۱۰ ترفند برای خوابیدن در هواپیما




۱۰ ترفند برای خوابیدن در هواپیما

خوابیدن در پرواز داخلی و خارجی - سام سیر

 

 

۱۰ ترفند برای خوابیدن در هواپیما

 

یکی از مشکلات بزرگی که اغلب مسافران در پرواز داخلی و خارجی خود دارند استراحت می‌باشد. بسیاری از آن‌ها نمی‌توانند خواب و استراحت کافی در پرواز خود را تجربه کنند. پیش از خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی این ده ترفند را مرور کنید تا بتوانید آرامش را به سفر خود بازگردانید.

بسیاری معتقدند آغاز سفر خوب از خواب کافی در پرواز نشئت می‌گیرد و در صورت عدم رعایت حتی ممکن است چند روز اول سفر خراب شود. به‌ویژه در پرواز خارجی طولانی مدت داشتن خواب کافی به همه مسافران توصیه می‌شود. در این مقاله که با نظر کارشناسان جمع‌آوری‌شده است، به چند نکته‌ی ضروری و درعین‌حال ساده می‌پردازیم. اگر قصد رزرو یا خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی ارزان‌قیمت رادارید به سایت ما مراجعه فرمایید.

 

 

صندلی کنار پنجره را رزرو کنید

 

افرادی که با خوابیدن در طول پرواز مشکل‌دارند، بهتر است هنگام خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، صندلی کنار پنجره را رزرو کنند. با این کار هم رو شانه فردی که در صندلی کناری‌اش قرارگرفته، نمی‌افتند و از هم تردد و یا سروصدای مسافران کم‌تر اذیت خواهند شد. با در اختیار داشتن کارت پرواز داخلی و خارجی خود می‌توانید این اقدام را انجام دهید. فاصله‌ای که بین سر و پنجره قرار دارد را با استفاده از بالشت گردنی خود و یا بالشت هواپیما پرکنید.

 

 

تشریفات را فراموش نکنید

 

مسافرانی که در هواپیما بدخواب می‌باشند پروازهای شبانه را در هنگام خرید بلیط داخلی و خارجی انتخاب کنند. در این موقعیت خود را درست مانند مواقعی که به رختخواب می‌روید، آماده کنید. سعی کنید حتی‌الامکان به صفحه‌ی نمایش نگاه نکنید.

 

بلیط داخلی و خارجی - سام سیر

 

سری به فروشگاه مواد غذایی سالم بزنید

 

هنگام خرید بلیط داخلی و خارجی رژیم غذایی خود را مشخص کنید. شما همچنین می‌توانید خودتان دمنوش مخصوص خواب به همراه داشته باشید و تنها آب جوش از مهمانداران درخواست کنید. اسپری کردن اسانس اسطوخودوس نیز در داشتن خواب بهتر به شما کمک خواهد کرد.

 

 

استفاده از بالشت و پتو

 

بهتر است خودتان تجهیزاتی مانند بالشت یا پتو به همراه داشته باشید. بالشت‌های قابل تنظیم بهترین گزینه برای پرواز داخلی و خارجی خواهند بود. می‌توانید یک پتوی پنبه‌ای و ساده را در کابین به همراه داشته باشید تا علاوه بر سبک بودن، فضای کمتری را در کیف مسافر اشغال کند.

 

 

ایجاد حال خوب

 

سعی کنید از مواردی که موجب آرام بخشی و ایجاد حال خوب در شما می‌شود در طول پرواز داخلی و خارجی خود استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید از موسیقی‌های آرامش‌بخش برای این کار استفاده کنید. با سام سیر می‌توانید خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی را به صورتی متفاوت تجربه کنید.

 

خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی - سام سیر

 

چشم‌ها را بپوشانید

 

بی‌شک در محیط تاریک خواب راحت‌تر به چشمانتان خواهد آمد. به همراه داشتن ماسک چشم موجب می‌شود که افراد دیگر مزاحم شما نشوند. بیشتر شرکت‌های هواپیمایی خود ماسکی را در اختیارتان می‌گذارند اما بهتر است جهت اطمینان خود آن را به همراه داشته باشید تا خواب راحتی در پرواز داخلی و خارجی خود داشته باشید.

 

 

صندلی خود را عاقلانه انتخاب کنید

 

در هنگام خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی صندلی خود را طوری انتخاب کنید که دور از آَشپزخانه، دستشویی و رفت آمد بیشتر مسافران یا کادر پرواز باشد.

 

 

کتاب بخوانید

 

بسیاری از مسافران با زل زدن به صفحه کتاب، روزنامه یا مجله احساس خواب‌آلودگی می‌کنند. در حقیقت چشم‌های شما با خواندن کتاب پس از گذشت دقایقی سنگین‌تر خواهد شد. حتماً در طول پرواز داخلی و خارجی خود یک کتاب موردعلاقه‌تان را همراه داشته باشید.

 

 

سروصدا و نور را مسدود کنید

 

همان‌گونه که پیش‌تر گفته شد از ماسک چشم برای جلوگیری از رسیدن نور به چشمانتان استفاده کنید. یکی دیگر از لوازمی که هرگز نباید آن را در سفر خود فراموش کنید، به همراه داشتن هدفون و یا هندزفری می‌باشد. در خرید بلیط داخلی خیلی این نکته مهم نیست چون پرواز داخلی شما کوتاه است.

 

 

آب و خوراکی همراه داشته باشید

 

کمی خوراکی و تنقلات را پیش از آغاز سفر در منزل آماده کرده و در کیف‌دستی خود بگذارید. نوشیدن آب به مقدار کافی در طول پرواز داخلی و خارجی خود به‌شدت به همه مسافران توصیه می‌شود. سبزیجات و غذای سالم به روند خواب شما کمک خواهد کرد.

خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی خود را با جستجو در سایت سام سیر انجام دهید.



نظرتان را بنویسید







منو