غارهای شگفت‌انگیز کیپ تاون




غارهای کیپ تاون در تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی کیپ تاون

غارهای شگفت‌انگیز کیپ تاون 

 

افراد بسیاری تنها با دیدن عکس‌هایی از شهر کیپ تاون واقع در آفریقا این کشور را برای سفر انتخاب کرده‌اند. دیواره کوهستانی شهر بر همه‌جا اشراف دارد. ظاهر عجیب این کوهستان موجب شده است تا کوهستان Table یا میز نامیده شود. هرساله مسافران بسیاری از سرتاسر جهان تور آفریقای جنوبی را به همین دلیل انتخاب می‌کنند. در این کوهستان غارهای شگفت‌انگیزی وجود دارد که زیبایی کوهستان را دوچندان کرده است. برخی از غارها به‌قدری کوچک هستند که هر بار فقط یک شخص می‌تواند وارد آن شود. برخی دیگر نیز جادویی می‌باشند و شمارا به دنیایی دیگر می‌کشانند. اگر به طبیعت نوردی علاقه دارید حتماً با تور آفریقای جنوبی به کیپ‌تاون سفرکرده و این غارها را از نزدیک ببینید و در آن قدم بردارید. برخی از غارها به شهر نزدیک هستند و شما برای رفتن به آنجا نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. در این مقاله با سام سیر همراه باشید تا با بهترین غارهای این شهر آشنا شوید.

 

 

غار والی |  Wally’s Cave

 

این غار یکی از مشهورترین غارهای کیپ‌تاون می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. این غار درمکانی به نام Lion's Head جای گرفته است. تردد در این مسیر به‌قدری زیاد بوده است که مدتی در دسترس نبود و محیط زیست در ناحیه‌ی غار موردبازسازی قرار گرفت. هنگامی‌که از داخل به بیرون نگاه می‌کنید گویی کوهستان در قاب دهانه‌ی غار وجود دارد. علاقه‌مندان به طبیعت می‌توانند با تور آفریقای جنوبی به این شهر زیبا سفر کنند.

 

 

غار بومسلنگ | Boomslang Cave

 

این غار زیبا که موقعیت آن در بالای خلیج کالک می‌باشد چشم‌اندازی بسیار زیبا دارد. غار بومسلنگ دارای دو ورودی می‌باشد که یکی از آن‌ها به سمت ساحل فیش هوئک اشراف داشته و دیگری به سمت خلیج کالک می‌باشد. اگر می‌خواهید با تور آفریقای جنوبی به این غار بروید حتماً از جاده‌ی بویز که در ایستگاه خلیج کالک می‌باشد، استفاده کنید.

 

 

غار واچمن | Watchman’s Cave

 

غار واچمن نیز در Lion's Head قرار دارد و اصطلاحاً غار واچمن یا همان نگهیان نامیده می‌شود. این غار در سمت دیگر قله قرار دارد که ازآنجا می‌توان تپه‌ی سیگنال، دریا و شهر کیپ‌تاون را دید. چشم‌انداز زیبای این غار موجب شده است گردشگران بسیاری در کنار غارنوردی به عکاسی نیز مشغول شوند. چشم‌انداز آن به‌ویژه هنگام طلوع و غروب خورشید بی‌نظیر است. اگر تور آفریقای جنوبی را برای سفر خود انتخاب کردید غار واچمن را هرگز فراموش نکنید.

 

 

غار وودستاک | Woodstock Cave

 

یکی از بزرگ‌ترین دهانه‌های غار مربوط به غار وودستاک می‌شود که به‌صورت افقی می‌باشد. این غار در قله‌ی شیطان قرارگرفته و در بالای منطقه‌ای به نام وودستاک واقع‌شده است که علت نام‌گذاری غار نیز به همین دلیل می‌باشد. این غار دارای پنجاه متر عرض و پانزده متر طول می‌باشد. دهانه‌ی غار بسیار زیبا بوده و مکانی ایدئال برای عکاسی است.

 

 

غار پیرز | Peers Cave

 

چشم‌انداز این غار به سمت ساحل نوردهوئک می‌باشد و شما به‌آسانی می‌توانید به این غار دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید از پارکینگ سیلورماین به غار پیرز بروید که پیاده‌روی آن حدود پانزده دقیقه می‌باشد. گردشگران بسیاری حتی برای پیک‌نیک این مسیر را انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید دور از هیاهوی شهر و در محیطی دنج باشید، حتماً با تور آفریقای جنوبی به این نقطه سفر کنید.

 

 

غار چشم فیل | Elephant’s Eye

 

این غار به دلیل شباهتش به چشم فیل این‌گونه نامیده می‌شود. چشم‌انداز غار هم به‌طرف دریا و هم شهر می‌باشد. گردشگران بسیاری به دلیل خنکی هوا این منطقه را برای استراحت انتخاب می‌کنند. آن‌ها از منطقه‌ی سیلورماین گذر کرده و خود را به غار چشم فیل می‌رسانند.

 

 

غارهای کانگو | Cango Caves

 

غارهای کانگو ازجمله غارهایی می‌باشند که مسافران به خاطر دیدن آن با تور آفریقای جنوبی سفر می‌کنند. این غار شگفت‌انگیز واقعاً ارزش دیدن را دارد. موقعیت آن در دامنه‌های کوهستان سوارتبرگ می‌باشد. سفر جاده‌ای که برای رفتن به این غار صورت می‌گیرد از شگفتی‌های تور آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. جاده‌ی گلدن روت بسیار پرطرفدار بوده و برای بازدید آن بهتر است از تور لیدر استفاده کنید.

 

شما هم مسافر تور آفریقای جنوبی باشید



نظرتان را بنویسید







منو