آشنایی با جاذبه های گردشگری بالی (بخش سوم)




 

جاذبه های گردشگری بالی

 

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

این جزیره بی‌مانند که از زیباترین جزیره در میان هفده هزار جزیره در این منطقه می‌باشد سالانه مقصد مسافرانی است که با تور بالی و خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند.

 

در این جزیره مناطق گردشگری و جذابی وجود دارد که برخی از آن‌ها به دلیل شهرت زیاد و حضور گردشگران فراوان در طول سال از آن حالت بکری و دست‌نخورده خود خارج‌شده‌اند و ممکن است برای کسانی که برای دیدن مناطقی خاص و بکر با تهیه تور بالی و خرید بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند جذابیت چندانی نداشته باشد.

 

اما در این جزیره زیبا علاوه بر این مناطق، جاذبه‌های گردشگری دیگری وجود دارد که همچنان بکر و دست‌نخورده باقی‌مانده‌اند ازاین‌رو می‌تواند مقصد مناسبی برای انواع مختلف مسافران باشد که می‌خواهند با تهیه تور بالی و خرید بلیط هواپیما به این جزیره زیبا سفر کنند.

 

در ادامه به معرفی برخی از مناطق گردشگری که  این جزیره فوق‌العاده در خود جای‌داده است می‌پردازیم که به سبب آن‌ها سالانه هزاران مسافر با تهیه تور بالی و خرید بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند می‌پردازیم.

 

 

 

کوه باتور

 

 

این کوه باوجوداینکه بلندترین منطقه در این جزیره نمی‌باشد اما از منظره‌ای بسیار دیدنی برخوردار است که مسافران زیادی برای دیدن آن با تهیه تور بالی و خرید بلیط هواپیما به این مکان سفر می‌کنند.

 

این کوه با داشتن قامتی 1717 در بخش شمال شرقی جزیره بالی قرارگرفته است. این کو ه که آتش‌فشانی نیمه فعال است دارای چهار دهانه می‌باشد. این منطقه به دلیل داشتن خاکی آتش‌فشانی مملو از گیاهان مختلف است که منظره‌ای دیدنی را به وجود آورده‌اند. همه‌ساله مسافران بسیاری با خرید بلیط هواپیما و یا بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند.

 

در اطراف این کوه چندین دهکده کوچک قرار دارد که در نزدیکی این دهکده‌ها یک دریاچه نیز قرارگرفته است. یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها در این منطقه بالا رفتن از این کوه برای دیدن طلوع خورشید است که لحظه‌ای وصف‌ناشدنی را به وجود می‌آورد.

 

این کوه به‌گونه‌ای است که هر فردی با هر نوع بدن و آمادگی جسمانی‌ای می‌تواند آن را در حدود دو ساعت فتح کند. علاوه بر این‌ها در بالای این کوه یکی دیگر از معابد 9 گانه که از آئین هندو پیروی می‌کند قرارگرفته است که همه‌ساله گردشگران بسیاری که با خرید بلیط هواپیما و یا بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر می کنند را به سمت خود می‌کشاند. نام این معبد پورا اولون دانو باتور می‌باشد.

 

 

 

ساحل کوتا

 

 

این ساحل که در ظاهر آرام به نظر می‌رسد از اواسط دهه 1970 به یکی از بهترین مکان‌ها موج‌سواری در این منطقه تبدیل شد که گاها موج‌سواران حرفه‌ای با خرید بلیط هواپیما و حتی بلیط ارزان هواپیما به این جزیره سفر می‌کنند. البته موج‌های این ساحل به‌گونه‌ای می‌باشد که کسانی که با موج‌سواری آشناییت کمی هم دارند می‌توانند در آن به موج‌سواری بپردازند.

 

این ساحل به دهکده‌ای بانام کلوراهان تعلق دارد که در بخش جنوبی جزیره بالی قرارگرفته است. همه‌ساله گردشگران زیادی با تهیه بلیط ارزان هواپیما به این جزیره برای دیدن کردن از این منطقه تفریحی زیبا سفر می‌کنند.

 

این منطقه از بهترین و بلندترین سواحل ماسه‌ای در دنیا محسوب می‌شود که می‌توان دید. در این ساحل مناظر بسیار زیبایی دیده می‌شود که به‌خوبی از آن‌ها محافظت به‌عمل‌آمده است. بیشترین تراکم مسافر در بخش جنوبی این ساحل می‌باشد.



نظرتان را بنویسید







منو