بازدید از سینکوتره در برنامه تور ایتالیا




بازدید از سینکو تره در برنامه تور ایتالیا

تور ایتالیا سام سیر

 

 

Cinque Terre | سینکو تره ایتالیا

 

بیشتر مسافران ایتالیا را کشوری باستانی شناخته و دلیل عمده‌ی سفر به این کشور و خرید تور ایتالیا نیز همین است. آیا با سینکو تره ایتالیا آشنایی دارید؟ این مکان کاملاً متفاوت با جاذبه‌های دیگر ایتالیا می‌باشد. تفریحات ساحلی متنوعی در آنجا وجود دارد. سام سیر توصیه می‌کند حتماً به روستاهای موجود در سینکو تره بروید و طعم یک سفر بی‌نظیر را بچشید. خانه‌های رنگارنگ و معماری پلکانی سینکو تره موجب شده است گردشگران بسیاری جذب این منطقه شوند.

 

پنج روستای بی‌نظیر ماهیگیری در ناحیه‌ی ریویرا وجود دارد که برایتان سفری متفاوت را به ارمغان خواهد آورد. راه‌های جاده‌ای که برای رسین به این روستاها وجود دارند بسیار تنگ و باریک هستند. در صورت نداشتن ماشین و یا ترس از رانندگی در چنین جاده‌ای جای نگرانی نیست. شما می‌توانید از طریق قطار به این ناحیه دسترسی پیدا کنید.

 

 

برای بازدید سینکو تره چقدر زمان لازم دارید؟

 

با خرید تور ایتالیا و حضور در پنج روستای سینکو تره احساس خواهید کرد که زمان ایستاده است. تفریحات این منطقه بی‌پایان است. غیرممکن است بتوانید در زمان کوتاه عمق جاذبه‌های سینکو تره را دریابید. تور ایتالیا سام سیر شما را به دیدن  بناهای باستانی در رم می‌برد و پس‌ازآن می‌توانید از جاذبه‌های سینکو تره نیز لذت ببرید.

 

به‌طور کل شما می‌توانید در بازه‌ی زمانی 4-3 روزه تمام روستاهای سینکو تره را ببینید. گردشگرانی که به کوه‌پیمایی علاقه دارند، کوه‌پیمایی در قسمت بالایی روستا گزینه‌ای ایدئال برایشان خواهد بود. اگر قصد سفر با تور ایتالیا را دارید بهتر است که محدودیت زمانی نداشته باشید. برای اقامت در هتل‌های ارزان‌تر سینکو تره حتماً زودتر اقدام به  رزرو هتل نمایید. زیرا این اتاق‌ها سریع پر می‌شوند.

 

 

پنج روستای سینکو تره در برنامه تور ایتالیا

 

 

روستای ریوماجیوره | Riomaggiore

 

اولین صحنه‌ای که هنگام ورود به سینکو تره روبه روی شما قرار می‌گیرد، همین روستا است. این ساختمان‌ها به‌صورت پله‌پله در کنار هم قرار دارند و تا کنار ساحل ادامه پیداکرده‌اند. غروب رنگارنگ روستای ریوماجیوره زبان زد خاص و عام است. ازجمله جاذبه‌های این منطقه می‌توان به باغ گیاه‌شناسی اشاره کرد که در اسکله‌ای سنگی و در مقابل ساحل برگزار می‌شود. پرندگان زیبایی در این باغ وجود دارند.

 

 

مانورلا | Manarola

 

مزارعی که در این روستا وجود دارد ازجمله جاذبه‌های بی‌نظیر این ناحیه است. وجود اسکله‌ی تفریحی، خیابان شلوغ و اصلی روستا بهترین جا برای قدم زدن می‌باشد. مسیر کوه‌پیمایی Punta Bonifiglio نیز در مانورلا وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. بازدید از مانورلا را در برنامه‌ی تور ایتالیا خود قرار دهید.

 

 

کورنیگلیا | Corniglia

 

مزارع انگور و چشم‌انداز زیبای کورنیگلیا، صخره‌های بلند 100 متری و ... موجب جذب گردشگران به این روستا شده است. ایستگاه قطار دقیقاً در روبه روی آب قرار دارد. شما از طریق این روستا به ساحل دسترسی نخواهید داشت. اگر با تور ایتالیا تنها در این ناحیه قرار گیرید، می‌توانید هر پنج روستا را در قاب عکس خود داشته باشید.

 

 

ورنازا | Vernazza

 

بنای آمفی تئاتری جزء ویژگی‌های خاص این روستا است. این بندر کوچک دارای پیشینه‌ای طولانی است. بازاریابی بر محصولی خاص در این روستا انجام می‌گیرد. اگر با تور ایتالیا به این ناحیه سفر کنید خانه‌هایی رنگی، کوچه‌هایی پرپیچ و افقی به رنگ آبی را در مقابل خود خواهید دید.

 

 

مونتروسو | Monterosso

 

در این روستا نوار ساحلی برای پیاده‌روی وجود دارد. درخت‌های لیمو و ماهی‌های کولی بزرگ از ویژگی‌های این روستا است که موجب تمایز با دیگر روستاها شده است. علاوه بر آن دورترین روستا در مقایسه با چهار روستای دیگر است.



نظرتان را بنویسید







منو