آشنایی با مناطق گردشگری در آفریقای جنوبی (بخش اول)




جاذبه های تور آفریقای جنوبی

بلیط ارزان هواپیما سام سیر


 

در تور آفریقای جنوبی چه مکان‌هایی را بازدید کنیم؟

 

در آفریقا مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد که همه‌ساله مسافران زیادی برای دیدن آن‌ها با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند.

 

بخشی از این جاذبه‌های گردشگری در آفریقای جنوبی قرارگرفته است که به همین دلیل گردشگران با تهیه تور آفریقای جنوبی و بلیط ارزان هواپیما راهی این کشور می‌شوند.

 

داشتن طبیعتی بکر و منحصربه‌فرد، وجود صخره‌های مرجانی، گرم دشت‌های طلایی که به ساوانا شهرت دارند همگی باعث شدند تا آفریقای جنوبی به یکی از کشورهای گردشگری در دنیا تبدیل شود که همه‌ساله گردشگران بسیاری برای دیدن این جاذبه‌های طبیعی با تهیه تور آفریقای جنوبی و بلیط خارجی راهی این منطقه زیبا در کره زمین شوند.

 

از دیگر جاذبه‌های این منطقه می‌توان به داشتن رودهای خروشان که برای قایقرانی مناسب است و همچنین مکان‌هایی برای غواصی در کنار کوسه‌ها، داشتن صحراهای بیابانی زیبا به همراه محیط‌زیست خاص در این منطقه اشاره کرد که سالانه جهانگردان بسیاری را که با تهیه تور آفریقای جنوبی و بلیط ارزان هواپیما قصد سفر دارند را به‌سوی خود می‌کشاند.

 

در ادامه به معرفی برخی از جاذبه‌های گردشگری موجود در این منطقه مپردازیم که همه‌ساله گردشگران بسیاری با تهیه تور آفریقای جنوبی  و بلیط خارجی از آن‌ها دیدن می‌کنند.

 

 

پارک ملی کروگر

 

این پارک یکی از مکان هایی است برای انجام ورزش سافاری بسیار مناسب است. به همین دلیل پارک ملی کروگر به یکی از معروف‌ترین مناطق برای انجام این ورزش تبدیل‌شده است که سالانه گردشگران علاقه‌مند به این نوع سرگرمی با تهیه تور آفریقا جنوبی و بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند تا طعم لذت‌بخش سافاری در پارک ملی کروگر را بچشند.

 

علاوه بر این پارک ملی کروگر از قدیمی‌ترین پارک‌های حیات‌وحش در آفریقای جنوبی به‌حساب می‌آید. این پارک که بخشی از آن در استان لیمپوپو و بخش دیگری از آن در امپومالانگا که بانام پومالانگا نیز شناخته می‌شود قرارگرفته است سالانه میزبان هزاران مسافر است که با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفرکرده‌اند تا بتوانند از 5 حیوان بزرگی که در این منطقه زندگی می‌کنند بازدید به عمل‌آورند.

 

این پارک ملی در فاصله 3 الی 4 ساعته از شهر ژوهانسبورگ قرارگرفته است. همان‌طور که گفته شد افراد زیادی برای دیدن 5 نوع حیوان بزرگ به این منطقه سفر می‌کنند که این 5 حیوان شامل شیر آفریقایی، پلنگ آفریقایی، کرگدن، بوفالو و فیل می‌باشند.

 

مبدع این عبارت شکارچیان بوده‌اند تا به 5 حیوانی که شکار کردن آن‌ها با پای پیاده بسیار دشوار و خطرناک است اشاره‌کرده باشند. البته علاوه بر این حیوانات گونه‌های جانوری بسیاری در این پارک ملی زندگی می‌کنند که علاقه‌مندان به محیط‌زیست با تهیه بلیط خارجی برای دیدن آن‌ها و آشنایی با نحوه زیستن و چگونگی زیستگاهی که در آن بسر می‌برند به این منطقه از آفریقای جنوبی سفر می‌کنند.

 

در این پارک از ایده‌ای جالب برای افرادی که به دنبال هیجان بیشتر هستند بهره برده شده است آن‌هم استفاده از بالن‌هایی برای پرواز کردن بر فراز این منطقه شگفت‌انگیز است.

 

با استفاده از بالن مسافران می‌توانند تمامی زیبایی این منطقه فوق‌العاده را یکجا ببیند و این‌طور که به نظر می‌رسد دیدن حیوانات مختلف از شکار گرفته تا شکارچی که در کنار هم زندگی می‌کنند در یک قاب می‌توانند بسیار هیجان برانگیز باشد.

 

در پارک ملی کروگر مکان‌های باستانی نیز وجود دارد که گردشگران علاوه بر محیط‌زیست کم‌نظیر این منطقه از آن نیز می‌توانند بازدید کنند.



نظرتان را بنویسید







منو