سفر به سیسیل شهر پدرخوانده




سفر به سیسیل و برنامه تور ایتالیا

سفر به سیسیل با تور ایتالیا

 

 

سفر به سیسیل شهر پدرخوانده

 

سفر به سیسیل با برنامه تور ایتالیا

 

سیسیل نام آشنایی است که در بعضی از فیلم‌ها و روایت‌ها شنیده‌ایم. این جزیره بزرگ شبیه به اکثر فرزندان مدیترانه، حال و هوا و فرهنگ خاص مدیترانه‌ای خود را حفظ کرده است، از کلیساهای نورمن و معابد یونانی گرفته تا ساختمان‌ها و میدان‌ها با سبک معماری باروک توصیفی از جزیره سیسیل است. دیدنی‌های سیسیل در میان مردم ساده شگفت‌انگیز است و یکی از دلایل رزرو تور ایتالیا سفر به سیسیل می‌باشد.

 

از عجایب طبیعی سیسیل به کوه آتش‌فشانی Etna تا سواحل کشف نشده شمال آفریقاست. آب‌وهوای معتدل سیسیل اینجا را تبدیل به یک مقصد همیشگی در تمام فصول کرده است. خوشی محض در بهار و پاییز سیسیل است و گرمای نسبتاً زیاد تابستانی غیرقابل چشم‌پوشی است. اگر به‌تنهایی سفر می‌کنید در برنامه تور ایتالیا ، سفر به سیسیل را هم قرار دهید.

 

 

در برنامه تور ایتالیا از کدام جاذبه سیسیل دیدن کنیم؟

 

به‌سختی می‌توان انتخاب کرد که در سیسیل به کجا رفت و چه طور زمان را برای بازدید ذخیره کرد. شهر تاریخی پالرمو، اقامت در کاتانیا، بازدید از منطقه کوه آتش‌فشانی Etna، معبد یونانی Agrigento، مکان‌های نورمنی مثل Piazza و Armeria و دیگر شهرهای جنوبی با معماری بی‌بدیل باروک مثال‌هایی از جاذبه‌های دیدنی سیسیل و شهرهای کوچکش هستند.

 

سواحل ماسه‌ای و غارهای صخره‌ای ترسناک و رازآلود و در کنار آن غذاهای ایتالیایی و گاهی اوقات با طعم عربی که در این منطقه سرو می‌شود تا شیرینی‌های جذاب از کافه‌قنادی‌های Trapani تا Noto هرکدام در انواع مختلف و خوشمزه، حرف دیگری برای گفتن دارند.

 

 

 پالرمو و کلیسای طلا

 

پالرمو به‌عنوان یکی از پربازدید ترین شهرهای سیسیل است. کلیسا مونرال با هزاران مترمربع موزاییک از طلا کار شده که درخشش آن چشم مخاطب را می‌زند، حدود 22 کیلوگرم طلای ناب در بنای این ساختمان به‌کاررفته است. برای تکمیل برنامه تور ایتالیا ، سفر به پالرمو را در مطالب آینده توضیح خواهیم داد.

 

 

Catonia

 

کاتونیا دومین شهر بزرگ سیسیل بعد از پالرمو است، این شهر تقریباً در قسمت کوهپایه کوه آتش‌فشانی Etna قرارگرفته است.

گردشگران ماجراجو معمولاً این شهر را مبدأ حرکت خود به سمت کوه آتش‌فشانی  Etnaقرار می‌دهند.

بهترین مدت‌زمان برای گذراندن در این شهر یک نصفه‌روز است. به دلیل وجود ساختمان‌های دیزاین شده با سنگ لاوا (یک نوع سنگ آتش فشانی) اسم دوم Catonia شهر سیاه (ذغالی) است.

در برنامه سفر خود و برنامه تور ایتالیا حتماً نصف روز یا حتی یک روز خود را به کاتونیا اختصاص دهید و از جاذبه‌های سفر به سیسیل لذت ببرید.

 

 

زبان بدن، زبان سخن با سیسیلی‌ها

 

تقریباً هیچ‌کدام از مردم سیسیل به زبان انگلیسی نمی‌توانند صحبت کنند و این نقص ناشی از برنامه آموزشی آن‌ها از دوران مدرسه نشأت می‌گیرد.

اما جای نگرانی نیست، درست است که سیسیلی‌ها انگلیسی صحبت نمی‌کنند اما با اداواطوار به‌اصطلاح زبان بدن به‌راحتی قادر به برقراری ارتباط هستند.

اگر کمی هم نگران هستید در برنامه تور ایتالیا از یک مترجم یا لیدر آشنا به منطقه کمک بگیرید.

 

 

قرص آرام‌بخش به هنگام رانندگی در سیسیل

 

ما فقط فکر می‌کردیم که خودمان در رانندگی خیلی اعصاب نداریم اما گویا سیسیلی‌ها هم خیلی حوصله شلوغی و ترافیک را در حین رانندگی ندارند‌ و زود از کوره در می‌روند، در حین سفر به سیسیل سعی کنید توریست آرامی در مواجه با رانندگان سیسیل نشین باشید. برنامه تور ایتالیا را طوری تنظیم کنید که بتوانید از حمل‌ونقل عمومی استفاده نمایید.

 

 

مهمان‌نوازی و بخشندگی بی‌نظیر سیسیلی‌ها در حد اعراب

 

درست است که سیسیلی‌ها اعصاب درستی در رانندگی ندارند اما برای مهمان‌نوازی و خوش‌گذرانی یک توریست نهایت تلاش خود را می‌کنند. اگر خود را در خانه یک سیسیلی دیدید برای پذیرایی شکمی عالی با شنیدن لفظ Magnia یعنی بفرمایید بخورید، آماده‌باشید. اگر با سایت‌هایی مانند Airbnb آشنایی داشته باشید، می‌توانید زمان رزرو تور ایتالیا دنبال خانه‌های محلی بگردید و از مهمان‌نوازی آن‌ها لذت ببرید.

 

 

سفر به سیسیل چقدر ارزش دارد؟

 

سفر به سیسیل و بازدید از Taormina تاورمینا و چشم‌انداز بهشتی این منطقه شاید همه‌چیز سفر به سیسیل باشد. مسافر سیسیل در رویارویی با مردمان خونگرم، غذاها و خوراک‌های دوست‌داشتنی، کلیساهای تاریخی یونانی که حتی در خود یونان پیدا نمی‌شوند، بناهای باروک و کلیسا ساخته‌شده از طلا در پالرمو خود را در تونل زمان می‌بینید.

 

در برنامه سفر ایتالیا که در حال نوشتن آن هستید و برای خود برنامه‌ریزی می‌کنید، برای راحتی خود از پکیج تور ایتالیا استفاده کنید و سفر به سیسیل و شهرهای پالرمو و کاتونیا را در برنامه سفر خود قرار دهید.

 

اگر گپ و گفت با افراد محلی و هم ذات پنداری با آن‌ها برای شما جذاب است، پیشنهاد آژانس هواپیمایی سام سیر به شما این است که از حمل‌ونقل عمومی در سیسیل استفاده کنید. سعی کنید برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که در ماه نوامبر (آبان) مسافر سیسیل باشید، برای خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو تور ایتالیا قطعاً در تابستان به نتیجه بهتری خواهید رسید، اگر آدم سفر به گرمای سیسیل هستید.

 

منبع: fadors



نظرتان را بنویسید







منو