برترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا (بخش اول)




جاذبه‌های گردشگری در تور اسپانیا

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

 

بازدید از جاذبه‌های گردشگری تور اسپانیا

 

کشور اسپانیا دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که تعداد آن‌ها کم نیست. بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند قبل از خرید تور اسپانیا و بلیط هواپیما با مکان‌های دیدنی این کشور آشنا شوند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

 

 

قصر الحمرا

 

این قصر با ساختار آفریقایی خود همه را شگفت‌زده کرده است. این مجموعه که شامل چند ساختمان، باغ، برج، دیوار و یک مسجد است یکی از شاهکارهای معماری اسلامی اسپانیا به‌حساب می‌آید. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این قصر می‌توان به باغ‌های جنرالایف اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با ترفندهایی، بلیط ارزان هواپیما و تور اسپانیا را خریداری کرده و از این مجموعه با نقاشی‌های طلایی و نقره‌ای، حکاکی‌های سنگی، سقف‌های آجری، طاق شگفت‌انگیز و حیاط‌خلوت‌های آن، دیدن کنید.

 

 

کلیسای ساگرادا فامیلیا

 

این کلیسا که کلیسای خانواده مقدس هم نامیده می‌شود در شهر کاتالان واقع‌شده و شاهکار آنتونی گائودی است. ساختمان عجیب و دیدنی این کلیسا هرساله تعداد زیادی از گردشگران را به خرید بلیط هواپیما برای تور اسپانیا ترغیب می‌کند. گردشگران می‌توانند از داخل این کلیسای عجیب که هنوز به‌طور کامل ساخته نشده است دیدن کنند.

 

 

مسجد بزرگ کوردوبا

 

نام دیگر این مسجد بزرگ مزکوئیتا بوده و جزء بزرگ‌ترین مسجدهای جهان و برجسته‌ترین آثار معماری آفریقایی در اسپانیا به شمار می‌رود. می‌توانید در مواقعی خاص بلیط ارزان هواپیما را تهیه‌کرده و از این اثر باشکوه در عرصه هنر و معماری اسلامی که در اروپای غربی بناشده است دیدن کنید. درون این تالار که دارای نوزده ورودی است به شکل عجیبی متقارن بوده و از هر سمتی، ستون‌ها و طاق‌های این مسجد یک الگوی متقارن دارند.

 

 

موزه هنری پرادو

 

اگر جزء آن دسته از خریداران بلیط هواپیما هستید که به آثار هنری علاقه زیادی دارید حتماً بازدید از موزه دل پرادو را در تور اسپانیا خود بگنجانید. این موزه به دلیل مجموعه آثار هنری بسیار زیاد، به‌عنوان یکی از برترین موزه‌های جهان شناخته‌شده است.

 

 

شهر سان لورنزو د ال اسکوریال

 

این شهر در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال غرب مادرید قرارگرفته است که برای پادشاهان اسپانیایی خانه تابستانی به‌حساب ‌می‌آمد. این شهر دارای آثاری تاریخی نظیر کلیسا، قصر سلطنتی، مقبره، موزه، یک بنای تاریخی و کتابخانه بوده که در زمان شاه فیلیپ دوم ساخته‌شده‌ است. اگر به اقامت در یک مجموعه زیبا با حیاط‌های خلوت و ساختمان‌هایی که با راهروهایی به طول ۱۶ کیلومتر به هم متصل شده‌اند، علاقه دارید همین الآن برای رزرو بلیط هواپیما و سفر به اسپانیا اقدام کنید.

 

 

موزه گوگنهایم

 

هنگام برنامه‌ریزی برای تور اسپانیا، حتماً دیدار از این موزه با طراحی منحصربه‌فردش را از یاد نبرید. این موزه در شهر بیلبائو قرار دارد و توسط  معماری آمریکایی به نام فرانک کهری ساخته‌شده است. تاکنون کسی موفق به توصیف هماهنگی شکل‌ها و طرح‌های این ساختمان نشده است. در ساخت این موزه از بلوک‌هایی با جنس آهک و ورقه‌های موج‌دار تیتانیومی استفاده‌شده است.

 

 

کلیسای جامع سویل

 

این کلیسای جامع به‌عنوان بنایی سه‌گانه در یونسکو ثبت‌شده است. این میراث جهانی شامل برج لا گیرالدا، کلیسای جامع سویل و قصر آلکازار می‌باشد. کلیسای جامع سویل با محراب ۳۷ متری خود نظر تمامی بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. مجسمه‌ای طلاکاری شده در محراب، زیبایی آن را چند برابر کرده است. شما نیز می‌توانید با روش‌های خرید بلیط ارزان هواپیما در مقاله‌های قبل آشنا شده و از این مکان که آرامگاه کریستوف کلمب نیز می‌باشد دیدن کنید.

 

در این مقاله با هفت جاذبه مهم گردشگری کشور اسپانیا آشنا شدید. در مقاله‌های بعدی قصد داریم باقی مکان‌های پرطرفدار این کشور را برای شما بازگو کنیم. اگر هزینه سفرهای خارجی شمارا از بازدید از این کشورهای شگفت‌انگیز بازمی‌دارد حتماً مقالات ما را در خصوص چگونگی خرید بلیط ارزان هواپیما مطالعه کنید.



نظرتان را بنویسید







منو