10 هتل برتر رم در برنامه تور ایتالیا




10 هتل برتر رم در برنامه تور ایتالیا

رزرو هتل رم - تور ایتالیا و بلیط هواپیما رم

 

 

10 هتل برتر رم در برنامه تور ایتالیا

 

سفر به کشور متمدن و تاریخی ایتالیا با بازدید از بناهای خاک خورده در زمان، بازدید از بناهای باستانی، پرسه زدن در کوچه‌بازارهای شهرهای دوست‌داشتنی ایتالیا، تست پیتزا ایتالیایی، طعم ناب بستنی ایتالیایی در یک بعدازظهر گرم تابستانی، آفتاب کنار ساحل، کروز سواری تفریحی، از موارد کامل‌کننده برای خرید بلیط هواپیما ایتالیا و رزرو هتل است.

 

خرید بلیط هواپیما ره - سام سیر

 

محله‌های امن در رم

 

اقامت در محله‌های مناسب و هتل‌های خوب یکی از نکات مهم در برنامه تور ایتالیا و شهر رم است. پس از گذراندن یک تایم نسبتاً طولانی از شهر خود، پرواز با هواپیما و طی مسیر در مراحل رسیدن به هتل، انتظار یک پکیج خوب و آرامش‌بخش را از محل اقامت خودخواهید داشت، نمی‌توان انکار کرد که اقامت در هر هتل یا هاستل در هرجایی از شهر امن است.

امنیت در هتل محل اقامت خاطره سفر را بهتر و زیباتر رقم میزند، اینکه در سفر خود با خیال راحت وسایل خود را در اتاق بگذارید و به گردش بروید یکی از موارد مثبت در انتخاب بلیط هواپیما و رزرو هتل است.

به‌طورکلی اکثر محله‌های رم از امنیت نسبی برخوردار است، آزادانه قدم زدن در هر ساعتی از شبانه‌روز با خیال راحت یکی از جذابیت‌های رم گردی است، اما بااین‌وجود در برنامه تور ایتالیا و رم گردی، مراقب کیف پول خود باشید.

 

محله‌های مرکزی رم امنیت بیشتری را نسبت به دیگر مناطق دارد، واتیکان هم تقریباً امن هستند.

 

تور ایتالیا و سفر به رم - سام سیر

 

اقامت در هتل‌های رم

 

اقامت در رم به میزان بودجه و امکانات مورد انتظار محل اقامت خود بستگی دارد، محله‌های Pantheon، Campo Fiori و Piazza Navona از نواحی مدرن شهر هستند که موردپسند برای هر توریست است. فاصله مکان‌های دیدنی در این مناطق در چند قدمی یکدیگر هستند، هزینه اقامت در Campo Fiori و Piazza از دیگر مناطق بیشتر است.

 برای یک اقامت موردعلاقه و راحت در برنامه تور ایتالیا خود، بین بودجه و امکاناتی که از هتل می‌خواهید، تعادل برقرار کنید.

محله‌های Colosseum و Barberini کمی دورتر از شهر هستند و برای رفت‌وآمد ملزم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی هستید.

 

 

10 هتل برتر و امن در رم

 

سایت Tripadviser 10 هتل برتر رم را ازلحاظ کیفیت و امنیت نسبی از دیدگاه توریست‌ها را این‌گونه معرفی کرده است.

 

 

هتل رافائلو (Hotel Rafaello)

 

که همیشه و در هرلحظه با وارد شدن به اتاق‌های آن بوی خوش حس می‌کنید، سایز اتاق‌ها به‌اندازه و سرویس بهداشتی و حمام دلپذیر دیزاین شده‌اند، همه‌چیز به هتل نزدیک است، اقامت در این هتل امن و دوست‌داشتنی است. در برنامه تور ایتالیا و رم گردی خود یکی از پیشنهادهای رزرو هتل به شما هتل رافائلو می‌باشد.

 

 

هتل آلبرگو دل سناتو (Albergo del Senato)

 

سفر به رم، اقامت در هتل Albergo و پیاده‌روی‌های سرحال کننده در محدوده از خوبی‌های این هتل است. انگار که در خانه خود اما در ایتالیا اقامت دارید. از نکات برجسته این هتل اتاق‌های است که می‌توانید به دست خودتان قهوه و چای دم‌کنید و از چشم‌نواز گرم و زیبای رم لذت ببرید. قبل از خرید بلیط هواپیما رم از اقامتگاه خود مطمئن شوید و رزرو هتل خود را انجام داده باشید.

 

 

هتل پالم گالری (Palm Gallery Hotel)

 

هتل Palm در محله‌ای دوست‌داشتنی واقع‌شده در اسراف هتل رستوران، پارک محلی، فروشگاه‌های مختلف یک تفریح خودگردان بومی را فراهم می‌کنند. پیاده‌روی در ساعت 11 شب با امنیت کامل از نکات مثبتی است که مسافرین به آن رأی داده‌اند. در برنامه تور ایتالیا حتمن هتل‌های پیشنهادی ما را امتحان نمایید.

 

 

بوتیک هتل نروا (Nerva Boutique Hotel)

 

خدمات ترانسفر ویژه فرودگاه تا هتل شمارا به یک فضایی دوستانه با کارکنانی نوع‌دوست و سرو صبحانه‌های تازه و در نوع خود خاص، اتاق‌های دکوراتیو شده در یک لوکیشن عالی می‌رساند.

اگر همراه خرید بلیط هواپیما به رزرو هتل خود هم بپردازید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اید.

 

 

هتل سانتا ماریا (Hotel Santa Maria)

 

باغ اختصاصی، اتاق‌های راحت، کافه‌های کامل از هر لحاظ و کارکنان وظیفه‌شناس و شایسته را یکجا در ناحیه امن رم در هتل سانتا ماریا خواهید داشت. در برنامه تور ایتالیا و رم گردی خود هتل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای رزرو هتل از قبل سفر خود اقدام کنید.

 

 

امکانات هتل باراکو از نگاه یک توریست (Hotel Barocco)

 

حوله‌های حمام و روفرشی‌های عالی، سرویس حمام و دوش‌های باکیفیت و آرامش‌بخش، کافه‌ی خوب و دوست‌داشتنی هستند، توریست در اتاق لوکس این هتل از کلوچه‌های سرو شده در کنار سینی چای یا قهوه لذت خواهد برد.

به عنوان یک توریست قبل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اطلاعات کاملی در مورد شهر مقصد خود بدست آورید.

 

 

هتلی با چشم‌اندازی از واتیکان (Vatican Hotel)

 

اقامتی راحت در اتاق‌های نقلی هتل واتیکان، فاصله هتل با میدان سنت پیتر حدود 1 دقیقه است، حضور تمام‌وقت گارد واتیکان امنیت منطقه را تأمین کرده است. یکی از امن‌ترین مناطق در برنامه تور ایتالیا و شهر رم این منطقه امنیتی است.

 

 

هتل بارت (Hotel Barret)

 

پیشنهاد رزرو اتاق در هتل Barret برای توریست‌هایی که تنها سفر می‌کنند. کروسان‌های تازه از فِر درآمده به همراه قهوه و چای خودساز، حمام‌های آب گرم در اتاق‌های کوچک و جذاب ظاهراً سر مسافران را از حیرت و خوشی به درد آورده است. قبل از سفر به ایتالیا و جستجوی بلیط هواپیما حتماً مطالب و مقاله‌هایی که در مورد راهنمای سفر به ایتالیا هستند را مطالعه کنید تا با این منطقه به آشنایی کامل برسید.

 

 

بهترین لوکیشن با هتل مانفردی (Hotel Manfredi Suite in Rome)

 

درست در محله پله‌های اسپانیایی واقع‌شده، یک محل اقامت مناسب برای گشت‌وگذاری جذاب به مناطق دیدنی رم است. اقامت در اتاق‌های لوکس و کلاسیک، تجربه‌ای متفاوت از سفر را به توریست می‌بخشد. در برنامه تور ایتالیا و رم گردی خود این منطقه را برای بازدید از دست ندهید حتی اگر در این منطقه رزرو هتل خود را انجام نداده باشید.

 

 

Trilussa Palace Congress and Spa

 

هتل در منطقه‌ی تماشایی رم Trastavere قرارگرفته، محله‌ای آرام و زیبا که چند روزی شمارا از شلوغی‌های مرکز شهر دور نگه می‌دارد. بوی گل یاسمین در شب، خیابان‌های منطقه را پر از عطر محشر خود می‌کند، اتاق‌های هتل نسبتاً جادار و بزرگ هستند.

اگر در برنامه تور ایتالیا خود به بازدید از اطراف شهر رم علاقه‌مند هستید، می‌توانید همراه با خرید بلیط هواپیما رم، رزرو هتل خود را هم در منطقه تریلوسا انجام دهید.

 

 

راهکارهای سام سیر برای رزرو هتل در سفر به رم

 

تا دلتان بخواهد در رم تل برای اقامت با قیمت‌های مختلف و امکانات خاص خود در حال فعالیت هستند، مگر نه اینکه به یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا سفرکرده‌اید. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل عجله نکنید، سعی کنید از تخفیف‌های ویژه روی وب‌سایت‌های رزرو هتل استفاده کنید تا مدیریت در هزینه سفر به رم داشته باشید، هتل‌های معرفی‌شده در این مقاله نسبتاً قیمت‌های مناسب‌تری در مقایسه با هتل‌های پنج یا شش ستاره دارند. کیفیت هتل‌ها در رم خوب است و میزان ستاره ربطی به تمیز نبودن و یا اختلال در ارائه خدمات ندارد. پس در یک‌زمان و تصمیم درست نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در رم اقدام کنید.

 


برای مشاهده آفرهای تور ایتالیا کلیک کنید!




نظرتان را بنویسید







منو