سفر به ناپل با برنامه تور ایتالیا




سفر به ناپل با برنامه تور ایتالیا

تور ایتالیا - سفر به ناپل

 

 

سفر به ناپل با برنامه تور ایتالیا

 

ناپل یا ناپولی، سومین شهر بزرگ و بانمک در جنوب ایتالیا است. از ناپل تا رم حدود 2 ساعت راه است و زیباترین ساحل و مهم ترین بندر جنوبی ایتالیا در این مکان است.

ناپل، نام خود را از یونانی (ناپولی) به معنی شهر جدید گرفته است. این شهر به مکان های شاخص دیگری مثل Pompeii  و ساحل  Naples  نزدیک است که همین به اهمیت و ماجراجویی در این منطقه اضافه می کند.

اگر دنبال ساحل شگفت‌انگیز هستید، در برنامه تور ایتالیا سفر به ناپل را هم قرار دهید.

 

 

ناپل شلوغ و پر هیاهوست

 

ناپل مملو از منابع و سرمایه های تاریخی شگفت انگیز و خیابان های باریک و فروشگاه های کوچک است.

 

 

در برنامه تور ایتالیا از این مکان ها در منطقه ناپل دیدن کنید

 

 

موزه ملی باستان شناسی ناپلسThe National Archaeological Museum of Naples

 

بهترین مجموعه های عتیقه رومی و یونانی، موزاییک، مجسمه، جواهرات، نقره و بلور که از کند و کاوهای باستان شناسی در مناطق Pompeii  و اطراف است در این منطقه قرار دارد.

 

 

میدان Piazza del Plebiscito

 

مرکز ناپلس مدرن است، کلیسا San Francesco di Paola با بزرگترین معبد در مرکز میدان del Plebiscito قرار دارد.

کاخ سلطنتی در آن طرف میدان قرار دارد (در روزهای چهارشنه تعطیل است)، داخل کاخ سلطنتی اتاق های بازسازی شده و سوئیت های زیبا با چشم انداز ساحل ناپلس قرار دارند.

ناپل هم مانند بسیاری از شهرها و مناطق دیگر ایتالیا جلوه‌ای تاریخی در خود دارد. در برنامه تور ایتالیا بازدید از کاخ سلطنتی و نقاط تاریخی ناپل را حتما در نظر بگیرید.

 

 

کوچه های پر پیچ و خم ناپل Spaccanapoli

 

خیابان اصلی ناپلس است که به 2 بخش این شهر را تقسیم می کند، قلب تاریخی ناپل است. این جا پر از توریست های خارجی و داخلی است، پر از هیاهو، کلیساهای روحانی با معماری زیبا و فروشگاه هاست، این جا مرکز شهر یونانی ها و رومیان بوده. خیابان ها و کوچه های پر پیچ و خم و باریک توریستی برای توریست هایی که پیاده روی را بر ماشین سواری ترجیح می دهند، شرایط یک گشت و گذار پر ازجذابیت های دیداری و شنیداری را فراهم می کند.

یکی از جاذبه های مهم و دیدنی تور ایتالیا و سفر به ناپل کوچه ها و خیابان های آن است. پیاده روی و دوچرخه سواری را از دست ندهید.

 

 

منطقه Via San Gregorio Armeno

 

این مکان برای کارگاه ها و مغازه های محلی معروف است. قدمت این محل به 1000 سال پیش برمی گردد. خیابان San Gregorio Armeno یکی از تاریخی ترین خیابان های شهر ناپل و کشور ایتالیا است. درخیابان سن جورجیو آرمنو، نقاشی قرار دارد که تولد عیسی مسیح را به تصویر کشیده است. سبک پرسپی (presepi) که همان سبکی است که تولد عیسی مسیح را به تصویر کشیده است، در تمامی این خیابان وجود دارد و شروع آن از قرن ۱۸ میلادی، زمانی که چارلز سوم به یک چوب تراش سفارش یک پرتره از خانواده سلطنتی را داد، آغاز شد.

 

 

کلیسای Santa Chiara Church

 

مجموعه ای بزرگ از عبادتگاه به همراه راهروهای طاقی دار زیبا با سفال کاری و نقش برجسته کاری های بی نظیر است. این معماری اصیل رومی این کلیسا را تبدیل به یک موزه کرده است. اگر به نمای کلیساهای تاریخی علاقه مند هستید حتما در برنامه تر ایتالیا و سفر به ناپل چند کلیسای سبک گوتیک را بازدید نمایید.

 

 

کلیسای Duomo

 

کلیسا گوتیک قرن سیزدهمی ناپل با ستون های نوک تیز که چشم هر توریستی را به وجود می آورد. در یک طرف کلیسا Duomo قدیمی ترین کلیسا در قرن چهارم میلادی است. این بنا باقی مانده آثار باستانی از زمان یونانی ها است.

 

 

کلیسای San Lorenzo Maggiore

 

کلیسا قرون وسطایی قرن سیزدهم با نمایش آثار از یاد رفته اما ارزشمند رمی و یونانی.

 

 

کلیسای سانسورو Sansevero

 

این کلیسای تاریخی در نزدیکی موزه باستان‌شناسی شهر ناپل  قرار گرفته است و یکی از منحصر به فرد ترین جاذبه‌های تاریخی و معروف در شهر ناپل است. کلیسای سانسورو در اصل در سال۱۵۹۰ میلادی به عنوان کلیسایی کوچک برای خانواده سانسورو ساخته شد اما، ساختار معماری آن به سبک باروک در قرن ۱۸میلادی توسط ریموندو دی سانگرو، شاهزاده ناپلی مجددا بازسازی شد.

در برنامه تور ایتالیا عکاسی از جاذبه های تاریخی را فراموش نکنید.

 

 

بازار سنتی و کهن از زمان رومیان باستان Piazza del Mercato

 

اگر می‌خواهید کالا یا وسایلی را از ناپل خریداری کنید، پیزا دِل مرکاتو یک مرکز خرید عالی در این شهر است که فروشگاه‌های متعبر ایتالیا نیز در آن شعبه دارند. در برنامه تور ایتالیا خیلی به دنبال خرید نباشید و بیشتر از جاذبه های آن لذت ببرید، اما اگر اصرار به خرید دارید، پیزا دل مرکاتو بسیار برای شما مناسب خواهد بود.

 

 

سالن اپرای Teatro San Carlo

 

مشهور برای سیستم اگوستیک منحصر به فرد، اینجا بهترین مکان برای گوش سپردن به اپرا در جنوب ایتالیا است، در داخل بنا، نقاشی های رنگ روغن و مینیاتوری، سیلور و برنز از قرن 14 و 15 میلادی قرار دارد.

 

 

شکارگاه چارلز سوم Capodimonte Museum and Park

 

شکارگاه چارلز سوم و خانه یکی از ثروتمندان ایتالیایی با نمایشی از موزه های نقاشی های بی بدیل و مجموعه ای سفال کاری ایتالیایی و ظروف سرامیکی با قلم کاری است. قدم زدن در اتاق های سلطنتی و محوطه باغ هم جذابیت خود را دارد.

 

 

سفر با قطار در Funiculare

 

مسیر ریلی پر پیچ و خمی که توریست را از بالای تپه ها چپ و راست می کند، تجربه این قطار، دیدن مناظر چشم انداز، قلعه Sant'Elmo و موزه San Martino است. یکی از طولانی ترین مسیرهای ریلی دنیا که مقصد را از Via Toledo  به Galleria Umberto ترک میکند.

یکی از جاذبه های سفر به ناپل، جاذبه سفر ریلی آن است. در برنامه تور ایتالیا با گذر از شهر ناپل از طولانی ترین مسیر ریلی و زیبایی های آن لذت ببرید.

 

 

دانشگاه Naples University

 

یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا که در سال 1224 ساخته شد.

 

 

پیتزا ناپولی و پنیر پارمزران بادنجان

 

پیتزا یکی از مشهورترین غذای ایتالیایی، از ناپل سرچشمه می گیرد.

قوانین خاصی برای نوع آرد، گوجه فرنگی، پنیر و روغن زیتون برای تهیه پیتزا ناب ناپلی هم هست. به دنبال پیتزا طبخ شده در فر چوبی باشید! فکر میکنم تا به حال تجربه نکرده باشید! از جاذبه های مهم هر سفری می تواند غذای محلی آن منطقه باشد، در تور ایتالیا بهترین تجربه شما خوردن پیتزا خواهد بود.

 

 

البته که پیتزا تنها غذای محبوب اینجا نیست

 

پنیر پارمزان بادنجان برای اولین بار در ناپل سرو شد. معمولا با اسپاگتی و سس گوجه فرنگی همراه می شود، به دلیل موقعیت بندری ناپل، غذاهای دریایی هم دیده می شود!

از بهترین غذاهایی که بعد از پیتزا در برنامه تور ایتالیا به شما پیشنهاد می شود، پاستا ایتالیایی است.

 

 

چطور به ناپل برویم

 

ناپل مرکز اصلی حمل ونقل منطقه جنوب ایتالیا است. چندین قطار اصلی در قسمت غربی ناپل هستند. فرودگاه ناپل هم به پروازهای متعدد به نقاط مختلف ایتالیا و اروپا دارد. به محض رسیدن به ناپل اتوبوسی شما را از فرودگاه تا میدانGaribaldi  ناپلس میرساند.

 

 

ترافیک بدون اعصاب در ناپل

 

وضعیت رفت و آمد و ترافیک در ناپل خیلی قانونمند نیست! بنابراین دلیلی برای تجربه رانندگی نمی بینیم، شهر با انواع وسایل حمل و نقل عمومی مثل تاکسی، اتوبوس و مترو به هم پیچیده شده است. خوشبختانه بیشترین مکان های دیدنی ناپلس در فاصله چند قدمی یکدیگر قرار گرفته اند. هنگام پیاده روی و رد شدن از عرض خیابان حواستان به راننده های کم حوصله ناپلی باشد.

 

بهترین فصل سفر به ناپل و خرید تور ایتالیا بهار و پاییز است و در زمستان هوای لب ساحل معتدل تر از داخل شهر است.

 

 

آیا شما خود را مسافر ناپل می دانید؟

 

سفر به ناپل مناسب افرادی است که علاقه مند به سفر به مکان های تاریخی و سفر در گذر زمان هستند، وجود فستیوال های مذهبی در کلیساهای قرون وسطایی شما به چند قرن عقب تر می برد، ناپلس محلی برای تفریحات اروپایی، رژه‌های اجتماعی، پیتزا اصیل ایتالیایی و به طور سفری متفاوت در یکی از بنادر زیبا اروپا است. توصیه همیشگی سام سیر به شما تشکیل حساب پس انداز سفر، برنامه سفر، خرید بلیط هواپیما، استفاده از نرخ ویژه رزرو تور ایتالیا، رزرو هتل، بستن چمدان و شروع سفر ناپلسی است.

 

منبع: tripsavvy



نظرتان را بنویسید







منو