برنامه سفر میلان – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه




برنامه سفر میلان – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

برنامه سفر میلان - خرید بلیط هواپیما میلان

 

 

برنامه سفر میلان – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

 

تور ایتالیا - برنامه سفر سه روزه به میلان

 

این برنامه سفر شامل:

 

  • اقامت سه روزه در میلان (رزرو هتل)
  • هتل های میلان (اقامت در میلان)
  • غذا، رستوران و مرکز خرید در میلان
  • مکان های دیدنی در میلان
  • پرواز به میلان (خرید بلیط هواپیما)

 

ابتدا چند نکته و راهنمایی در مورد سفر به میلان ذکر خواهیم کرد.

 

 

خرید بلیط هواپیما

 

تور ایتالیا - بلیط هواپیما میلان

 

یکی از نکات مهم قبل از سفر به هرجایی، برنامه‌ریزی است. رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو بلیط مکان‌های دیدنی شهر مقصد یکی از تعیین‌کننده‌های سفر است، این مقوله میزان لذت بردن از سفر و چگونگی رقم خوردن خاطرات و کسب تجربیات جدی را در سفر مشخص می‌کند.

 

 

در سفر سه ‌روزه خود به میلان چه بکنیم

 

میلان از آن دسته مقاصدی است که حتماً باید دیده شود! شهری دوست‌داشتنی با جذابیت‌های تاریخی، هنری، مد و غذا

شهری که می‌توان با یک برنامه سفر سه روزه مناسب که در ادامه می‌بینید اوقاتی هیجان‌انگیز را بگذرانید.

برای سفر به‌جایی مثل میلان با توجه به جذابیت‌های دیدنی آن باید تصمیم بگیرید که در برنامه سفر سه روزه خود به چه جاهایی می‌خواهید بروید. قطعاً وقت بازدید از همه مکان‌ها را نخواهید داشت. پس با توجه به علاقه‌مندی‌های خود انتخاب کنید، فکر کنید که از دیدن چه مکان‌هایی بیشتر کیف می‌کنید.

در این برنامه سفر میلان، جاهایی را که هر توریستی باید در اقامت سه‌روزه خود در میلان ببیند، به ترتیب لیست بندی شده است. اگر برنامه ریزی دقیق‌تری برای سفر به میلان نیاز دارید، از برنامه تور ایتالیا استفاده نمایید.

 

 

چرا برنامه سفر میلان در سه روز؟

 

پاسخ ساده است، در یک برنامه سفر 10 روزه به ایتالیا، سه روز گشت و گذار خوب و کامل در میلان کافی است، بیشتر از این ممکن است شانس دیدن دیگر مناطق را در تور ایتالیا از دست بدهید.

انتخاب با خودتان است، اگر قصد ماندن در زمان کمتر یا بیشتری رادارید، مطمئن باشید که تصمیم درستی گرفته‌اید.

 

 

اول‌ازهمه تکلیف اقامت خود در میلان را مشخص کنید

 

قبل از هر کاری هتل خود را در نزدیک‌ترین منطقه به جذابیت‌های دیدنی شهر رزرو کنید، در اینجا موقعیت مکانی (لوکیشن) حرف اول را می‌زند. بهترین منطقه برای اقامت در میلان، ناحیه‌ای است که با پیاده‌روی یا یک ایستگاه مترو به تمام جاذبه‌های گردشگری میلان دسترسی دارد.

 

 

بهترین هتل برای اقامت Camperio Suits & Apartment

 

برنامه سفر میلان - رزرو هتل

 

این هتل ترکیبی قشنگ از موقعیت مکانی خوب، راحتی، خدمات و امنیت است. هتل تنها چند قدم با Sforzesco Castel حدود 450 متر و فاصله زمانی 10 دقیقه تا Duomo Cathedral فاصله دارد. این هتل 4 ستاره است و کافه‌ها، رستوران‌ها، گالری‌ها، فروشگاه‌ها و حمل‌ونقل عمومی میلان را در اطراف خود دارد. سوئیت های هتل دارای بالکن‌های دنج و مشرف‌به کوچه‌های قدیمی میلان است.

 

 

هتل ها برای جیب‌های کوچکتر

 

با تمام این اوصاف، در کنار هتل‌های لوکس، آپارتمان های کلاسیک برای هر بودجه‌ای، مهمان‌سرا و هتل‌های کوچک و سطح پایین‌تر هم موجود است.

رزرو هتل‌هایی مانند: (Brera Prestige B & B) ، (Room Inn) ، (Babila Hostel)

لوکیشن مناسب دیگری برای اقامت در میلان، نزدیک به ایستگاه مرکزی مترو است، اگرچه به مکان‌های دیدنی تاپ دور است اما نقطه خوبی برای دسترسی اول صبح و برگشت با مترو در آخر شب است.

بهترین هتل ها در این منطقه:(NYX Milan) ، (Starthotel)، (43 Station Hotel)

 

 

برنامه سفر میلان – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

 

خب خیالمان از محل اقامت سه روزه راحت شد!

حالا به سراغ برنامه سفر سه روزه به میلان می‌رویم. میلان واقعاً دوست‌داشتنی است. با هر بار سفر به این شهر عاشق‌تر از پیش می‌شوید و کافه‌ها و مکان‌های جدیدی را کشف می‌کنید. در میلان همه جور آدم با هر طرز فکری پیدا می‌کنید، انگار شهری است که تمام سلیقه‌ها را به خود جذب می‌کند.

 

 

برنامه سفر میلان - روز اول : Milano Centrale

 

تور ایتالیا - سفر به میلان

 

برنامه سفر میلان - بازدید از Milano Centrale

 

درراه فرودگاه به میلان با شاتل‌های اتوبوسی، خواسته یا ناخواسته با یکی از بی‌نظیر زیباترین ایستگاه‌های مترو اروپا مواجه می‌شوید. اینجا تقریباً موزه‌ای است که به‌اشتباه ایستگاه مترو است.

بعد از پرواز از مبدأ و خستگی‌های ناشی از آن خوب است کوله‌بار خود را درجایی ثابت قرار دهید و گشتی بین فروشگاه‌ها و پله‌های مرمرین داشته باشید، از تماشای نقش پتینه‌های روی دیوار و لوسترها لذت ببرید و از قهوه کافه Bistro Milano لذت ببرید.

در نظر بگیرید که چه ساعتی به میلان می‌رسید، معمولاً در ساعات پایانی شب امکان بهره‌مندی از تمام امکانات نیست.

این مقدمه ورود ما در اولین روز سفر به میلان است.

 

میلان درپوششی از مد، لوکس بودن و پرداخت هزینه است. قیمت‌ها برای توریست‌ها بسیار بالاتر از حالت معمول است، درحالی‌که مسافر میلان نمی‌تواند از ایده‌های مختلف و مکان‌های کلاسیک و شیک میلان دیدن نکند.

 

 

بازید از Duomo di Milano

 

برنامه سفر میلان - بازید از Duomo di Milano

 

بعد از جاگیر شدن در هتل و کمی استراحت نوبت به بازید از Duomo di Milano می‌رسد، لیست بهترین مکان‌های دیدنی میلان از قلعه کلیسا بزرگ Duomo شروع می‌شود. ظاهر این بنا از سگ مرمر است و طراحی داخلی آن چشم هر بیننده‌ای را برای لحظاتی خیره نگه می‌دارد. موزه Duomo قبل از بازدید از موزه، در سایت رسمی Duomo مثل یک توریست زرنگ نسبت به رزرو بلیط خود اقدام کنید.

برای رزرو بلیط با دو گزینه مواجه هستید، بلیط بازید از کلیسا و یا علاوه بر آن کلیسا، کلیسا سنت چارلز و موزه Duomo و تراس (که درواقع قدم زدن بر روی سقف است).

پیشنهاد ما به شما بازید از تمام مجموعه است. بلیط را برای آخرین ساعات روز بخرید، تماشای غروب آفتاب از تراس کلیسا Duomo به‌تنهایی، خود از جاذبه‌های دیدنی این مکان است.

 

 

گالری ویتویریو امانوئل دوم Galleria Vittorio Emanuele

 

برنامه سفر میلان - گالری ویتویریو امانوئل دوم

 

یکی از جاهایی که حتماً باید دیده شود، گالری امانوئل دوم ساخته‌شده در سال 1867 میلادی است. در کنار کلیسا Duomo بنای چهار طبقه مرکز خرید گالریا امانوئل با لوکس‌ترین فروشگاه‌ها و رستوران‌ها قرارگرفته است. طبقه چهارم گالریا امانوئل فرصت قدم زدن در طول 550 متری خود و تماشای میلان از چشم پنجره‌های این است.

از window shopping و طعم قهوه دلنشین ایتالیایی لذت ببرید.

اگر اهل هنر و زیبایی هستید و به فکر یک عکس زیبای تمام عیار از میلان، حتما در برنامه تور ایتالیا و برنامه سفر میلان، بازدید از گالری ویتویریو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

گیج و متحیر در قلعه Parco Sempione & Sforzosco

 

برنامه سفر میلان - قلعه Parco Sempione & Sforzosco

 

قلعه‌ای که به قرن 15 میلادی برمی‌گردد، جلوی درب ورودی آب‌نما و فواره بزرگی قرار دارد و حجم زیادی از توریست گیج و مبهوت از بنای ساختمان به این‌طرف و آن‌طرف می‌روند. بازدید از باغ قلعه رایگان است و فقط برای داخل قلعه نیاز به تهیه بلیط دارید.

مسیر خود را به سمت Parco ادامه دهید، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های میلان که جای آرامش‌بخش برای تفریح و دور همی و دوچرخه‌سواری است. همانند یک میلانی در پارک ریلکس کنید و روز اول سفر خود را در میلان به ثمر برسانید.

در برنامه تور ایتالیا همیشه بازدید از جاذبه‌های میلان بسیار شگفت‌انگیز است و گردشگران در سفر به میلان حس متفاوتی را تجربه خواهند کرد.

 

 

برنامه سفر میلان - روز دوم : شام آخر با لئوناردو داوینچی

 

تور ایتالیا - سفر به میلان

 

برنامه سفر میلان - شام آخر با لئوناردو داوینچی

 

تا حدودی باحال و هوای میلان این شهر جذاب آشنا شده‌اید. میزبان روز دوم شما در میلان، تابلو شام آخر لئوناردو داوینچی در سالن غذاخوری Santa Maria است. در قرن 15 میلادی این اثر توسط نقاش معروف داوینچی خلق شد و بعد از گذشت 500 سال هنوز توریست‌ها برای بازدید از این اثر سر و دست می‌شکنند.

اگر در ماه تیر یا مرداد قصد بازدید از شام آخر رادارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از قبل از سایت cenacolovimeiano.vivaticket.it www. اقدام به رزرو بلیط کنید.

 

 

بعد از شام آخر، وقت موزه گردی است! Eat your way at Eataly

 

برنامه سفر میلان - Eat your way at Eataly

 

تا حالا به ترکیب سوپرمارکت و رستوران فکر کرده‌اید؟ افکار خوراکی شما در Eataly به واقعیت می‌پیوندد! کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های شکلات‌سازی، میوه‌های تازه و سبزیجات و البته انواع پنیرها در یک مال بزرگ دورهم جمع شده‌اند.

اینجا Eataluy است، بهترین جای دنیا برای تفریحات شکمی با محصولات و غذاها با طعم بی‌بدیل ایتالیایی!

اگر اهل سفری تاریخی هستید برنامه سفر میلان می‌تواند شما را در مدت زمان استفاده از تور ایتالیا راهنمایی کند.

 

 

بازار غربی میلان East Market Milano

 

برنامه سفر میلان - بازار غربی میلان

 

اگر به دنبال جایی برای خرید هر چیزی در هراندازه و مقداری از اجناس دست‌دوم تا آثار دستی، غذا و موزیک با سبک و سیاق محلی است، اینجا برای شماست! حتی برای کسانی که قصد خرید سوغات رادارند.

 

به هتل بروید و برای روز سوم سفر خود در میلان آماده شوید

 

 

برنامه سفر میلان - روز سوم: Fondazione Prada

 

تور ایتالیا - سفر به میلان

 

برنامه سفر میلان - Fondazione Prada

 

یکی از مکان‌های دیدنی تازه تأسیس میلان Fondazione Prada در سال 2015 است. این بنا ترکیبی از ساختمان‌های مدرن و اشکال هندسی در 7 ساختمان الهام گرفته از معماری دهه 1910 است. مجموعه بسیار بزرگ و به همراه سالن سینما، کافه و برج بلند با چشم‌انداز به میلان است. گشت‌وگذار در این مکان رایگان است و توریست از تماشا ساختمان‌ها و نوشیدن کاپوچینو در کافه‌های لوکس لذت برد.

 

 

بازدید از Pinacoteca di Brera

 

برنامه سفر میلان - بازدید از Pinacoteca di Brera

 

حتی اگر اهل هنر و این‌جور موضوعات هم نباشید، از دیدن Pinacoteca di Brera لذت می‌برید. مکانی خوش‌قیافه که در میدان Palazzo Berra واقع‌شده، کتابخانه، رصدخانه، باغ گیاهان دارویی، موسسه علم و هنر Lambard و آکادمی هنر به معنای واقعی در بنایی که به خودی خود یک اثر هنری است، قرار دارند. این مکان دوشنبه‌ها تعطیل است.

 

 

تماشای غروب دل‌انگیز Sunset at Naviglio

 

برنامه سفر میلان - تماشای غروب دل‌انگیز Sunset at Naviglio

 

تماشای غروب دل‌انگیز در امتداد کانال‌های آبی و لم دادن بر روی صندلی‌های کافه‌های روباز کنار آب، می‌تواند آخرین مقصد شما در سفر سه روزه به میلان باشد. کافه Manhatan Navigli یکی از بهترین کافه‌های اینجا با قیمت مناسب است.

 

به افق خیره بشوید و خاطرات سه روزه سفر خود را در میلان مرور کنید، ببینید آرام‌گرفته‌اید؟ فکر کنید که چه قدر این سفر حال شمارا بهتر کرده است. چه قدر شناخت از درون خود در این سفر پیداکرده‌اید؟ آیا تصور قبلی که به میلان داشتید شبیه به حس و حال الآن شما هست؟

اگر بازهم به خود مدیون هستید در آخرین روز سفر خود به میلان به محله Isola سری بزنید و از نقاشی‌های هنری و کافه‌ها دیدن کنید و یا به تماشای فلامینگوها در باغ خصوصی Villa Invernizzi بروید.

 

قبل از سفر به میلان و خرید بلیط هواپیما حتما این‌چنین مقاله‌هایی را مطالعه کنید تا دید مناسبی نسبت به میلان داشته باشید. برنامه سفر میلان و راهنمای سفر میلان را مطالعه کنید تا جاذبه‌ها و نکات گردشگری را بیاموزید. اگر تجربه سفر اروپایی ندارید می‌توانید زمان خرید تور ایتالیا از راهنما و تورلیدر کمک بگیرید.

 

 

حتما بخوانید: برنامه سفر رم - خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

 

 

بهتر است بدانید که

 

خوشمزه‌ترین بستنی و ژلاتو ایتالیایی در منطقه Via Dante بخورید.

بهترین پیش‌غذا و غذاهای لقمه‌ای و بامزه به همراه نوشیدنی‌ها در حجم متنوعی باقیمت 9 تا 15 یورو با عنوان Aperivito در تمامی کافه‌ها و رستوران‌های میلان از ساعت 6 به بعد سرو می‌شوند.

 


برای مشاهده آفرهای تور ایتالیا کلیک کنید!


 

بلیط هواپیما میلان

 

خرید بلیط هواپیما میلان - تور ایتالیا

 

اگر دلتان برای میلان رفته است و قصد سفر به این مقصد رادارید، برنامه سفر میلان را مشخص کرده و نسبت به خرید بلیط هواپیما در بهترین زمان ممکن به‌صورت آنلاین ویا حضوری اقدام کنید. خوشبختانه از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ایران پرواز مستقیم به میلان است. ببینید! همه شرایط برای یک سفر به‌یادماندنی و لوکس به میلان عزیز مهیاست!

 

منبع: loveandroad



نظرتان را بنویسید







منو