صندلی های راحت در پرواز خارجی را در کدامین ردیف‌ها می‌توانید یافت؟




رزرو صندلی برای پرواز خارجی

در پرواز خارجی کدام صندلی مناسب است

 

 

صندلی های راحت در پرواز خارجی را در کدامین ردیف‌ها می‌توانید یافت؟

 

زمان زیادی می‌گذرد از وقتی‌که مسافران به‌راحتی می‌توانند در هر نقطه‌ای از جهان سفر کنند. تمام این‌ها تنها با انتخاب یک آژانس هواپیمایی خوب و خرید بلیط هواپیما میسر می‌گردد. در پرواز خارجی ممکن است ساعات زیادی را بر فراز آسمان باشید پس باید صندلی را رزرو کنید که در طول پرواز داخلی و خارجی اذیت نشوید. در این مقاله با سام سیر همراه باشید تا شمارا با ردیف‌هایی که بهترین صندلی‌ها در آنجا قرار دارد، آشنا کنیم؟

 

بحث انتخاب صندلی مقوله‌ای پیچیده است و به انتخاب و سلیقه مسافران بستگی دارد. ممکن است مسافری در یک صندلی کاملاً راحت بوده و مسافر دیگری در همان صندلی احساس ناخوشایندی داشته باشد. هنگام خرید بلیط هواپیما اولویت‌های خود را مشخص کنید. تعریف شما از راحتی به چه صورت می‌باشد؟ فردی راحتی را در نشستن کنار پنجره می‌بیند و فردی دیگر دوست دارد صندلی رزرو شده‌ی آن در کنار راهرو باشد.

 

به‌طور کل داشتن فضای بیشتر یکی از مسائلی است که موجبات آسایش مسافران را فراهم می‌کند. بسیاری از مسافران نمی‌توانند خرید بلیط هواپیما را به‌صورت فرست و یا بیزینس انجام دهند. آن‌ها می‌خواهند  خرید بلیط هواپیما را به‌صورت اکونومی انجام داده و درعین‌حال راحتی بیشتری را در طول پرواز داخلی و خارجی تجربه کنند. قوانین در همه آژانس‌های هواپیمایی به یک‌شکل نمی‌باشد. با آژانس هواپیمایی سام سیر همراه باشید تا متنوع‌ترین‌ها را در خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی تجربه کنید.

 

اگر هنگام رزرو یا خرید بلیط هواپیما به دنبال فضای کافی برای قرارگیری پای خود هستید، صندلی‌هایی را انتخاب کنید که در امتداد بال هواپیما قرار دارند. این صندلی‌ها در سمت کنار در ورودی می‌باشند. خوبی این صندلی‌ها این است که فضای بیشتری برای قرار گرفتن پاهای خود خواهید داشت اما تنها چشم‌اندازتان در طول پرواز بال هواپیما خواهد بود. همین‌طور صندلی‌هایی که در این ردیف و یا ردیف جلویی آن قرار دارند، قابلیت خم شدن به سمت عقب را نخواهند داشت.

 

در اکثر هواپیماهای بزرگ ردیف‌هایی برای مسافران وجود دارد که فضای قرارگیری پا در آنجا بیشتر است. برای انجام این کار باید هنگام خرید بلیط هواپیما، صندلی موردنظرتان را نیز سریع رزرو کنید. شما باید ردیف‌هایی که جلوی در خروجی قرار دارند را سریع انتخاب کنید. این فضای خالی به چه علت است؟ درواقع فضای خالی به دلیل سهولت در رفت‌وآمد، ورود و خروج مسافران از این ناحیه می‌باشد. پس از اسکان همه‌ی مسافران دیگر می‌توانید پاهای خود را به‌راحتی و بدون محدودیت دراز کنید.

 

به‌طورمعمول در هواپیماهای کوچک از پرده‌ای آبی برای جداسازی قسمت اکونومی با بیزینس و ... وجود دارد. عملیات جداسازی در هواپیماهای بزرگ‌تر به‌وسیله‌ی دیوار صورت می‌گیرد. صندلی‌های که در مقابل این دیوار قرارگرفته‌اند به‌مراتب دارای فضای بیشتری برای مسافران می‌باشند.

اگر می‌خواهید هنگام خرید بلیط هواپیما این صندلی‌ها را انتخاب کنید باید بدانید که انتخابشان معایب خاص خود را دارد. برای مثال شما امکان دراز کردن پاهایتان تنها به مقدار کمی خواهد بود و هم‌چنین بازویی صندلی‌ها هم در مقایسه با دیگر صندلی‌ها کوتاه‌تر خواهد بود.

 

در پرواز خارجی به‌طورمعمول دیوار در این قسمت وجود ندارد و تنها در بخش ورودی هواپیما دیواری تعبیه‌شده است. هرچه بیشتر برای سفرتان خرج کنید مسلماً راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد. اما با رعایت این نکات می‌توانید با هزینه‌ی کم‌تر نیز راحتی در طول پرواز داشته باشید.

زمانی که به دنبال خرید بلیط هواپیما خارجی هستید و برای پرواز خارجی طولانی‌مدت بلیط هواپیما رزرو کرده‌اید، به این نکته توجه کنید که صندلی راحت‌تری را انتخاب نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو