چگونه استرس پرواز خارجی طولانی مدت را کاهش دهیم؟




چگونه استرس پرواز خارجی طولانی مدت را کاهش دهیم؟

بلیط هواپیما - سام سیر

 

 

چگونه استرس پرواز خارجی طولانی مدت را کاهش دهیم؟

 

یکی از بهترین وسایل حمل‌ونقلی که امروزه برای جابه‌جایی مسافران مورداستفاده قرار می‌گیرد، هواپیما است. عده‌ی بسیاری خرید بلیط هواپیما و سفرهای هوایی را به علت راحتی و سرعت بیشتر ترجیح می‌دهند. با همه‌ی این اوصاف عده‌ای هنگام سفر با هواپیما دچار استرس می‌شوند.

 

اگر شما از نسبت به سفرهای هواپیمایی هراس داشته و دچار استرس و نگرانی هستید در این مقاله با سام سیر همراه باشید تا با انجام دادن این راهکارها بر استرس خود غلبه کنید. اگر این مطالب را به خاطر بسپارید می‌توانید آرامش را در پروازهای داخلی و خارجی خود تجربه کنید. خرید بلیط هواپیما مقوله‌ای بسیار مهم است که نباید در انتخاب آن عجله کرد.

 

استرس در افراد گوناگون به شکل‌های متفاوتی بروز پیدا می‌کند. مسافران ممکن است به دلایل مختلفی استرس داشته باشند. عده‌ای از لحظه نشست‌وبرخاست هواپیما ترس داشته و عده‌ای دیگر ممکن است از شرایط جو نامناسب به هنگام پرواز خارجی یا داخلی استرس داشته باشند.

 

بلیط خارجی - سام سیر

 

در کل مسافران خرید بلیط خارجی ممکن است به هر دلیلی برای سوارشدن به هواپیما استرس داشته باشند و نتوانند در مورد خرید بلیط هواپیما یا سایر وسایل نقلیه تصمیم‌گیری کنند. هر دلیلی که داشته باشد این حالت برای مسافران و افراد دیگر خوشایند نیست. در این مقاله تنها با روش‌های مختلف نفس کشیدن آشنا خواهید شد که موجب بازگشت آرامش شما می‌شود.

 

پیش از خرید بلیط هواپیما کمی اطلاعات در خصوص پرواز خارجی یا داخلی خود به دست آورید تا از نگرانی شما کم شود. شایان‌ذکر است که تکنولوژی هرروزه در حال پیشرفت است و به همین دلیل امروزه به دلیل فناوری‌های مدرن در خصوص با پرواز دیگر نیازی به نگرانی نیست. منطقی نیست که دائم هنگام سفرهای هوایی افکار بد داشته باشید. به همین دلیل است که عده‌ای خرید بلیط قطار را بر خرید بلیط خارجی هواپیما ترجیح می‌دهند.

 

بلیط ارزان هواپیما - سام سیر

 

چه عواملی استرس شما را در پرواز خارجی طولانی کم می‌کند؟

 

  1. نفس عمیق بکشید!

اولین راه‌حل ساده و مفید در طول پرواز تنفس عمیق است. نفستان باید تا جایی که ممکن است عمیق و طولانی باشد. این کار را با بینی خود انجام داده و همین روند را حدود 60 ثانیه تکرار کنید. پس از اتمام کار احساس خوشایندی به سراغتان خواهد آمد.

زمانی که بلیط خارجی تهیه می‌کنید و مقصد سفر شما طولانی باشد، معمولاً کیفیت هواپیما بسیار بالاتر است که این موضوع نگرانی شما را کمتر خواهد کرد.

 

  1. عضلاتتان را ریلکس و آرام کنید!

تجربه ثابت کرده است که افراد در مواقعی مانند استرس به‌صورت ناخودآگاه عضلات خود را فشرده و منقبض می‌کنند. با ادامه‌ی این کار احساس خستگی به سراغ آن‌ها خواهد آمد. در این مواقع علاوه بر استرس در طول پرواز درد عضلانی را حتی پس از رسیدن به مقصد تجربه خواهید کرد.

برای جلوگیری از این اتفاق حتماً عضلات خود را شل کنید. می‌توانید این کار را با ماساژ صورت خود آغاز کنید. با تمرکز کردن بر روی تک‌تک عضله‌ها استرس پرواز را از بین ببرید. هم‌زمان با این کار نفس عمیق کشیده و افکار مثبت و از همه مهم‌تر دم و بازدم‌های طولانی داشته باشید.

هنگام جستجوی بلیط خارجی به نکاتی مانند نوع ایرلاین و نوع هواپیما و تعداد توقف در طول مسیر دقت کنید تا کمی شما را از لحاظ امنیت و آرامش خاطرنشان کند.

 

  1. تنفس تناوبی!

یکی از تکنیک‌هایی که همیشه می‌توانند کمک‌کننده‌ی افراد مضطرب باشد، تنفس تناوبی است. برای این کار با استفاده از انگشت شست سوراخ سمت چپ بینی خود را بگیرید و با سمت دیگر بینی خود نفسی عمیق بکشید. این کار را برای بینی دیگر به همین صورت ادامه دهید و در هر بار به مدت چند ثانیه نفس خود را نگه‌دارید. برای انجام این کار باید ریتمی آرام داشته باشید. با تکرار این کار متوجه تفاوت در حال خودخواهید شد.

خرید بلیط هواپیما اولین مرحله برای تجربه کردن سفری لذت‌بخش است. پس از همان ابتدا برای خود درست برنامه‌ریزی داشته باشید تا بتوانید بلیط ارزان هواپیما و هواپیمایی باکیفیت و امن را انتخاب کنید.

 

  1. از تکنیک ۴-۷-۸ استفاده کنید!

همان‌گونه که به‌آرامی در سرجای خود قرار دارید چهار ثانیه نفس بکشید به‌طوری‌که این کار عمیق و آرام صورت گیرد. پس‌ازآن هفت ثانیه نفس خود را نگه‌داشته و سپس آن را خارج کنید. ریتمی که برای انجام این مراحل وجود دارد هشت ثانیه زمان می‌برد.

برای خرید بلیط هواپیما و جستجوی بلیط خارجی و داخلی و همچنین بلیط ارزان هواپیما از سایت سام سیر استفاده نمایید و سفری بی‌نظیر را تجربه کنید.



نظرتان را بنویسید







منو