بهترین جشنواره‌ها در برنامه تور مالدیو




بازدید از بهترین جشنواره‌ها در تور مالدیو

تور مالدیو سام سیر

 

 

بهترین جشنواره‌ها در برنامه تور مالدیو

 

کشوری جزیره‌ای که در اقیانوس هند قرار داشته و دارای بیست‌وشش جزیره مرجانی به‌صورت طبیعی می‌باشد، مالدیو نام دارد. این جزیره‌های زیبا موجب شده است تا هرساله بر گردشگران تور مالدیو افزوده شود. با تور مالدیو می‌توانید جزیره‌های کوچکی را ببینید که از زیبایی آن‌ها سیر نخواهید شد. این جزایر زیبا به‌وسیله آب‌های اقیانوس احاطه‌شده است. سفر به این مجمع‌الجزایر می‌تواند یکی از بهترین اتفاقات زندگی را برای شما رقم بزند.

 

در این کشور جزیره‌ای با انواع تفریحات ساحلی روبه‌رو خواهید شد و اقامت در هتل‌هایی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. یکی از بهترین اتفاقاتی که هرساله در این کشور اتفاق می‌افتد برگزاری جشن‌های شاد است. در این مقاله با سام سیر همراه باشید تا شمارا با بهترین جشنواره‌های مالدیو آشنا کنیم. توصیه می‌شود پیش از خرید تور مالدیو این مقاله را بخوانید.

 

بهترین زمان برای خرید تور مالدیو از اردیبهشت تا آذرماه می‌باشد. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند تور مالدیو خود را جوری خریداری کنند که در این جشنواره‌ها حضورداشته باشند.

 

 

1- جشن کودا (Kuda)

 

دینی که در مالدیو رواج دارد اسلام است. آن‌ها نیز مانند کشورهای مسلمان عید فطر را جشن می‌گیرند. مردم این کشور در این روز بزرگ در مساجد حضور یافته و نماز عید فطر را بجا می‌آورند. تعطیلات مربوط به عید کودا در این کشور سه روزه است. در این مدت مسلمانان به بازدید از اقوام خود رفته و با کیک و شیرینی از یکدیگر پذیرایی می‌کنند.

 

 

2- جشن جمهوری مالدیو (Independence Day)

 

این جشن به‌عنوان مهم‌ترین جشن مالدیو می‌باشد. در سال 1953 این کشور به‌نظام جمهوری تبدیل شد، پس‌ازآن به‌نظام شاهنشاهی بازگشته و دوباره در سال 1968 نظام جمهوری دارد که تاکنون نیز ادامه یافته است. مردم در این روز جشن بزرگی برپا می‌کنند و اگر با تور مالدیو خود را به این جشنواره برسانید شاهد رژه‌ی کارناوال‌های مختلف در خیابان‌ها خواهید بود.

 

 

3- جشن تولد پیامبر (Prophet's Birthday)

 

یکی از جشن‌های مهم مالدیو در ده روز اول ماه ربیع الاول می‌باشد. یکی از بهترین زمان‌هایی که می‌توانید برای خرید تور مالدیو اقدام کنید، ماه ربیع الاول می‌باشد. مراسم جالبی در این جشنواره انجام می‌شود و آیین‌های زیبایی دارد. در این جشنواره شاهد انواع غذاها و موسیقی‌های مذهبی خواهید بود.

 

 

4- جشن روز ماهیگیران

 

این جشن همان‌طور که از نامش پیداست مختص ماهیگیران است. بدین‌صورت که همه‌ساله در روز 10 دسامبر برای سپاس از ماهیگیران این جشن برگزار می‌شود. این شغل یکی از لذت‌بخش‌ترین مشاغل در مالدیو است. شایان‌ذکر است که بیشتر از نصف ماهی‌های تن اروپا را این کشور تهیه می‌کند.

 

 

5- جشنواره قایق‌سواری مالدیو

 

هرسال جشنواره‌ی سرگرم‌کننده‌ی قایق‌سواری در مالدیو برگزار می‌شود. معروف‌ترین مسابقات همیشه در این کشور انجام می‌شود. عده‌ی زیادی در این جشنواره سوار بر قایق و بر روی آب‌های مالدیو هستند. زمان برگزاری این جشنواره از آوریل تا اکتبر می‌باشد.

 

 

6- جشنواره غذا مالدیو

 

این جشنواره یکی از محبوب‌ترین‌های گردشگران تور مالدیو است. غذاهای محلی بسیاری در این روز خاص تهیه می‌شود. به‌طور کل در فرهنگ مالدیو غذا دارای جایگاه ویژه‌ای می‌باشد. زمان برگزاری این جشن در ماه رمضان و سال نو می‌باشد.

 

 

7- حج و عید قربان (Haj and Bodu Eid)

 

در آخر به معرفی مراسم زیبای عید قربان می‌پردازیم. این عید نیز در مالدیو دقیقه مانند دیگر کشورهای مسلمان برپا می‌شود. برای مثال می‌توان به قربانی کردن یا ذری دادن در این روز اشاره کرد.



نظرتان را بنویسید







منو