این موارد مسافران را در اولین خرید تور فرانسه شوکه می‌کند!




اولین خرید تور فرانسه

تجربه اولین خرید تور فرانسه

 

 

این موارد مسافران را در اولین خرید تور فرانسه شوکه می‌کند!

 

بسیاری از افراد کم‌وبیش راجع به کشور فرانسه، جاذبه‌ها و آداب مردمش شنیده‌اند. در این مقاله تفسیر کشور فرانسه در نگاه اول مسافران جمع‌آوری‌شده است. اگر برای بار اول است که قصد خرید تور فرانسه را دارید پس با ما همراه باشید. با دانستن این موضوع شگفت‌زده خواهید شد.

 

 

فرانسوی‌ها بی‌ادب نیستند

 

اغلب شما راجع به سرد بودن مردم فرانسه شنیده‌اید. اما آیا این قضیه صحت دارد؟ در تمام کشورها و شهرهای بزرگ ممکن است کمی با بدخلقی و کم‌حوصلگی مردمان روبه‌رو شوید. فرانسه نیز به همین صورت است. آن‌ها با تمام وجود به صحبت‌های شما گوش خواهند داد. این موضوع نباید مانع خرید تور فرانسه شما شود.

 

 

فرانسوی‌ها همه شبیه هم نیستند

 

مهاجرت به فرانسه موجب به وجود آمدن ترکیب قومیتی شده است. با خرید تور فرانسه و سفر به این کشور، شاهد قومیت‌های مختلف از نزدیک خواهید بود. راجع به دین مردم کشور بهتر است بگویم که حدود 9% از مردم فرانسه مسلمان می‌باشند.

 

 

معروف‌ترین غذای فرانسه، فرانسوی نیست

 

بسیاری از غذاهای خوشمزه و معروف فرانسوی‌ها متعلق به خودشان نیست. برای مثال کرواسان در اواخر 1830 وارد فرانسه شد و اصل این غذا اتریشی است. یا حتی سیب‌زمینی سرخ‌شده فرانسوی نیز از بلژیک وارد کشور شده است. در تور فرانسه خود این غذاهای به‌اصطلاح فرانسوی را امتحان کنید.

 

 

بسیاری از مردم انگلیسی صحبت می‌کنند

 

دومین زبانی که در فرانسه بسیار کاربرد دارد زبان انگلیسی است. تقریباً چهل درصد مردم فرانسه قادر به صحبت کردن به زبان انگلیسی هستند. به‌خصوص افرادی که شغل آن‌ها در حیطه صنعت گردشگری است، حتماً انگلیسی بلدند. شما هم با خرید تور فرانسه می‌توانید در این کشور با زبان انگلیسی کارهای خود را انجام دهید.

 

 

علاقه فرانسوی‌ها به ورزش، به همان اندازه علاقه به فرهنگ است

 

نکته اشتراک فرانسوی‌ها و ایتالیایی‌ها ورزش است. علاوه بر آن مردم فرانسه به فرهنگ غنی کشورشان افتخار می‌کنند. ازجمله ورزش‌هایی که مردم فرانسه به آن علاقه دارند می‌توان به فوتبال، راگبی و دوچرخه‌سواری اشاره کرد.

ورزش سنتی پاتان نیز در سرتاسر کشور طرفداران بسیاری دارد. این ورزش شبیه به بولینگ است با این تفاوت که روش چمن انجام می‌شود. با خرید تور فرانسه می‌توانید شاهد این ورزش سنتی شوید.

همچنین اگر در فصلی که مسابقات تور دوچرخه‌سواری در فرانسه برگزار می‌شود، به فرانسه سفر کنید، سفری جذاب خواهید داشت.

 

 

همه غذاهای فرانسوی هوس‌انگیز نیستند

 

اگر تور فرانسه را خریداری کرده و در رستوران‌های این کشور رفته باشید حتماً بانام escargots آشنایی دارید. این غذا از حلزون تهیه می‌شود. بسیاری از غذاهای فرانسه مانند حلزون ممکن است با ذائقه ایرانی‌ها جور درنیاید. استیک و چیپس جزء لذت‌بخش‌ترین غذاهای فرانسه می‌باشد. اما به‌طور کل همه غذاهای این کشور خوشمزه نیستند. یکی دیگر از غذاهای محبوب مردم فرانسه برگر می‌باشد.

 

 

مردان فرانسوی با یکدیگر روبوسی نمی‌کنند

 

این مسئله تنها در خصوص مردان نمی‌باشد. درواقع بوسیدن افرادی که جنس موافقی دارند در فرانسه کار پسندیده‌ای نمی‌باشد. به خاطر داشته باشید در تور فرانسه خود این موضوع را رعایت کنید.

 

 

نوشیدن قهوه داخل کافه ارزان‌تر است

 

نوشیدن قهوه به همراه یک میان وعده در داخل کافه بسیار ارزان‌تر از صرف آن‌ها در فضای باز خواهد بود. شما با رعایت این موارد می‌توانید هزینه سفر خود را قبل از خرید تور فرانسه تخمین بزنید.

 

 

همه فرانسوی‌ها شیک و خوش‌اندام نیستند

 

اگر تصور می‌کنید تمام مردم فرانسه شیک‌پوش و خوش‌اندام هستند، سخت در اشتباهید. طبق نظرسنجی‌هایی که در این خصوص صورت گرفته است، نصف مردم فرانسه دارای اضافه‌وزن می‌باشند.

 

 

فرانسوی‌ها چیزهای عجیب‌وغریب می‌خورند

 

شاید خوردن حلزون و یا قورباغه برای مسافران چندش‌آور باشد. اما تنها این نیست. یکی از غذاهای پرطرفدار مردم فرانسه خوردن گوشت اسب است. در سفر خود با تور فرانسه هرگز با دیدن این غذاها تعجب نکنید.

 


برای مشاهده آفرهای تور فرانسه کلیک کنید! 




نظرتان را بنویسید







منو