مقاصد مناسب برای سفر خانوادگی




سفر خانوادگی

سفر خانوادگی - گردشگری خانوادگی

 

 

مقاصد مناسب برای سفر خانوادگی

 

شاید سفر خانوادگی ماهیت متفاوت‌تری را نسبت به سفرهای دوستانه داشته باشد، اما سفر با خانواده مقاصد خانوادگی را می‌طلبد و می‌تواند زیرمجموعه‌ای از گردشگری خانوادگی باشد، اصطلاح توریسم خانواده به‌عنوان عضوی جدید امکان فرهنگ و مقصد سازی به‌خصوص را برای خانواده فراهم می‌کند. در سفرهای خانوادگی به همراه کودکان، موقعیت کمپین کنار رودخانه و صخره‌نوردی، نمی‌تواند فضای امنی را برای خانواده ایجاد کند. ایجاد مقاصد ماجراجویی بیشتر برای افراد مجرد و یا زوج‌های جویای هیجان مناسب است.

 

 

در سفر باید هر کاری کنید تا خوش بگذرد

 

 استرس ناشی از مراقبت از کودک و رفتن به مکان‌هایی با ریسک احتمالی بالا و یا حتی نامناسب اخلاقی، می‌تواند آثار سوئی در آینده بر روی زندگی خانوادگی شما بگذارد. سفر اتفاقی سطحی نیست، بازتابی بر روی ذهن و روان شما دارد که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، اول‌ازهمه به دنبال آن چیزی باشید که روح شمارا آرام می‌بخشد، بی‌گدار به آب زدن ممکن است در طول سفر با تمایلات درونی شما سازگار نباشد و در پایان برنامه سفر خود ناگاه احساس دل‌زدگی و ناامیدی خواهید کرد.

برای سفر خانوادگی نسبت به محل اقامت خود دقیق و هوشمندانه عمل کنید. حتماً از راحت بودن هتل با در نظر گرفتن سلیقه دیگر افراد خانواده اقدام به رزرو هتل کنید.

اگر قصد سفر هوایی دارید، به نوع بلیط هواپیما، نوع ایرلاین و ساعت بلیط خارجی یا داخلی توجه کنید. برای خرید بلیط ارزان هواپیما عجله نکنید.

برای کسب آگاهی از بهترین شهرها برای سفر خانوادگی با سام سیر همراه شوید.

 

 

مقاصد مناسب برای سفرهای خانوادگی

 

لاپلند فنلاند (Lapland in Finland)

 

واقع در شمالی‌ترین نقطه فنلاند و مناسب برای سفرهای خانوادگی زمستانی است. خیلی بهتر از ماه‌ها انتظار برای برف زمستانی است. بلیط خارجی به لاپلند آرزوی کودک شمارا برای یک تجربه برف‌بازی، تیوپ سواری بر روی برف و سورتمه فراهم می‌کند. در لاپلند برای تمام گروه سنی تفریحات هست. اسکی، سورتمه، موتورسواری برفی از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز برای بزرگ‌سالان است.

فروشگاه‌ها و رستوران‌های متعدد از صبح تا شب تا صبح باز هستند، شفق قطبی یک پدیده خارق‌العاده طبیعی است، معمولاً از اواخر مرداد تا اواسط فروردین وقتی‌که هوا تاریک می‌شود، در آسمان پدیدار می‌شود که خود به‌تنهایی جاذبه منحصربه‌فرد است و صحنه‌ای تماشایی است که در هرجایی از دنیا نمی‌توان پیدا کرد.

برای خرید بلیط هواپیما لاپلند از جستجوی سایت سام سیر استفاده نمایید.

بهترین هتل برای اقامت در لاپلند The Snow ELF Hotel & Apartment

 

 

جزیره مایورکا در اسپانیا (Majorca)

 

از مقاصد تفریحی خوب دنیا در 50 سال اخیر است. تمام آنچه از یک سفر خانوادگی انتظار دارید درمایورکا هست. هتل‌های خانوادگی باکیفیت، جاذبه‌های گردشگری مثل سواحل آبی فیروزه‌ای دوست‌داشتنی و فرهنگ یک شهر قدیمی هستند.

یکی از طولانی‌ترین ساحل‌ها را در شهر قدیمی مایورکا می تواید داشته باشید، مرکز تفریح تازه تأسیس بانام kid's club by TUI FAMILILY LIFE در 5 روز هفته برای تمام رده سنی سرگرمی دارد. پارک آبی مناسب برای خانواده و سواحل مجزا برای کودکان از خوبی‌های مایورکا است.

برای خرید بلیط هواپیما لاپلند از جستجوی سایت سام سیر استفاده نمایید.

 

 

بلغارستان (Bulgaria)

 

بلغارستان در چند سال اخیر روند رو به رشدی را به‌عنوان یکی از نقاط توریستی در جهان داشته، هتل‌های مناسب برای خانواده‌های با کودک و فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای که خانواده و فرزندان را جذب می‌کند، در بلغارستان در نظر گرفته‌شده است.

سواحل آفتابی با صرف هزینه مناسب به‌عنوان محبوب‌ترین مکان تفریحی دنیاست، ساحل در کنار آبی چشم‌نواز دریا، تفرجگاه‌های پرشور و حال با ورزش‌های آبی از جذابیت‌های کشور بلغارستان است.

برای خرید بلیط هواپیما بلغارستان از جستجوی سایت سام سیر استفاده نمایید.

 

 

اسپانیا (Spain)

 

مگر می‌شود که یک کشور این‌قدر دوست‌داشتنی باشد.

اروپایی‌ها هر وقت هوس سفر خانوادگی می‌کنند، اولین جایی که به ذهنشان می‌رسد، اسپانیا است. Costa Dorada یکی از بهترین مکان‌های تفریحی است که خانواده خود را به آنجا می‌برید. هتل‌های مناسب کودکان، سواحل ماسه‌ای طولانی، تفرجگاه‌های پویا و طیف وسیعی از تفریحات برای تمام گروه سنی.

اگر دلتان برای سفرهای یک‌روزه هم تنگ‌شده، فقط 2 ساعت تا بارسلونا فاصله‌دارید. در بارسلونا پارک آبی Aquapolis و شهربازی PortAventura خانه بلندترین قطار هوایی در انتظار شما هستند. در ساحل Costa De La Luz در قسمت جنوبی اسپانیا سفر خانوادگی آرام درجایی خلوت‌تر را تجربه خواهید کرد.

برای خرید بلیط هواپیما اسپانیا از جستجوی سایت سام سیر استفاده نمایید.

 

 

قبرس (Cyprus)

 

این کشور کار خیلی قشنگی کرده، مکان‌های سالی و تفریحی بزرگ، پارک‌های آبی و بندرها یونان باستان در شهرهای قدیمی را باهم ترکیب کرده و تقدیم به چشم جهانگرد کرده، تجربه سفر جزیره‌ای قدمت دار و فعالیت‌های پرشور و حال در یک سفر خانوادگی را تجربه کنیم.

اسم مکان تفریحی که می‌آید منطقه Larnaca جای محبوب خانواده‌ها مواجه می‌شویم. سواحل ماسه‌ای، پارک‌هایی آبی، رستوران‌های بومی، اقامت در بخش قدیمی قبرس با عبادتگاه‌ها، موزاییک‌های رنگی با تاریخچه‌ای از عصر نوسنگی از گزینه‌ای متفاوت برای یک سفر آرام خانوادگی است.

برای خرید بلیط هواپیما قبرس از جستجوی سایت سام سیر استفاده نمایید.

 

 

مکزیک (Mexico)

 

فکرش می‌کنید وقتش رسیده که خانواده خود را به یک سفر عالی و باکیفیت غافلگیر کنید. مقصد پیشنهادی سام سیر به شما سواحل کارائیب مکزیک است. مکزیک ترکیب آب‌وهوای استوایی با سواحل ماسه‌ای سفید و تجربه‌های تکرار نشدنی در زندگی است. دراز کشیدن آرام در کنار بازی‌بازی‌های نرم آب بر روی شن‌های ماسه‌ای یا سفرهای ماجراجویی جنگلی مکزیک و بازدید از ویرانه‌های Mayan تجربه ا یا مکان پذیر در مکزیک است.

زیپ لاین هیجان‌انگیز و دلهره‌آور، حوضچه‌های متفاوت، آکواریوم طبیعی Xel Ha و بازدید عصرانه از شبکه‌ای از کانال در قایق‌های رنگارنگ و گروه‌های موسیقی مکزیکی ماریاچی شمارا به وجد می‌آورد.

کودکان این سفر در شکلات‌ها و کلوچه‌ها غرق می‌شوند و از دیدن کارهای دستی و ذرت مکزیکی از شما برای این برنامه سفر تشکر می‌کنند.

برای خرید بلیط هواپیما هاوایی از جستجوی سایت سام سیر استفاده نمایید.

 

 

والت دیزنی در اورلاندو آمریکا (Walt Disney World, Orlando)

 

اینجا فقط برای کودکان نیست، آدم‌بزرگ‌ها هم از این سفر پرهیجان در کنار کودکان خود لذت می‌برند. دیزنی لند یک شهربازی معمولی نیست. میکی موس نازنین را بغل کنید و از سفر خود به شادترین مقصد دنیا خوشحال باشید!

در والت دیزنی کلی چیز برای سرگرمی و تفریح هست، بازی‌های مختلف، شاد و هیجان‌انگیز آدرنالین خون شمارا بالا مبرند. تصور قطار سواری در جنگل گوزن‌ها چقدر جریان خون را در بدن شما به نظم بهتری می‌رساند، تجربه‌ای سبز و جیغ انگیز!

یکی از سفرهای خانوادگی خود را در والت دیزنی امتحان کنید.

 

 

ایتالیا (Italy)

 

بیراه نیست که یونسکو تقریباً تمام بخش‌های ایتالیا را تحت میراث خود قرارداده است. مناظر و سواحل زیبا، امکان یک تفریح آرام و خانوادگی را فراهم می‌کند. در تمام نقاط ایتالیا فرصت تفریح خانوادگی رادارید، بستنی ایتالیایی (ژلاتو) و از همه بهتر پیتزا ایتالیایی برق شوق را در چشمان فرزند شما می‌آورد.

در مرکز تفریحی Calabria فرصت یک‌قدم زدن رمانتیک دست در دست و تصرف ساحل آفتابی دلربا در کنار خانواده خوددارید.

برای خرید بلیط هواپیما ایتالیا از جستجوی سایت سام سیر استفاده نمایید.

 

 

حالا وقت بررسی و تصمیم‌گیری است

 

ببینید به کدام‌یک از شهرهای پیشنهادی تابه‌حال سفر نکرده‌اید و یا می‌خواهید دوباره به سفر بروید، جایی که ارزش دو بار یا چند بار رفتن را داشته باشد. برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که از همه جذابیت‌های یک شهر لذت ببرید و فرصت بازدید را داشته باشید. رزرو بلیت هواپیما را از چند وقت قبل باقیمت مناسب تهیه کنید، رزرو هتل را هم همین‌طور!

با کودک و خانواده خود کنار بیاید، تجربه سفر با خانواده و دوستان کمی متفاوت از یکدیگر است. آنچه در سفر خانوادگی و گردشگری خانوادگی مهم است زندگی با سفر و لذت لحظه حال است.

 

منبع: tui



نظرتان را بنویسید







منو