برنامه سفر استانبول – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه




برنامه سفر استانبول – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

برنامه سفر استانبول - خرید بلیط هواپیما استانبول

 

 

برنامه سفر استانبول – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

 

تور ترکیه - برنامه سفر سه روزه به استانبول

 

اول‌ازهمه کمی به ویژگی‌های کلی که استانبول را جذاب کرده بپردازیم، استانبول یکی از شهرهای شاخص در اروپا و آسیا است. شهری که هم خاصیت اروپایی و هم ویژگی‌های آسیایی را در خود دارد.

یکی از شهرهای مهم دنیا عمده درآمد خود را از میزبانی توریستی خود دارد. شهری بزرگ که جذابیت منحصربه‌فردی را دارد. زندگی در استانبول پرشور و حال و البته شلوغ است. بیشترین فروش بلیط هواپیما کشورهای آسیایی به مقصد استانبول است.

 

خب وقتش رسیده که برنامه سفر استانبول را رقم بزنیم.

 

تنها سه روز فرصت داریم پس باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بازدید از جاذبه‌های گردشگری ناب استانبول داشته باشیم.

 

عمده آثار دیدنی استانبول از زمان حکومت عثمانی است و قبل از آن در بخش اروپایی استانبول Sultanahmet قرارگرفته است. خوبی کار اینجاست که 4 بنای مهم و تاریخی استانبول در فاصله کمی از یکدیگر قرارگرفته‌اند.

 

 

برنامه سفر استانبول – خرید بلیط هواپیما برای سفری 3 روزه

 

تور ترکیه - برنامه سفر سه روزه به استانبول

 

برنامه این هست که ابتدا به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بپردازیم. هتل‌های استانبول را جست‌وجو کنیم و بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنیم. به‌طورمعمول مثل هر جای دیگری هر چه هتل شما به مکان‌های دیدنی و مرکز شهر استانبول نزدیک‌تر باشد، هزینه بالاتری دارد. البته اگر اولین بار است که سفر به استانبول را تجربه می‌کنید، بهتر است از تور ترکیه برای سفر خود استفاده کنید و حتماً برنامه سفر استانبول را از قبل مطالعه کنید تاکمی با جاذبه‌های استانبول آشنا شوید.

 

 

برنامه سفر استانبول - روز اول : مسجد ایاصوفیا

 

تور ترکیه - سفر به استانبول

 

ساعت 9 صبح - مسجد ایاصوفیا

 

مسجد ایاصوفیه - تور ترکیه

 

به استانبول رسیدیم، به یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا، استراحت لازم هستیم! به هتل می‌رسیم، چه عالی! از قبل رزرو هتل را انجام دادیم. بالاخره ما یک توریست زرنگ هستیم! به یکی از بهترین اتاق‌های زندگی‌مان می‌رویم، با کمی استراحت، روز اول برنامه سفر خود را شروع می‌کنیم.

اگر در فصل بهار، اوایل تابستان یا پاییز باشد، آب‌وهوای دریایی ما را سرمست می‌کند، نفس عمیق بکشید! با هر تاکسی و اتوبوس و یا حتی پای پیاده می‌توان به ایاصوفیا دسترسی پیدا کرد.

 

ایاصوفیا درست شبیه عکسی است که همیشه در کارت پستال‌ها دیده‌ایم!

 

ایاصوفیا در ابتدا به سفارش جاستینیان در قرن 16 میلادی به‌عنوان کلیسا ساخت شد و بعدها در اواسط قرن 15 هجری و با ورود عثمانی‌ها به حکومت، کلیسا رفته‌رفته شکل خود را به مسجد می‌دهد.

پیچیدگی‌های ساختمان کهن و اسرارآمیز است، گنبد بزرگی که تحت تأثیر زلزله و اتفاقات طبیعی، کمی شکل گنبدی خود را ازدست‌داده، ولی هنوز هم محشر است.

آثار نقاشی‌های رنگ‌روغن روی دیوار مسیحیان بر روی سقف دیوارهای مسجد، هنرنمایی می‌کنند، ابعاد این نقاشی‌ها در ابعاد 100 در 70 متر در زیر گنبد 60 متری مسجد قرارگرفته است.

استانبول آنقدر پیچیدگی ندارد که شما بخواهید گم شوید ویا درخواست راهنمای تور ترکیه داشته باشید. با کمی مطالعه در مورد آثار تاریخی و جاذبه های استانبول می توانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. البته باز هم پیشنهاد ما به شما این است که برای کاهش هزینه و مناسب شدن قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل، از برنامه تور ترکیه و به خصوص تور استانبول استفاده نمایید.

 

یادتان نرفته که قبل از هر اقدامی برای بازدید، رزرو بلیط بازدید از ایاصوفیا را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهید!

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز اول

 

ساعت 11:30 صبح - مسجد آبی (TH EBLUE MOSQUE)

 

مسجد آبی استانبول - برنامه سفر استانبول

 

جای بعدی مسجد آبی است که در فاصله چند متری ایاصوفیا واقع‌شده. مسجد با معماری دوره عثمانی، کاشی‌کاری‌های عمدتاً آبی‌رنگ، طرح اسلیمی را به تصویر می‌کشد.

در وقت اذان و نماز امکان بازدید از مسجد نیست پس قبل از ساعت 13:00 به بازدید خود پایان دهید. برای ورود به مسجد کفش‌های خود را دربیاورید و از سایه‌های هزار رنگارنگ و تأثیر رنگ آبی در فضای روحانی مسجد مستغرق شوید.

قدمت بازگشایی این مسجد به سال 1610 می‌رسد و به‌عنوان مسجد اصلی استانبول شناخته می‌شده.

پس از بازدید از این مسجد زیبا، وقت آن رسیده ناهاری دلپذیر نوش جان کنید و خود را برای ادامه برنامه سفر استانبول آماده نگه دارید.

زمانی که برای سفر به استانبول برنامه ریزی می کنید حتما در مورد رستوران ها و غذاهای ترکی هم مطالبی را بخوانید که پس از اجرای تور ترکیه خود نگران خورد و خوراک نباشید.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز اول

 

ساعت 14:00 - آب‌انبار/ خزینه جاستینیان (JUSTINIAN CISTERN)

 

خزینه جاستینیان - برنامه سفر استانبول

 

اگر توریست تنبلی هستید، از ندیدن خزینه جاستینیان پشیمان می‌شوید، توریست فعال و ماجراجویی باشید. زحمت بکشید و از پله‌های آب‌انبار پایین بروید و از فضای داخلی و هم‌انگیز لذت ببرید. خزینه در زمان حکومت جاستینیان برای تأمین آب BYZANTINE بنا شد.

ماهی‌های کوچولو قرمز در آب شناکنان به توریست‌ها سلام می‌کنند.

 یکی از لوکیشن های فیلم INFERO با بازی تام هنکس در CISTERN ضبط‌شده است.

یکی از مواردی که همیشه بلیط هواپیما استانبول به مسافران پیشنهاد می شود برای بازدید از مکان های جذابی مثل همین خزینه جاستینیان است.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز اول

 

ساعت 15:30 - کاخ توپ کاپی (TOPKAPI PALACE)

 

کاخ توپ کاپی - بلیط هواپیما استانبول

 

خانه شاهان عثمانی تا قرن 19 کاخ توپ کاپی بوده، سلطان احمد به‌عنوان فاتح اصلی این کاخ در سال 1460 فرمان ساخت این کاخ را با طیف زمانی 18 سال صادر کرد. بقایایی از آثار قیمتی را در کاخ می‌بینیم، حرم، یکی از مکان‌های جذاب این مجموعه است. باغ‌های اطراف این کاخ، توپ کاپی را به یک پدیده چشم‌نواز تبدیل کرده.

برای بازدید از توپ کاپی خوب وقت بگذارید و رزرو بلیط را از قبل انجام دهید.

زمانی که دارید برای خرید بلیط هواپیما وقت میگذارید، در مورد مکان های دیدنی نیز وقت صرف کنید و اگر بلیط آنلاین دارد حتما همان موقع رزرو کنید. چون وقت شما در برنامه سفر استانبول محدود است و وقتی با تور ترکیه سفر میکنید، فشردگی برنامه سفر شما باعث می شود ایستادن در صف های طولانی برخی مکان های گردشگری شما را خسته کند ویا نگذارد به همه جاذبه ها برسید.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز اول

 

ساعت 16:30 - رقص گردان درویشی

 

رقص سما - سفر به استانبول

 

اگر توریست علاقه‌مند به آیین سنتی - عرفانی ترکیه‌ای هستید، بیاید اینجا!

رقص درویشی با چرخش‌های ممتد معروف به سما SAMA در مرکز فرهنگی HodjaPasha برای شما مدنظر گرفته‌شده، رقصنده‌های حرفه‌ای ذهن هر بیننده‌ای را به سفر درون می‌برد. مدت‌زمان نسبت طولانی که این نمایش از شما می‌گیرد شامل موسیقی، رقص، آوازخوانی و هم‌نوازی سنتی بالای 800 سال تاریخچه است.

هر ساله تورهای اختصاصی قونیه و گرامیداشت مولانا با رزرو قبلی تور ترکیه ویا بلیط هواپیما استانبول برگزار می شود.

این نمایش یکی از بایدها برای جویندگان تجربیات ارزشمند عرفانی و روحی است.

عکس‌برداری از این مراسم ممنوع است.

 

 

برنامه سفر استانبول - روز دوم : بازار بزرگ

 

تور ترکیه - سفر به استانبول

 

ساعت 9:00 - بازار بزرگ استانبول (Grand Bazaar)

 

بازار بزرگ استانبول

 

برای روز دوم سفر به استانبول و گشت‌وگذار در بین مغازه‌های قدیمی در بازار سنتی بزرگ وقت خوبی را داریم.

بازار بزرگ استانبول Grand Bazaar 50 خیابان، چهار هزار مغازه در خود جای‌داده، بازار در منطقه Karpalicarsi در قسمت اروپایی استانبول واقع‌شده، اینجا بزرگ‌ترین بازار دنیاست که هر آنچه بخواهد را دارد.

رستوران‌های مختلف، مسجد، حمام، اداره پست، اداره پلیس، داروخانه و شعبه‌های بانک‌های ترکیه‌ای در این بازار هستند.

احتمال گم‌شدن شما در میان این‌همه شگفتی در بزرگ‌ترین بازار دنیا کم نیست؛ اما نگران نمانید، بازار 22 ورودی برای پیدا کردن راه وجود دارد.

یکی از مدل های سفر گردشگری خرید است که این موضوع برای استانبول بسیار رواج دارد. بسیاری از کشورهای اطراف مخصوصا ایران برای خرید و تجارت به استانبول سفر می کنند. البته اگر به نیت خرید سفر به استانبول را انتخاب کرده‌اید، بلیط هواپیما استانبول را در فصل هایی جستجو کنید که استقبال گردشگران کمتر است و اصطلاحاً (های سیزن) نباشد. چون در این فصول از سال قیمت بلیط هواپیما بسیار گران است و رزرو هتل نیز مقرون به صرفه نخواهد بود.

یادتان باشد برای خرید چانه‌بزنید.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز دوم

 

ساعت 10:30 - بازار ادویه (SPICE BAZAAR)

 

بازار ادویه استانبول

 

دارچین، هل و زنجبیل و کاری

ظاهراً امروز، روز بازار گردی است. در نزدیکی بازار بزرگ در منطقه اروپایی بازار ادویه‌جات قرار دارد. بازار در سال 1610 ساخته‌شده و هنوز پرو به جلو است، از مدهوش شدگی درمیان بوهای دارچین، هل و زنجبیل و کاری در روز دوم سفر خود لذت ببرید. با ادویه‌جات غریبه آشنا بشوید! توریستی ماجراجو باشید!

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز دوم

 

ساعت 11:00 - مسجد سلیمانیه (SULEYMANIYE MOSQUE)

 

مسجد سلیمانیه - برنامه سفر استانبول

 

بعد از گشت‌وگذار در بازار، مسجد سلیمانیه منتقد شماست. یکی از بناهای به‌یادماندنی از زمان پادشاهی سلطان سلیمان، بزرگ‌ترین پادشاه سلسله عثمانی است. دوران پادشاهی سلطان سلیمان 46 سال بود، عثمانی بیشترین کامیابی‌های خود را در دوره سلطان سلیمان داشت.

این بنا به‌عنوان مسجد ساخته‌شده اما کتابخانه‌ها، مدرسه و حتی اقامتگاه هم در داخل مسجد سلیمانیه وجود دارد.

در سفر به استانبول می توانید همه آثار باقی مانده از سلسله عثمانی را تماشا کنید. به عبارتی تور ترکیه از مدل سفرهای تاریخی و فرهنگی هم محسوب می شود.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز دوم

 

ساعت 12:00 - برج گالاتا (GALATA TOWER)

 

برج گالاتا استانبول - سفر به استانبول

 

یکی از معروف‌ترین بناهای مورد بازدید برج گالاتا استانبول است که از بین بقیه آثار خودنمایی می‌کند. اصلا باید برنامه سفر استانبول را برای برج گالتا نوشت.

GALATA KULESI نامی است که افراد محلی آن را صدا می‌زنند. برج سنگی است و سقفی مخروطی شکل دارد. در ارتفاع 60 متری این برج، آن بالا چشم‌اندازی عالی از شهر راداریم، معروف‌های استانبول، مسجد آبی و پل بسفر از بالای برج سلام می‌دهند.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز دوم

 

ساعت 13:00 - خیابان استقلال (Istiklal Caddesi)

 

خیابان استقلال - بلیط هواپیما استانبول

 

خرید در خیابان استقلال با سنگ فرش همیشه نوستالژیک و دوست‌داشتنی

ناهار خود را هم در همین جا نوش جان کنید و برای ادامه برنامه سفر خود آماده شوید.

خیابان استقلال در استانبول جذابیت خرید منطقه را تأمین می‌کند، خیابان سنگ‌فرش شده با دیزیان مغازه‌های دوست‌داشتنی برای افراد بومی و توریست‌ها هستند. در کل خیابان سنگ  فرش همیشه نوستالژیک و دوست‌داشتنی است. ایده خوبی برای ژست‌های عکاسی در فضای بازهم هست. خیابان استقلال جان می‌دهد برای پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت و سرگرم‌کننده که در آخر متوجه نمی‌شوید که چقدر راه‌رفته‌اید. رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های خوراکی فروشی خوشمزه هم بر محبوبیت این خیابان افزوده‌اند.

برنامه تور ترکیه خود را حتما از این خیابان بگذرانید.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز دوم

 

ساعت 14:30 - میدان تکسیم (TAKSIM SQUARE)

 

میدان تکسیم - تور ترکیه

 

میدان تقسیم به‌عنوان میدان اصلی و فضایی پرجنب‌وجوش با رستوران‌ها و فروشگاه‌هایی که برای هر توریستی مفرح و لذت‌بخش است، شناخته می‌شود. در اطراف میدان هم بناهای مهمی مثل یادبود جمهوری و مسجد تکسیم ساخته‌شده. میدان تکسیم جای مناسبی برای تست چای ترکیه‌ای و کمی خرید قبل از برگشتن به هتل است.

در برنامه سفر خود برای بعد از نهار خوردن چای در کنار میدان تکسیم را بگنجانید. سعی کنید از سفر به استانبول بیشتر لذت ببرید و خیلی سخت نگیرید.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز دوم

 

ساعت 15:00 - باقلوای ترکیه‌ای، شاهکار دسرها

 

باقلوا ترکیه ای - تور ترکیه

 

اصلاً محال است به استانبول برویم و باقلوای استانبولی نخوریم. تمام جاذبه‌های گردشگری استانبول یک‌طرف و باقلوای استانبولی با طعم پسته، بادام و شیر عسل در طرفی دیگر قرار می‌گیرند.

از دیگر خوشمزه‌ها، باسلق سلطان سلیمانی، شیرینی، بادام در شربت و حلواارده است. خستگی خود را در خیابان تکسیم و همان حوالی با یک چای و دسرهای استانبولی به درکنید و به چایان روز دوم نگاه کنید.

برنامه سفر عصر روز دوم با خودتان، هرجا دوست دارید بروید و عصرانه و شام را نوش جان کنید. حتما شب را در هتل خوب استراحت کنید تا برای روز سوم آماده و سرحال باشید.

 

 

برنامه سفر استانبول - روز سوم : پل آبی بسفر

 

تور ترکیه - سفر به استانبول

 

ساعت 9:00 صبح – پل بسفر (BOSPHORUS)

 

پل بسفر - برنامه سفر استانبول

 

پل آبی بسفر یکی از شلوغ‌ترین مسیرهایی است که آسیا و اروپا را از هم جدا می‌کند و دریای مرمر و سیاه را به هم وصل می‌کند، ترافیک دائمی و کشتی‌های در حال رفت‌وآمد در BOSPHORUS در جریان است.

بهترین راه برای دیدن بسفر از چشم‌اندازی دیگر کشتی‌های تفریحی CRUISE است.

فرصت سفری آرامش‌بخش بدون ترافیک!

لینک ارتباط روسی به دریای اژه و مدیترانه در پیش رو دارید.

شما در حال تماشای دنیا هستید، لینک ارتباط روسی به دریای اژه و ازآنجا به مدیترانه است، کشتی‌های مسافری که اروپا و آسیا در هر دقیقه به هم وصل می‌کند. تابلو نقاشی زیبایی را بر روی آبی دریای مرمر به تصویر می‌کشد. سفر با این کروزها جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. فرصت سفری آرامش‌بخش بدون ترافیک!

بازدید از جزیره پرنس در شمال غربی این مسیر هم از مکان‌های دیدنی است درصورتی‌که وقت زیادی را برای بازدید از دیگر مکان‌ها در آخرین روز سفر به استانبول نگیرد.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز سوم

 

ساعت 12:00 - کاخ دلماباغچه (DOLMABACHE PALACE)

 

دلماباغچه استانبول - برنامه سفر استانبول

 

شاهان عثمانی پس از مدتی احساس خستگی از توپ کاپی به کاخ جدید خود، دلماباغچه نقل‌مکان کردند. کاخ در ساحل BOSPHORUS در ناحیه BESIKTAS بالای جاده‌ای که به استادیوم جدید فوتبال است، قرارگرفته‌اند.

کاخ به دستور سلطان عبدالملکید پس از 13 سال مورخ 1856 میلادی ساخته شد. کاخ بیشتر با سبک و سیاق معماری و حال و هوای اروپایی بناشده است.

لوستری به وزن 50 تن اهدایی از ملکه ویکتوریا و کف چوبی دست‌ساخته از آثار باقی‌مانده و تأثیرگذار کاخ دلماباغچه است.

کاخ بسیار بزرگ است، قیمت بنای این کاخ 5/1 میلیارد دلار ارزش دارد. بنیان‌گذار انقلاب ترکیه مصطفی کمال آتاتورک در این کاخ جان باخت و جالب اینکه ساعت کاخ در لحظه درگذشت آتاتورک در سال 9:05 صبح از حرکت ایستاد.

عکس‌برداری از داخل کاخ ممنوع است.

همیشه اینکه قبل از سفر مانند حرفه ای ها عمل کنید. برنامه سفر، تجربه سفر و راهنمای سفر دیگران را بخوانید. برای خود یک برنامه سفر بنویسید. اگر با تور ترکیه برای سفر به استانبول آماده می شوید، با توجه به موقعیت هتل خود برنامه ریزی روزانه را انجام دهید.

وقت ناهار شد همان حوالی می توانید استراحت کنید و ناهاری را هم نوش جان کنید.

 

 

ادامه برنامه سفر استانبول در روز سوم

 

ساعت 14:00 - حمام ترکیه‌ای (TURKISH HAMMAM)

 

حمام در تور ترکیه

 

این هم از آن بایدهاست!

سه روز است که در حال گشت‌وگذار در عرصه بیکران استانبول هستید. وقت آن رسیده که ریلکس کنید. شاید به‌ظاهر اسم یک حمام را داشته باشد اما در باطن چیز دیگری است، حمامی در فضای سنتی شرقی و ماساژ که هر جسم خسته‌ای را سرحال می‌آورد.

 

خوب وقت آن رسیده که نکاتی را هم در مورد خرید بلیط هواپیما استانبول و پرواز و فرودگاه ذکر کنیم تا بدانید چطور خود را به هتل برسانید.

 

 

نکات ضروری در برنامه سفر استانبول

 

پرواز مستقیم به استانبول

 

فرودگاه جدید و بین‌المللی استانبول در 50 کیلومتری سلطان مهمت قرارگرفته، مسیر بین 30 تا 90 دقیقه با توجه به لوکیشن شما در استانبول زمان می‌گیرد. در گذشته فرودگاه های آتاتورک و صبیحا برای گردشگران فعال بود ولی از سال 2019 که فرودگاه بین المللی استانبول افتتاح شده است، همه پروازها به این فرودگاه ختم می شوند. پس در برنامه سفر خود حتما دور بودن این فرودگاه از مرکز شهر و راه های رسیدن به شهر را قرار دهید.

 

 

از فرودگاه تا مرکز شهر با تاکسی

 

با تاکسی حدود 60 دقیقه زمان می‌برد تا به مرکز استانبول برسد، تاکسی دربست حدود 60 تا 70 یورو هزینه دارد. برای در امان ماندن از پرداخت هزینه‌های گزاف بلیط را از قبل رزرو کنید.

ون‌های شاتل هم شمارا درست در جلوی درب هتل با هزینه 20 یورو می‌رساند. البته باید برای رساندن بقیه مسافرها تا در مسیر به هتل خود برسید صبور باشید.

 

 

از فرودگاه تا مرکز شهر با اتوبوس

 

اتوبوس‌های فرودگاه هم در طول روز 150 مرتبه در حال رفت‌وآمد هستند، بلیط اتوبوس در طبقه 2 فرودگاه به فروش می‌رسد. انواع مختلفی از بلیط اعتباری شارژی، 5 PASS CARD و 10PASS CARD در دسترس هستند. اتوبوس‌ها هر 15 دقیقه یک‌بار حرکت می‌کنند.

 

 

از فرودگاه تا مرکز شهر با مترو

 

برای استفاده از مترو مسیر اکسپرس سالن 2 فرودگاه به ایستگاه SISLI دسترسی پیدا کنید.

 

یکی از نکته های خوبی که در فرودگاه وجود دارد و شما بهتر است که از آن استفاده نمایید وجود استانبول کارت است که از باجه های ATM که در فرودگاه قرار داده شده است تهیه کنید. از این کارت برای کرایه اتوبوس و مترو و بسیاری از نقاط گردشگری می توانید استفاده نمایید.

 

 

چه غذایی را در استانبول بخوریم!

 

قدم‌به‌قدم استانبول کافه و رستوران به چشم می‌خورد. غذاهای موجود در مرزها از مزه، کباب و سالاد تا دسرهای شیرین و غذاهای کیفیت بالای بین‌المللی توریست را به وجد می‌آورد. اگر شکموترین باشید و یا حتی بد غذاترین در استانبول برای شما غذا هست.

تجربه خوراک ماهی در طول اسکله بسفر بخصوص در شب وقتی‌که چراغ‌های روشن استانبول از دور سوسو می‌زنند، بی‌نظیر است.

سفر به استانبول بدون خوردن غذا ممکن نیست. طعم لذیذ کباب های ترکیه ای را حتما تست کنید. در برنامه تور ترکیه خود در مورد غذاخوری های و رستوران ها هم تحقیق کنید.

 

 

یک چای عصرانه میهمان PERA PALACE باشید

 

پرا پالاس - تور ترکیه

 

این هتل لوکس و زیبای ترکیه‌ای با سرو پیش‌غذا، دسر و نوشیدنی‌های منحصربه‌فرد دل شمارا می‌برد. پرده‌های مخمل قرمز در کافه‌رستوران قصر مانند هتل دلربا هستند. سالن‌های KUBBELI و کافه‌قنادی PERA با مبلمان های چشمگیر و نورپردازی بی‌نظیر، یک میهمانی چای باشکوه و به‌یادماندنی را برای مسافر استانبول رقم میزند.

نوشیدن چای در استانبول برای ما ایرانی ها که به طعم چای در روز عادت داریم بسیار دلپذیر است. در برنامه سفر استانبول برای وعده های عصرانه و صبحانه خود نوشیدن چای ترکی را فراموش نکنید.

 

 

اقامت در استانبول

 

اگر قصد اقامت کوتاه در استانبول را دارید، سعی کنید در قسمت اروپایی این شهر بی‌بدیل اقدام به رزرو هتل کنید. چرا؟ چون به مکان‌های دیدنی نزدیک‌تر هستید و زمان خود را صرف رفت‌وآمد بی‌جا نمی‌کنید. بخش آسیایی استانبول به‌طور گسترده محل کسب‌وکار و ساکنین بومی است.

 

 

بهترین هتل‌های استانبول

 

رزرو هتل PARA PALACE HOTEL

 

هتل پارا پالاس - برنامه سفر استانبول

 

قدمت این هتل به قرن 19 میلادی می‌رسد. تجربه اقامتی شرقی در این هتل را خواهید داشت. این هتل زمانی میزبان آگاتا کریستی (نویسنده انگلیسی) بوده است.

 

 

رزرو هتل THE FOUR SEASON SULTANAHMET

 

هتل سالتانامنت - تور ترکیه

 

هتل فور سیزن سلطان احمد فاصله کوتاهی تا مکان‌های دینی شهر دارد.

 

 

رزرو هتل RIXOS PERA ISTANBUL

 

ریکسوز پارا - برنامه سفر استانبول

 

نزدیک به میدان تکسیم و فروشگاه‌ها و رستوران‌هاست و فاصله کمی تا فرودگاه بین‌المللی نسبت دیگر هتل‌ها دارد

 

 

هتل‌های سه ستاره باقیمت پایین‌تر و کیفیت‌های خوب

 

رزرو هتل GRAND PENINSULA HOTEL

 

هتل پنینسولا - سفر به استانبول

 

در فاصله 200 قدمی از ایاصوفیا قرار دارد و مسافت کمی تا جذابیت‌های گردشگری مثل مسجد آبی دارد.

 

 

رزرو هتل PEYK HOTEL

 

هتل پیک - بلیط هواپیما استانبول

 

اقامت در این هتل با پیاده‌روی به سمت مکان‌های دیدنی مثل کاخ توپ کاپی سفر را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

 

 

پایان برنامه سفر استانبول در روز سوم

 

به پایان برنامه سفر سه‌روزه استانبول رسیدیم، در فرودگاه بین‌المللی استانبول روی صندلی سالن انتظار نشسته‌ایم و به سفر فکر می‌کنیم، به اینکه چقدر به دل خود در این سفر مدیون هستیم، کدام‌یک از جاذبه‌های گردشگری استانبول تأثیر عجیبی را روی شما گذاشته، بازهم دوست دارید سفر به استانبول را در برنامه سفرهای خود داشته باشید. چه مواردی آن چیزی نبود که فکرش را می‌کردید؟ چه بخش‌هایی از سفر را خیلی دوست نداشتید؟ چقدر هزینه بیشتر ازآنچه که پیش‌بینی می‌کردید، هزینه کرده‌اید!

 

منبع: travelpassionate



نظرتان را بنویسید







منو