7 راه برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما




7 راه برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما

بلیط ارزان هواپیما

 

 

7 راه برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما - قسمت اول

 

همیشه انگیزه‌ی کاربران در همه‌ی امور بسیار مهم بوده است لذا هنگام خرید بلیط هواپیما نیز این موضوع باید بررسی گردد. مسافرانی که به سایت آژانس‌های هواپیمایی مراجعه می‌کنند باید با دیدن محتویات انگیزه‌ای برای خرید بلیط هواپیما پیدا کنند. یکی از مواردی که به کاربران این انگیزه را می‌دهد پیدا کردن بلیط هواپیما با قیمت مناسب‌تری می‌باشد.

 

گاهی اوقات با وجود زیرساخت مناسب و خدمات خوب آژانس‌های هواپیمایی، بازهم مسافران اقدامی به خرید بلیط هواپیما نمی‌کنند. پس مهم‌ترین مسئله ایجاد انگیزه در کاربران می‌باشد. اما چگونه این انگیزه در مسافران ایجاد می‌شود؟ در این مقاله با سام سیر همراه باشید تا راه‌هایی را در خصوص خرید بلیط ارزان هواپیما در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

 

همان‌گونه که گفته شد یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی که موجب ترغیب کاربران می‌شود، پیدا کردن بلیط هواپیما با قیمت مناسب می‌باشد. حتی اگر سایت مربوطه دارای خدمات عالی و کیفیت بالا باشد، درصورتی‌که نرخ های پیشنهادی فضایی بوده و مناسب کاربران نباشد، آن‌ها به‌هیچ‌عنوان برای خرید بلیط هواپیما ترغیب نخواهند شد.

در ادامه این راه‌ها را برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما در پرواز خارجی و داخلی دنبال کنید.

 

 

1. تخفیفات دانشجویی

 

درصورتی‌که کمتر از بیست‌وشش سال سن داشته و مشغول تحصیل هستید، در بیشتر سایت‌ها می‌توانید از تخفیفات ارائه‌شده استفاده کنید. این تخفیفات بین 30-20 درصد خواهد بود. Flight Center ازجمله آژانس‌های هواپیمایی است که می‌توانید از آن برای خرید بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

2. مقایسه شرکت‌های هواپیمایی

 

شما می‌توانید در ضمن مراجعه به سایت‌های مختلف و بهره بردن از آن، تفاوت‌ها را نیز حس کنید. برای مثال به چندین سایت آژانس هواپیمایی سرزده و قیمت‌ها را در همان مقصد باهم مقایسه کنید. درنهایت می‌توانید بهترین رزرو یا خرید بلیط هواپیما را انجام دهید. بررسی چندین آژانس هواپیمایی به شما این امکان را می‌دهد که هم تجربه‌ای در این خصوص به دست آورده و هم کم‌هزینه‌ترین را برای پرواز خارجی و داخلی خود انتخاب کنید.

 

 

سایت‌هایی که در ذیل معرفی‌شده‌اند شمارا در این زمینه کمک خواهند کرد:

 

- سایت گوکل فلایت (Google flights)

- ای مکس تراول (Amex travel)

- کیوی (Kiwi.com)

 

 

3. Points and Miles

 

بهترین راهی که می‌توانید برای استفاده از خدمات انتخاب کنید، عضویت در برنامه‌های پاداشی برخی از شرکت‌های هواپیمایی می‌باشد. اگر در این سایت‌ها عضو شوید می‌توانید از خدمات گوناگونی من‌جمله پرواز خارجی و داخلی رایگان، ارتقاء رایگان در سفرها و از همه مهم‌تر خرید بلیط هواپیما همراه به‌طور رایگان بهره ببرید.

 

 

تجربه‌ی کی از کاربران که بسیار پرفعالیت بوده و مهارت بالایی در استفاده از ترفندها دارد؛ به شرح ذیل می‌باشد:

 

به علت همکاری شرکت‌های هواپیمایی سنگاپور با شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی، اگر از سنگاپور برای خرید بلیط هواپیما استفاده کنم، امتیاز مایلز را از آن خود خواهم کرد. این مورد در خصوص شرکت‌های هواپیمایی فرانسوی نیز صدق می‌کند. در صورت استفاده از آن بازهم امتیاز مایلز را از آن خود خواهم کرد.

 

موارد دیگری نیز وجود دارد که می‌توان با رعایت آن‌ها امتیاز مایلز را به دست آورد. اگر شما بتوانید برای کارت‌های اعتباری ثبت‌نام کنید، یا به‌طور آنلاین خرید کرده و در نظرسنجی‌ها شرکت کنید، می‌توانید این امتیاز ویژه را در خرید بلیط هواپیما به دست آورید.

 

تجربه من بدین‌صورت است که بدون داشتن خرج اضافی و حتی سفر، قادر به ذخیره‌ی نیم میلیون امتیاز در سال خواهم بود. با این امتیازات می‌توانم خود و خانواده‌ی خود را به‌طور رایگان به سفر ببرم و هزینه‌ای را بابت خرید بلیط هواپیما نمی‌دهم. شما هم می‌توانید از این تجربه‌ی من استفاده کرده و از سفر هوایی رایگان خود لذت ببرید.

 

 

4. تخفیفات ویژه لحظه‌ای

 

ممکن است برخی از کاربران علاقه‌ای به دریافت ایمیل از شرکت‌های هواپیمایی مختلف نداشته باشد. اما نکته‌ی مهم این است که با ثبت‌نام کردن در آژانس‌های هواپیمایی می‌توانید از تمامی تخفیفات ایرلاین مربوطه مطلع شوید. یکی از بهترین مواردی که در خصوص با خرید بلیط ارزان هواپیما می‌باشد، رعایت کردن این مسئله می‌باشد. اعتبار برخی از پیام‌ها تنها تا 24 ساعت می‌باشد و در صورت چک نکردن، آن‌ها را نخواهید دید.

 

 

5. خرید بلیط هواپیما به‌صورت جداگانه

 

نکته‌ی دیگری دارای اهمیت می‌باشد عدم خرید چند بلیط از یک شرکت هواپیمایی است. هنگامی‌که چند بلیط را برای خرید بلیط هواپیما خود در نظر بگیرید، بالاترین قیمت‌ها به شما پیشنهاد داده می‌شود. اگر قصد سفر و خرید بلیط هواپیما برای 4 نفر را داشته باشید، چه اتفاقی می‌افتد؟

با این کار درواقع آژانس هواپیمایی مربوطه 4صندلی در کنار هم را برایتان رزرو می‌کند. بهترین راه این است که خرید بلیط هواپیما را تک‌به‌تک برای خود و اعضای خانواده خود انجام دهید.

 

 

6. خرید بلیط هواپیما با ارزهای مختلف

 

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید بلیط هواپیما ارزان یافتن کشور باارزش کمتر ارزی می‌باشد. این درصورتی است که ارز شما دارای ارزش بیشتری است. به‌عنوان‌مثال پول آمریکا دارای ارزش بسیاری است و در مقابل ارزش پول نیوزلند بسیار کم است. درنهایت شما با یک هواپیما به مقصد خود خواهید رفت. تنها تفاوت این است که سفارش خودتان در خصوص خرید بلیط هواپیما را با ارز دیگری ثبت کرده‌اید. شایان‌ذکر است که این روش نمی‌تواند همیشه پاسخگوی درخواست شما باشد. تنها زمانی که ارز کشورتان دارای ارزش بسیاری است این مورد را امتحان کنید.

 

 

7. رزرو بلیط هواپیما زودتر از موعد سفر

 

به خاطر داشته باشید که تمام کارهایتان را برای لحظه‌ی آخر نگاه ندارید. معمولاً شرکت‌های هواپیمایی در آخرین لحظات قیمت‌های بلیط هواپیما را بیشتر از قبل ارائه می‌دهند. همان‌قدر که تأخیر در انجام کاری سودمند نیست، عجله نیز نتیجه‌ی خوبی نخواهد داشت.

درواقع بهترین زمانی که می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید، 8-6 هفته زودتر از شروع سفر می‌باشد. برخی مکان‌ها در برخی از فصل‌ها بسیار شلوغ بوده و همه‌ی مسافران قصد سفر در فصل اوج را خواهند داشت. در این صورت بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما 3ماه زودتر از شروع سفر می‌باشد.

 

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما ارزان قیمت را با موفقیت خریداری کنید باید: زرنگ باشید، از نظر زمانی برنامه‌ریزی کنید و به چگونگی سفر خود نیز فکر کنید. رعایت کردن موارد فوق برای خرید بلیط هواپیما ارزان ضروری است اما وسواس زیادی در انجام کارها توصیه نمی‌شود. حداکثر زمانی که باید صرف رزرو یا خرید بلیط هواپیما کنید نزدیک به چهل دقیقه می‌باشد.

بر اساس تجربیات مسافران به این نتیجه رسیده‌ایم که رعایت کردن موارد فوق می‌تواند تأثیرات مثبتی را در روند کارهای شما ایجاد کند. این موارد موجب خواهد شد در هدف خود یعنی خرید بلیط هواپیما با قیمتی کمتر موفق شوید. اگر با این برنامه‌ریزی کارهای سفر خود را پیش ببرید دیگر استرسی در این مورد نخواهید داشت.

 

 

سخن آخر

 

نصب اپلیکیشن آژانس هواپیمایی مربوطه بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما می‌باشد. در این اپلیکشن از تمامی تخفیف‌هایی که برای پروازهای داخلی و خارجی می‌باشد، بهره‌مند خواهید شد. این تخفیف‌ها در پرواز خارجی بیشتر قابل‌لمس است. با ثبت‌نام و نصب کردن اپلیکیشن موردنظر، از امکانات مخصوص در طول پرواز استفاده کنید.



نظرتان را بنویسید







منو