبیعت‌گردی برای شما بسیار متفاوت خواهد بود.

 

 

کوهستان ژورا | The Jura Mountains

 

طول این کوهستان به 250 کیلومتر می‌رسد و در مرز فرانسه و سوئیس قرار دارد. در مسیر ژورا روستاهای زیبا، آبشار و دریاچه‌های بی‌نظیری وجود دارد.

 

 

دره لوآر | Loire Valley

 

وجود روستاها و قلعه‌های افسانه‌ای در این ناحیه موجب شده است تا طبیعت‌گردی آن نادیده گرفته شود. اما توصیه می‌شود با تور فرانسه از طبیعت‌گردی این منطقه استفاده کنید. چشم‌اندازهای زیبایی در ناحیه وجود دارند که طعم زندگی واقعی را به شما می‌چشانند. اگر می‌خواهید طبیعت‌گردی حرفه‌ای انجام دهید از مسیر GR3 استفاده کنید. این مسیر همسو با رودخانه‌ی لوآر می‌باشد.

 

 

مسیر مون سن میشل | Mont Saint Michel trail

 

در این ناحیه چندین مسیر مختلف وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شایان‌ذکر است بهترین مسیر پیشنهادی Pilgrims می‌باشد که برای طبیعت گردان تازه‌کار نیز مناسب است. اگر با تور فرانسه برای طبیعت‌گردی این منطقه برنامه‌ریزی کرده‌اید باید بدانید که برای استفاده از تمام مسیر چند روز زمان لازم خواهید داشت.

 

 

مسیرهای پیرنه | High Pyrenean Trail

 

این مسیر نیز جزء برترین مسیرهای طبیعت‌گردی در فرانسه می‌باشد. شما با قدم گذاشتن در این مسیر راهی کوهستانی در میان آتلانتیک تا مدیترانه را طی خواهید کرد. اگر بخواهید تمام مسیر را پوشش دهید حدود 45 روز زمان لازم خواهید داشت. مناظر پیش روی شما بسیار بکر و دست‌نخورده می‌باشد که حتماً با تور فرانسه از آن بهره ببرید. اما در مقایسه با مسیرهای دیگر راه سخت‌تری را خواهید پیمود.



نظرتان را بنویسید







منو