آشنایی با مناطق گردشگری موجود در شهر سالوادور در برزیل (بخش اول)




مناطق گردشگری سالوادور در تور برزیل

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

 

جاذبه های سالوادور در برنامه تور برزیل

 

سالوادور شهری بندری است. این شهر که در شمال شرقی کشور برزیل قرارگرفته است از پهناورترین شهرها در این کشور به‌حساب می‌آید. این شهر که مرکز استان باهیا می‌باشد از طرف حکومت استعماری پرتغال به‌عنوان اولین پایتخت انتخاب شد و به مدت سه قرن از مراکز اصلی برده‌داری و تجارت برده در جهان بوده است.

 

سالوادور که نژاد بیشتر ساکنان آن آفریقایی است تا سال 1763 پایتخت برزیل بوده است. به این دلیل که بیشتر جمعیت این منطقه را آفریقایی‌ها تشکیل می‌دهند فرهنگ و آداب‌ورسوم آن‌ها نیز در منطقه غالب بوده که با سفر به این شهر از طریق تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما خارجی می‌توانید از نزدیک شاهد این تفاوت فرهنگ ساکنان این منطقه  با دیگر مناطق برزیل باشید.

 

در ادامه به معرفی برخی از مناطق و جاذبه‌های گردشگری در این شهر می‌پردازیم که به دلیل داشتن آن‌ها سالانه هزاران مسافر با تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما به سالوادور سفر می‌کنند.

 

 

پلورینیو

 

در آن زمان که سالوادور پایتخت برزیل بود در بخش بالای شهر که تنها 85 متر با ساحل فاصله داشت ساختمان‌های اداری و ملک ثروتمندان قرارگرفته بود. در این مکان باشکوه و زیبا که در قرن‌های 17 و18 زیباترین بناها که در آن زمان مشابهی نداشتند ساخته‌شده بودند به قلب منطقه پلورینیو شهرت یافته که به دلیل داشتن این بناهای تاریخی  با معماری خاص و زیبا سالیانه مسافران زیادی را که با تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما خارجی به این منطقه سفر می‌کنند به‌سوی خود می‌کشاند.

 

به دلیل وجود آثار و بناهای تاریخی در این منطقه ، پلورینیو که یکی از جاذبه‌های گردشگری در سالوادور به‌حساب می‌آید در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن این جاذبه‌ها با تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما راهی این شهر از برزیل می‌شوند.

 

در منطقه پلورینیو دو موزه قرار دارد که دیدن کردن از آن‌ها می‌تواند جالب‌توجه باشد موزه شهر و موزه آبلاردو رودریگز که در آن می‌توان به تماشای هنرهای سنتی مردم پرداخت. علاوه بر این پلورینیو دارای مدرسه آشپزی است که برای مشاهده چگونگی طبخ خوراک در این منطقه و همچنین آشنایی با خوراک‌های سنتی و  محلی  و چشیدن طعم دل‌چسب آن‌ها می‌توان از آن دیدن کرد.

 

سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این مناطق با تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما خارجی به این شهر سفر می‌کنند تا جاذبه‌های گردشگری این منطقه از برزیل را از نزدیک مشاهده کنند.

 

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری که مور د توجه بسیاری از گردشگران است جشن‌هایی که در گوشه و کنار برزیل گرفته می‌شود در این منطقه این‌گونه از جشن‌ها از زمان غروب آفتاب شروع می‌شود و گاها تا سپیده‌دم ادامه دارد. گردشگران و مسافران بسیاری برای دیدن و شرکت کردن در این جشن‌ها با خرید بلیط هواپیما خارجی و یا خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنند.

 

این منطقه ازنظر گردشگری موردتوجه گردشگران بسیاری قرارگرفته است زیرا علاوه بر جاذبه‌های گفته‌شده در بالا این منطقه دارای جاذبه‌های دیدنی دیگری ازجمله میدان کازا بنین است که محل فرمانروایی بنین، نیجریه جنوبی کنونی درگذشته بوده است که از مناطق اصلی برده‌داری و برده‌فروشی در آن زمان به‌حساب می‌آمده است. مسافران و گردشگران بسیاری برای دیدن آثار باقی‌مانده از آن با خرید بلیط هواپیما خارجی و یا خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند.

 

در صورت تمایل می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به این منطقه غنی تاریخی سفر کنید تا بتوانید از نزدیک نظاره‌گر زیبایی موجود در این مناطق باشید.



نظرتان را بنویسید







منو