سفر به توسکانی در برنامه تور ایتالیا




سفر به توسکانی در تور ایتالیا

تور ایتالیا - سفر به توسکانی

 

 

سفر به توسکانی در برنامه تور ایتالیا

 

شهر توسکانی با مرکزیت فلورانس یکی از آن دسته جاهای فوق‌العاده دیدنی در ایتالیا است. از ساختمان‌ها، موزه‌ها و کلیساها با معماری اصیل اروپایی گرفته تا چشیدن طعم خوب سوپ ریبولیتا و گشت‌وگذار در باغ‌های انگور و آرام گرفتن در سواحل با آبی درخشان مدیترانه از جذابیت‌های کلی سفر به توسکانی ایتالیا است.

 

 

نکات جالبی درباره توسکانی

 

اگر اهل ماجراجویی هستید سفر به توسکانی برای شما بسیار مناسب است. در برنامه تور ایتالیا حتماً توسکانی را به‌عنوان یکی از مقاصد سفر قرار دهید.

 

 

توسکانی زادگاه پینوکیو

 

در سال 1883 کارلو کلودی نویسنده فلورانسی برای نوشتن "ماجراهای پینوکیو" در این شهر دست‌به‌قلم شد. افسانه عروسک چوبی که توسط پدر ژپتو ساخته شد و روزی تبدیل به یک پسر واقعی شد.

 

 

برج پرمخاطب پیزا  Pisa

 

حتماً تا الان نزدیک به اکثر ما درباره برج پیزا شنیده‌ایم، این بنای دوست‌داشتنی با وزن آجر و سنگی 15000 تن بر روی یک باتلاق بنا شد که هنوز که هنوز است بعد از گذشت حدود 700 سال باوجود برج‌های تاریخی متعدد دیگری در این شهر از منابع دیدنی و انگشت‌به‌دهان گذار توسکانی است.

 

 

توسکانی کشوری در یک شهر

 

جالب است بدانید که بیشتر زبان ایتالیایی رایج بین مردم این کشور از توسکانی ریشه گرفته است و به‌نوعی مبدأ زبان ایتالیایی است. توسکانی مرکز تجلی فرهنگ و زبان ایتالیا است.

برای برنامه‌ریزی تور ایتالیا و بازدید از فرهنگ ایتالیایی، مسیر سفر خود را کمی کج کنید.

 

 

اولین پیاده روها در توسکانی

 

شاید اولین کسانی که به فکر هموار کردن جاده‌های خاکی و اختصاص دادن فضایی به‌عنوان پیاده‌رو افتادند، اهالی توسکانی بودند. تاریخچه نشان می‌دهد که در سال 1339 میلادی این اقدامات برای دسترسی بهتر مسیری به مقاصد مختلف و برتری دادن به این شهر صورت گرفته است.

 

 

شهر میکل آنژ و بوتیچلی

 

آثار ارزشمند و کهن نقاش‌های معروف میکل آنژ و بوتیچلی در فلورانس توسکانی از شاخص‌های هنری این شهر هستند.

ایتالیا کشوری جذاب و دیدنی است و برای برنامه‌ریزی تور ایتالیا کمی وقت بگذارید تا چیزی از قلم نیفتد و در انتهای سفر خود حسرت ندیدن جاذبه‌های آن را بخورید.

 

 

نان بدون نمک در توسکانی

 

آن‌هایی که طرفدار غذاهای شور هستند توسکانی جای مناسبی برای سفر نیست، حداقل اینکه نان خود را با خود به همراه داشته باشید. در سال 1497 میلادی در جنگ داخلی بین فلورانس و پیزا، پیزایی‌ها تصمیم گرفتند از ورود بار نمک به فلورانس برای تسلیم نیروی مقابل جلوگیری کنند، همین مسئله باعث شد که مردم توسکانی نان را بدون نمک طبخ کنند و تا الان همین رژیم غذایی را رعایت کنند.

 

 

بهترین غذاهای ایتالیا در توسکانی

 

شاید بهترین محصولات کشاورزی، دامی و گیاهی را به دلیل وجود خاک حاصلخیز و پربار در توسکانی پیدا کرد. علاوه بر سوپ ریبولتا، استیک، زیتون و پنیر از غذاهای معروف و محبوب در همه‌جا توسکانی است.

در هر سفر بحث غذا یکی از مهم‌ترین قسمت‌های گردشگری است. در تور ایتالیا با انواع غذاهای خوشمزه روبرو خواهید شد.

 

 

از مکان‌های دیدنی توسکانی

 

برج پیزا  LEADING TOWER PISA

گالری  DEGLI JFFIZI

میدان میکل آنژ

VAL D ORCIA

TERRAZA MASCAGNI

FUNICOLARE DI MONTECATINI

COSTIERA DI CARAFURIA

 

 

سفر به توسکانی لوکس به همراه روستاگردی‌های بکر

 

سفر به توسکانی آمیخته‌ای از تماشای فرهنگ و هنر است. در توسکانی هم امکان پیاده‌روی‌های بلندمدت در طول ساحل مدیترانه‌ای و هم چرخیدن در موزه‌ها و نشستن در کافه‌های لوکس مهیا است. برای سفر به توسکانی هزینه قابل‌توجهی را باید اختصاص به بازدید از بناهای تاریخی و رفت‌وآمدهای شهری قرار بدهید. لذت رانندگی در جادهSTRADA STATALE  و چپ و راست شدن در پیچ‌وخم و دیدن مناظری چون کوه و دریا از دیگر جذابی‌هایی است که برای فن‌های خود حرف دیگری دارد. جدای از همه این‌ها روستاهای این شهر در وضعیت خوب کشاورزی قرار دارند و همین باعث قوت بخشی توریسم در مناطق روستایی هم شده است. روستاها در توسکانی فراموش نشده‌اند.

 

 

اگر مسافر توسکانی هستید

 

چه خوب است که قبل از انجام هر کاری برنامه سفر خود را به یکی از زیباترین مقاصد دنیا با بررسی منطقی و آگاهی از جذابیت‌ها و نکات مهم در حین سفر داشته باشیم.

به‌عنوان یک مسافر و یا یک گردشگر با دانش بالا درباره مقصد موردنظر اطلاعات کافی و مفید داشته باشید. شاید دانستن قدمت یک بنای تاریخی خیلی مهم‌تر از اینکه هزینه بلیط برای بازدید مکان‌های تاریخی چه قدر است و اینکه چه جاهایی در لیست علاقه‌مندی ما برای چرخیدن است، خیلی هم مهم نباشد. پس قبل از هر کاری برای سفر خود اعم از خرید بلیط هواپیما و رزرو تور نسبت به جزییات سفر به توسکانی بی‌نیاز از تعریف برنامه سفر مناسب بچینید.

 

منبع: essentialitaly



نظرتان را بنویسید







منو