بزرگان درباره سفر چه می‌گویند




بزرگان درباره سفر چه می‌گویند - سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی

 

 

بزرگان درباره سفر چه می‌گویند

 

"ماجراجویی گنجی باارزش است" (ایسوپ)

ایسوپ قصه‌گو افسانه‌ای یونانی سفر و ماجراجویی را هم چون گنجی ارزشمند دانسته است. سفر به نقاط متنوع جهان به شما یادآوری می‌کند که دقیقاً چه چیزی در زندگی در همه جای دنیا بیشتر اهمیت دارد. البته که خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی یا سفر با قطار یا ماشین یا پای پیاده درهرصورت ماجراجویی خود را دارد.

 

 

آیا سفر هوایی داشته باشیم؟ بلیط هواپیما بخریم؟ هتل رزرو کنیم؟

 

قرار نیست سفر همیشه خوب باشد ... (آنتونی باردین)

راحت باشید، قرار نیست همیشه به شما خوش بگذرد، گاهی اوقات به شما ضربه می‌زند، گاهی اوقات باید در سفر رنج بکشید، گاهی اوقات تلخ است، گاهی اوقات قلب شمارا می‌شکند، اما تمام این‌ها خوب است. سفر شمارا تغییر می‌دهد، یعنی باید تغییر بدهد، تأثیراتی بر روی حافظه، هوشیار، قلب و بدن شما دارد. سفر به شما نکته مهمی از زندگی را نشان می‌دهد.

 

 

سفر تو را برای مدتی در حال خویش آرام و بی‌صدا نگه می‌دارد و از تو قصه‌گویی از سفرها می‌سازد. (ابن بطوطه)

گاهی اوقات چیزهایی را می‌بینیم که قابل توصیف برای دیگری نیستند و بعدها دلمان می‌خواهد چیزی شبیه به قصه و افسانه از سفرهایمان بسازیم.

 

 

ما سفر می‌کنیم در جستجوی مکان‌های دیگر، شیوه‌های متفاوت دیگری از زندگی و انسان‌ها با درونیات و روح‌های دیگر. (آنیس نین)

به‌واقع سفر چه می‌تواند باشد جز در جستجوی فرهنگ‌ها و شگفتی‌های متفاوت دیگر از زندگی

 

 

سفر خود را با میزان دوستانی که در حین سفر پیدا می‌کنید قیاس کنید تا با کیلومتر شمار. (تیم کاهیل)

یکی از وفادارترین و به‌یادماندنی‌ترین، دوستانی هستند که در طول سفر با آن‌ها آشنا می‌شوید. همیشه در نظر داشته باشیم که انسان‌ها در ثبت خاطرات ما نقش مهمی را دارند.

 

 

ریچارد بورتون فکر می‌کند هیجان‌انگیزترین لحظه در زندگی هر آدمی، رسیدن به سرزمینی ناشناخته است.

بدون هیچ نگرانی گاهی می‌توان سرگردان به‌سوی محلی شد که هیچ شناختی از آن نداریم، گاهی پیش‌بینی یک اتفاق لذت‌بخش‌تر از دیدن پایان اتفاق از اول راه است.

 

 

هیچ کجای دنیا به آن بدی که برای شما تعریف می‌کنند نیست. (چاک تامپسون)

تابه‌حال از نگاه یک توریست به شهر محل زندگی خود نگاه کرده‌اید؟ ممکن است همه‌چیز غیرقابل‌تحمل به نظر بیاید اما در واقعیت این‌گونه نیست، هرجایی با هر ویژگی خاصی نکته‌ای جذاب برای هر توریستی خواهد داشت.

 

 

نور مهتاب درجاهای مختلف زمین یکی نیست. (آن رادمیچر)

درحین سفر به آسمان بالای سر خود نگاه کنید، ببینید که ستارگان کمی متفاوت‌تر از جایی که زندگی می‌کنید هستند. انگار که دنیا ترکیبی از تفاوت‌ها در عین شباهت‌هاست.

 

 

سفر از ما انسانی فروتن می‌سازد ... (گوستاو فلادبرت)

با سفر کردن آرام‌آرام می‌فهمیم که چه جای کوچکی از دنیا را اشغال کرده‌ایم.

مادامی‌که به سفر نرویم و دیگر جاهای متفاوت در زمین بزرگ را نبینیم حس می‌کنیم که بزرگ‌ترین خطه دنیا همان‌جایی است که در آن زندگی می‌کنیم و به آن می‌بالیم.

 

 

هرکسی که می‌خواهد سفری همراه با شادمانی داشته باشد باید. (انتونی سنت اگزوپری)

 از حمل وسایل غیرضروری و سنگین دوری کند، یک کوله‌پشتی سبک تنها کافی است.

 

 

نکات کوتاهی در مورد سفر هوایی یا زمینی:

 

آیا با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل سفری متوسط رو به بالا داشته باشیم ویا با خرید بلیط قطار یا اتوبوس و گرفتن هاستل و خانه های بوم گردی سفری اقتصادی داشته باشیم؟

 

ماهیت سفر کردن بر روی روحیه افراد تأثیر فراوانی دارد. حال چه سفر هوایی باشد و چه زمینی یا حتی سفری دریایی. درهرصورت شما باید برای سفر خود برنامه داشته باشید. برنامه سفر خود را از قبل بنویسید تا از زمان خود لذت کافی ببرید.

اگر سفر شما طولانی و راه دور است، با برنامه‌ریزی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌توانید از هدر رفت زمانتان در سفر جلوگیری کنید.

اگر سفر شما خیلی طولانی نیست و شما نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، می‌توانید از خرید بلیط هواپیما صرف‌نظر کنید و سفری زمینی را تجربه نمایید. با خرید بلیط قطار یا اتوبوس به سفر خود ادامه دهید و اینکه در مقصد نیز می‌توانید با رزرو هاستل ویا خانه‌های بوم گردی در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی نمایید.

 

منبع: lifeinitaly



نظرتان را بنویسید







منو