آشنایی با جاذبه های گردشگری بالی (بخش چهارم)




 

مناطق گردشگری بالی

 

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

این جزیره که در اندونزی قرار دارد به دلیل داشتن جاذبه‌ها گردشگری بسیار و همچنین وجود بناهای تاریخی که در خود جای‌داده است همه‌ساله مسافران  بسیاری را که با تهیه تور بالی و خرید بلیط هواپیما خارجی قصد سفر به این منطقه دارند را به‌سوی خود می‌کشاند.

 

زیبایی این جزیره به‌اندازه‌ای است که به بهشت منطقه‌ی استوایی شهرت یافته است که با توجه به جاذبه‌ای گردشگری متنوع و زیبا این نام بسیار برازنده این منطقه از اندونزی می‌باشد.

 

این جزیره دارای ساحل‌هایی متنوع و زیبا است که مسافران برای دیدن آن‌ها با تهیه تور بالی و بلیط هواپیما به این منطقه گردشگری سفر می‌کنند.

 

در ادامه به معرفی برخی از مناطق گردشگری  تاریخی این جزیره واقعاً بی‌نظیر می‌پردازیم که سالانه مسافران زیادی با تهیه تور بالی و خرید بلیط هواپیما خارجی برای دیدن آن‌ها به این منطقه سفر می‌کنند.

 

 

 

پورا بساکی

 

 

از زیباترین و جذاب‌ترین مناطقی که در بالی قرار دارد می‌توان از پورا بساکی که در دامنه مرتفع‌ترین کوه بالی یعنی گونانگ آگونگ قرارگرفته است. این معبد را می‌توان از مهم‌ترین معابد کایانگان جاگات دانست. سالانه گردشگران زیادی با تهیه تور بالی و بلیط هواپیما برای دیدن بنای تاریخی راهی منطقه از جهان می‌شوند.

 

به معابدی که همه‌ی قبایل با آداب‌ورسوم مختلف و همچنین با داشتن مذاهب متفاوت می‌توانند در آن‌ها به عبادت مشغول شوند کایانگان جاگات گفته می‌شود.

 

در این جزیره 9 عدد از این نوع معابد وجود دارد که برای محافظت جزیره و مردمان آن از گزند شیاطین ساخته‌شده است. وجود این معابد یکی از دلایل تبدیل‌شدن این جزیره به یک منطقه گردشگری بوده است زیرا سالانه تعداد زیادی گردشگر با تهیه تور بالی و خرید بلیط هواپیما خارجی برای دیدن این معابد راهی این جزیره می‌شوند.

 

علت نام‌گذاری این معبد که از نام خدای اژدها گرفته‌شده است به این دلیل است که مردم این منطقه بر این عقیده بودند که مکان زندگی خدای اژدها در میان کوه‌ها است.

 

تعداد 27 معبد در این منطقه ساخته‌شده است که در هفت‌طبقه ساخته‌شده‌اند. دیدن این نوع معابد با معماری خاص و متفاوت می‌تواند تجربه خوبی را برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند رقم بزند.

 

 

 

سمینیاک

 

 

یکی از خاص‌ترین و زیباترین مناطقی که در بخش جنوب غربی جزیره بالی قرارگرفته است سمیناک است. بعد از رشد و پیشرفت شهر کوتا، این شهر کوچک و درعین‌حال بسیار زیبا پدید آمد که مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما برای دیدن مناظر زیبای این شهر از نزدیک به آن سفر می‌کنند.

 

هرچند این دو شهر یعنی کوتا و سمینیاک بسیار به هم نزدیک می‌باشند اما زیبایی بی‌نظیر در شهر سمینیاک دیده می‌شود که این زیبایی خیره‌کننده است و مسافران زیادی را که با تهیه بلیط هواپیما قصد سفر دارند را به‌سوی خود می‌کشاند.

 

د ر این شهر کوچک امکانت و جاذبه‌هایی وجود دارد که می‌تواند برای گذراندن تعطیلات به یکی از بهترین گزینه مسافران تبدیل شود. داشتن بوتیک و فروشگاه‌های درجه‌یک، رستوران‌های لوکس با تنوع غذایی زیاد که بسیار استادانه طبخ شده‌اند، داشتن هتل‌های 5 ستاره که  می‌تواند شمارا در سپری کردن شبی آرام کمک کنند تنها برخی  از مواردی می‌باشند که باعث شده گردشگران بسیاری از سراسر جهان به این منطقه زیبای استوایی سفر کنند.

 

البته  ارائه این نوع خدمات از هزینه  تقریباً زیادی برخوردار است. پس درصورتی‌که در فکر کاهش هزینه‌های خود در سفر هستید از سپری کردن زمان زیادی در این منطقه از جزیره پرهیز کنید.



نظرتان را بنویسید







منو