سفر به ژوهانسبورگ با تور آفریقا جنوبی




سفر به ژوهانسبورگ با تور آفریقا جنوبی

تور آفریقای جنوبی و سفر به ژوهانسبورگ

 

 

سفر به ژوهانسبورگ با تور آفریقا جنوبی

 

نکاتی جالبی درباره ژوهانسبورگ

 

بزرگ‌ترین شهر آفریقای جنوبی است.

بیش از نیمی از فسیل‌های انسانی در این شهر بوده است.

بزرگ‌ترین جنگل و حیات‌وحش ساخت دست انسان در ژوهانسبورگ قرار دارد.

بلندترین برج آفریقا در ژوهانسبورگ است.

تقریباً شلوغ‌ترین فرودگاه را دارد.

Jo'burg , Jozi, and E'Goli, the "city of gold" از نام‌های دیگر مورداستفاده در ژوهانسبورگ است.

 

 

جاذبه‌های توریستی  ژوهانسبورگ

 

در حال حاضر جذابیت‌های توریستی ژوهانسبورگ به‌سرعت در حال رشد است از سافاری تا محلی پویا برای تفریحات هنری و فرهنگی است. برگزاری گالری‌های نمایشگاهی اثرگذار در بین کافه و رستوران‌های آفریقایی  - آمریکایی و موزه‌ی آپارتاید، موزه ملی آفریقای جنوبی و آرامگاه نلسون ماندلا همه و همه حال و هوای توریستی – فرهنگی به ژوهانسبورگ داده است. در برنامه تور آفریقای جنوبی سفر به ژوهانسبورگ و نایروبی را حتماً قرار دهید.

 

 

سافاری در برنامه تور آفریقای جنوبی

 

یک توریست در سافاری ژوهانسبورگ باشید

 

شاید جذاب‌ترین بخش تفریحی ژوهانسبورگ سافاری و گشت‌وگذار در پارک ملی و تماشای حیات‌وحش از فاصله‌ای باشد که هیچ‌وقت ندیده‌اید. روند تفریحی این پارک تعاملی است به این‌گونه که توریست در صورت تمایل می‌تواند به زرافه‌ها غذا بدهد، توله شیرها را بغل کنید و در رایدهای تماشای سلطان جنگل، شیر بروید. یکی از جاذبه‌های مهم و جذاب تور آفریقای جنوبی برنامه سافاری و گشت‌وگذار در بیابان‌ها و صحرای آفریقا است. اگر عکاسی جزو علاقه‌مندی‌های شما است، برنامه تور آفریقای جنوبی بسیار جذاب خواهد بود.

 

 

درخت شکوفه در پریتوریا

 

در 55 کیلومتری ژوهانسبورگ مرکز سیاسی -اداری آفریقای جنوبی، پریتوریا قرار دارد. این شهر جاذبه‌های شهری مثل موزه‌ها، پارک‌ها و گردش و پیاده‌روی در شهر در زیر درختان شکوفه را به توریست هدیه می‌کند. برنامه تور آفریقای جنوبی خود را طوری تنظیم کنید که از پریتوریا گذر کنید.

 

 

امن‌ترین محله‌های اقامت در ژوهانسبورگ

 

مناطق واقع‌شده در شمال ژوهانسبورگ Rosebank, Sandton, Melrose از محله‌های امن و زیبا در شهر هستند و رستوران‌ها، مراکز خرید و موزه‌ها در فاصله‌ی چند قدمی هم قرار دارند. رزرو هتل و اقامت در هتل‌های این نواحی موجب پایین آوردن هزینه کرایه تاکسی و سفر هم خواهد شد. یکی از نکات مهم در برنامه تور آفریقای جنوبی مدیریت هزینه‌هاست. سعی کنید هزینه‌های رفت‌وآمد خود را خوب کنترل نمایید.

 

 

از ژوهانسبورگ به ویکتوریا بروید

 

اگر مایل به دیدن یکی از هفت عجایب دنیا " آبشار ویکتوریا" هستید ، می‌توانید از تور مسافرتی استفاده کنید که علاوه بر ژوهانسبورگ شامل یک سفر سه روزه به زیمبابوه هم باشد. حتی اگر در کشور مبدأ امکان  رزرو چنین توری نبود، در ژوهانسبورگ پیشنهاد‌ها ویژه برای تور سه روزه زیمبابوه موجود است.

در برنامه سفر تور آفریقای جنوبی از شهرهای ژوهانسبورگ و پریتوریا و ویکتوریا دیدن نمایید. تور ترکیبی آفریقای جنوبی و زیمبابوده گزینه بسیار خوبی برای این سفر طول و دراز است.

 

 

خوردوخوراک در برنامه تور آفریقای جنوبی چطور است؟

 

ژوهانسی ها عاشق صبحانه هستند. از صبح زود کافه‌ها آماده سرو صبحان هستند. بیشترین قرارهای کاری در وعده صبحانه برگزار می‌شود. تخم‌مرغ، یک‌تکه نان تازه و خوش‌بو با آووکادو به همراه آب‌میوه تازه و قهوه خالص از صبحانه‌های معمول در کافه‌های ژوهانسبورگ است. غذا در ژوهانسبورگ از ترکیب کشورهای فرانسه، هند، آلمان و آفریقا تشکیل‌شده و درمجموع موردپسند هر ذائقه‌ای هست.

 

 

طعم اصیل قهوه در ژوهانسبورگ

 

قهوه در ژوهانسبورگ یک نوشیدنی عادی نیست، یک سبک زندگی است. دانه‌های قهوه آفریقایی با روش دم کردن بخصوص از موارد خاصی است که یک توریست حتماً باید امتحان کند. وعده صبحانه را در برنامه تور آفریقای جنوبی جدی بگیرید و همچنین قهوه را حتماً در صبحانه خود میل نمایید.

 

 

با تور آفریقای جنوبی برویم؟

 

ژوهانسبورگ شهری مدرن و پیشرفته در جنوب آفریقاست. از آن جمله سفرهایی است که تجربه‌ای متفاوت از سفر را به گردشگر می‌دهد. حال و هوای نیمه اروپایی آفریقایی ژوهانسبورگ و داشتن همه جور تفریحات در کنار هم، موجب برتری این شهر در زمره‌ی پیشنهاد‌های توریستی است. اگر به دنبال یک سفر متفاوت هستید و دلتان تنوع در سفر را می‌طلبد، فرصت را برای رزرو بلیط هواپیما از دست ندهید!

 

منبع: drivesouthafrica



نظرتان را بنویسید







منو