مهم‌ترین شهرهای اسپانیا




شهرهای مهم در برنامه تور اسپانیا

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

 

تور اسپانیا و گردش در شهرهای مهم آن

 

اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای توریستی است که هرساله بازدیدکننده‌های زیادی با خرید تور اسپانیا به این کشور سفر می‌کنند. اسپانیا به دلیل طبیعت زیبا و مکان‌های دیدنی متنوع به مقصدی بسیار محبوب برای گردشگران تبدیل‌شده است. تعداد زیاد بازدیدکنندگانی که با خرید بلیط هواپیما از این کشور دیدن می‌کنند باعث شده تا اسپانیا همیشه در فهرست کشورهایی که بیشترین بازدید رادارند قرار بگیرد. اگر قصد دارید با پرواز خارجی به اسپانیا بروید بهتر است شهرهای مهم آن را بشناسید پس ما را در این مقاله همراهی کنید.

 

 

شهر مادرید

 

این شهر به‌عنوان مهم‌ترین شهر اسپانیا از سال ۱۵۶۲ به‌عنوان پایتخت این کشور انتخاب‌شده و جزء بهترین پایتخت‌ها در اروپا است. مادرید در مرکز کشور اسپانیا قرار داشته و دومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا می‌باشد. از جاذبه‌های این شهر می‌توان به فوتبال اشاره کرد. اگر از طرفداران باشگاه رئال مادرید هستید خرید تور اسپانیا برای سفر به این شهر را از دست ندهید.

 

 

شهر بارسلونا

 

این شهر بعد از مادرید دومین شهر پرجمعیت اسپانیا محسوب می‌شود. بارسلونا که به جواهر مدیترانه شهرت دارد، به‌عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپایی شناخته‌شده است. این شهر در جنوب شرقی اسپانیا قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل به دلیل قرار گرفتن بین کوه و دریا است. اگر به موسیقی زنده، تئاتر، دریا، ساحل، آثار تاریخی و موزه‌ها، خرید و رستوران‌ها و کافه‌هایی که تا نیمه‌شب باز هستند، علاقه دارید  با خرید بلیط هواپیما اسپانیا، پرواز خارجی خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

 

 

شهر والنسیا

 

این شهر به‌عنوان سومین شهر بزرگ اسپانیا دارای آب و هوایی بسیار گرم در فصل تابستان و آب و هوایی معتدل در زمستان می‌باشد. والنسیا جزء مقاصد گردشگری درجه‌یک برای خرید تور اسپانیا به‌حساب می‌آید. مخارج زندگی در این شهر بسیار کم بوده و از تفریحات آن می‌توان انواع ورزش‌های آبی، غواصی، گلف، دوچرخه‌سواری، تنیس، پیاده‌روی و... را نام برد.

 

 

شهر سویا

 

یکی از گرم‌ترین شهرهای ساحلی در جنوب اسپانیا، شهر سویا است. این شهر دارای آب و هوایی مدیترانه‌ای بوده و جاذبه‌های گردشگری آن شامل قلعه آلکازا، میدان اسپانیا و برج طلایی می‌شود. می‌توانید با خرید بلیط هواپیما برای تور اسپانیا از این شهر که در کنار مدیترانه قرار دارد دیدن کنید.

 

 

شهر گرانادا

 

این شهر که به شهر آرزوهای کهنه معروف است در بخش خودمختار اندلس قرارگرفته است. دانشگاه‌ها و جشنواره‌ها و مراکز فرهنگی متعدد در گرانادا باعث شناخته شدن این شهر شده‌اند. مطمئناً در پرواز خارجی خود به این شهر تجربه‌های شیرینی کسب خواهید کرد.

 

 

شهر ساراگوسا

 

در بالاترین نقطه دره ابرو در شمال اسپانیا، شهر ساراگوسا قرار دارد. این شهر که با مادرید ۲۷۵ کیلومتر فاصله دارد، دارای مناظری شگفت‌انگیز و روستاهای زیبا با آداب‌ورسوم قدیمی و محلی می‌باشد. برای بازدید از پنجمین شهر پرجمعیت اسپانیا فقط کافی ست برای خرید بلیط هواپیما و تور اسپانیا اقدام کنید.

 

 

شهر مالاگا

 

این شهر بافاصله ۴۱۶ کیلومتری از شهر مادرید در جنوب کشور اسپانیا قرار دارد. اگر می‌خواهید با پرواز خارجی از یکی از شهرهای قدیمی اسپانیا دیدن کنید باید بگوییم که مالاگا در حدود ۲۸۰۰ سال قدمت دارد. این شهر ساحلی آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد و دمای آن بین ۱۰ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد است.

 

 

شهر مورسیا

 

این شهر که در جنوب شرقی اسپانیا واقع است، هفتمین شهر بزرگ این کشور به‌حساب می‌آید. آب‌وهوای این شهر در تابستان گرم و در زمستان با بارش‌های کمی همراه است. کشاورزی در این شهر به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار رونق دارد.

 

 

شهر بیلبائو

 

این شهر با جمعیتی حدود یک‌میلیون نفر، در شمال اسپانیا واقع‌شده و نسبت به سایر شهرهای این کشور آب‌وهوای معتدل‌تری دارد. با پرواز خارجی اسپانیا می‌توانید از بازدید این شهر، که پس از بارسلونا، مقام دوم را در صنعت اسپانیا دارد لذت ببرید.



نظرتان را بنویسید







منو