آشنایی با مناطق گردشگری مارسی در فرانسه (بخش اول)




مناطق گردشگری تور فرانسه - بندر مارسی

پرواز خارجی سام سیر

 

در تور فرانسه از چه مکان‌های بندر مارسی دیدن کنیم؟

 

قدیمی‌ترین شهر موجود در فرانسه مارسی نام دارد که ازنظر وسعت و جمعیت بعد از پاریس در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. این شهر به دلیل داشتن مناطق و مناظر گردشگری به یکی از قطب‌های توریستی در کشور فرانسه تبدیل‌شده است که همه‌ساله مسافران و جهانگردان بسیاری با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن این جاذبه‌ها به این شهر سفر می‌کنند.

 

این منطقه با داشتن بندری شلوغ و پرشور و نشاط توانسته به یکی از پرطرفدارترین بندرهای جهان تبدیل شود که گردشگران زیادی را که با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی که به فرانسه سفر می‌کنند را به‌سوی خود جذب کند.

این شهر که ساکنان آن مهاجرانی هستند که از الجزایر به این شهر آمده‌اند به‌مانند پلی بین اروپا و آفریقای شمالی  می‌باشد که علاوه برداشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی دارای آداب‌ورسوم مختلف نیز می‌باشد که برای گردشگران علاقه‌مند به فرهنگ ملل مختلف قابل‌توجه است که به همین دلیل با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‌کنند.

 

در ادامه به معرفی برخی از جاذبه‌های گردشگری در مارسی می‌پردازیم که سبب جذب گردشگرانی می‌شود که با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر می‌کنند.

 

 

کلیسای جامع نوتردام دولاگارد

 

این بنای تاریخی که در بالای تپه گارد که از منظره‌ای زیبا بهره می‌برد ساخته‌شده است مهم‌ترین بنای موجود در شهر مارسی به‌حساب می‌آید که به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع بالا از دوردست نیز قابل‌مشاهده است.

 

ابتدا به دلیل داشتن ارتفاع مناسب این تپه به‌عنوان منطقه‌ای برای دیده‌بانی مورداستفاده می‌شد. در اواسط قرون‌وسطی در این منطقه بنایی زیارتی ساخته شد. این بنای تاریخی‌ای که امروزه نظاره‌گر آن هستیم در سال 1853 الی 1764 طراحی و ساخته شد که جهان گردان زیادی از آن با تهیه تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی دیدن می کنند.

 

در بخش فوقانی کلیسای نوتردام دولاگارد مجسمه مریم مقدس دیده می‌شود که بر روی ناقوس این کلیسا قرارگرفته است. این کلیسا برای طراحی و معماری بخش‌های داخلی از سبک نئو بیزانسی بهره می‌برند که به همین جهت از جذابیت خاصی بهره می‌برد.

 

در گنبدهای موجود در این کلیسا از موزاییک‌هایی به رنگ طلایی و برای طاق‌های آن از مرمر که با طرح تیره و روشن هستند استفاده‌شده است. در این بنای تاریخی تراسی وجود دارد که به دلیل واقع‌شدن کلیسا بر روی ارتفاع و همچنین ارتفاع خود بنا از دورنمای فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و می‌توان از طریق آن به مناظر دیدنی آن منطقه  دسترسی داشته باشید.

 

 

بندر قدیمی

 

این بندر که اولین سنگ بنای آن 600 سال قبل از میلاد مسیح بنانهاده شده است مکانی برای سفر بین کلانک و قلعه ایف می‌باشد که مسافران با قایق این مسیر را می‌پیمایند.

 

این منطقه از آب‌وهوای مدیترانه‌ای بهره می‌برد که این موضوع را می‌توان با قدم زدن در ساحل و دیدن آب صاف و آرام آن بیشتر درک کرد. در این منطقه سوپی بانام سوپ بویابس پخته می‌شود که از ماهی و جانوران صدف دار و سبزیجات تشکیل‌شده است و افراد زیادی معتقدند که این سوپ از بهترین غذاهایی است که در این منطقه طبخ می‌شود و از طرفداران بسیاری برخوردار است.

در این بندر قایق‌های ماهیگیری و تفریحی از بیشترین فعالیت برخوردار هستند.



نظرتان را بنویسید







منو