آشنایی با جاذبه‌های گردشگری برزیل (بخش اول)




جاذبه‌های گردشگری تور برزیل

بلیط هواپیما سام سیر

 

جاذبه‌های گردشگری در تور برزیل

 

با گشت گذار در اطراف نیمی از آمریکای جنوبی به این موضوع پی خواهیم برد که کشور برزیل یکی از 5 کشور بزرگ دنیا به‌حساب می‌آید که سالانه هزاران مسافر با تهیه تور برزیل راهی این کشور پهناور و زیبا می‌شوند.

 

از جاذبه‌های گردشگری این کشور زیبا می‌توان به سواحل شنی، جزیره‌های استوایی و شهرهایی که صدای موسیقی را می‌توان در تمامی گوشه و کنار آن شنید. دیگر جاذبه‌های گردشگری این کشور شامل آبشارها، تالاب‌هایی که حیات‌وحش و جنگل‌های بارانی آن همچنان بکر و دست‌نخورده باقی‌مانده مکان‌هایی که در آن همچنان می‌توان قبایل متعدد دورافتاده‌ای را که هنوزم که هنوزِ با دنیای بیرون هیچ‌گونه ارتباطی ندارند را مشاهده کرد.

 

مسافرانی که سالیانه با خرید بلیط هواپیما و تور برزیل تنها برای دیدن این مناظر راهی این کشور می‌شوند توانسته‌اند تجربه‌ای دل‌چسب و متفاوت را به دست بیاورند.

 

برزیل که بزرگ‌ترین کشور آمریکای لاتین محسوب می‌شود در سال 1500 به استعمار پرتغال درآمد و تا به امروز حتی باگذشت 300 سال از قوانین همان کشور تبعیت می‌کند. یکی از جاذبه‌های گردشگری برزیل که این کشور به سبب آن سالیانه به جذب مسافران می‌کند و مسافران برای دیدن و لذت بردن از آن با استفاده از تور برزیل و تهیه بلیط هواپیما به این کشور سفر می‌کنند سواحل زیبای آن می‌باشد که به دلیل داشتن موج‌های مناسب، توسط موج‌سواران موردتوجه بسیاری قرارگرفته است.

 

 

تماشاخانه آمازوناس

 

این تماشاخانه که بانام تماشاخانه آمازون نیز شناخته می‌شود یک‌خانه اپرا است که در میان جنگل‌های بارانی در مکانی به نام مانوس قرارگرفته است. این مکان یکی از مکان‌هایی است که با تهیه تور برزیل مسافران خود را به دیدن کردن از آن تشویق می‌کنند.

 

این عمارت با استفاده از موادی از سرتاسر جهان، به همراه مبلمان هایی از پاریس، سنگ‌های مرمر از ایتالیا و با استفاده از فولاد انگلستان ساخته شد. سالیانه افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما و تور برزیل به دیدن از این جاذبه گردشگری می‌پردازند.

 

جالب‌توجه است که اولین اجرا اپرا در این ساختمان اپرای ایتالیایی لاجیوکوندا در هفتم ژانویه سال 1897 صورت پذیرفت. بعد از مدتی به دلیل کاهش تجارت لاستیک و کم شدن ارسال مسافر از آژانس هواپیمایی و خرید بلیط هواپیما خارجی این خانه تعطیل شد. بعد از تعطیلی این تماشاخانه به مدت 90 سال هیچ اپرایی در آن به اجرا درنیامد تا زمان بازگشایی مجدد آن.

 

 

فرناندو دنورونا

 

فرناندو دنورونا مجمع‌الجزایری با سواحل و مناظری زیبا و دست‌نخورده، یکی از مناطق گردشگری برزیل است که سالانه هزاران مسافر با خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط هواپیما خارجی به  دیدن از آن می‌پردازند.

 

این مجمع‌الجزایر در 354 کیلومتری از ساحل شمال شرق برزیل قرارگرفته‌اند. فرناندو دنورونا در سال 1503 توسط شخصی به نام آمریگو وسپوجی قبل از اینکه توسط پرتغالی‌ها فتح شود کشف شد.

 

این مجمع‌الجزایر از 21 جزیره تشکیل‌شده است که تنها بزرگ‌ترین آن‌ها که جمعیت آن تقریباً به 3500 نفر می‌رسد قابلیت سکونت دارد. آژانس هواپیمایی با فروش بلیط هواپیما به مسافران و آن‌ها با خرید بلیط هواپیما خارجی امکان لذت بردن آن‌ها از این مناظر را فراهم می‌کنند.

 

 

بونیتو

 

یکی از مناطق گردشگری که توسط آژانس هواپیمایی  با خرید بلیط هواپیما خارجی پیشنهاد می‌شود بونیتو است. این مکان با داشتن جاذبه‌های گردشگری مانند آبشارها و غارهای دیدنی  توانست نظر آژانس هواپیمایی  بسیاری را به خود جلب کند تا مسافران خود را با خرید بلیط هواپیما خارجی برای دیدن این جاذبه‌ها به این منطقه بفرستند.

 

موردتوجه‌ترین جاذبه این منطقه راه‌های آبی بسیار زلال و شفاف آن است. در این مکان‌ها شما می‌توانید حتی با ماهی‌ها شنا کنید. یکی از پیشنهادهای آژانس هواپیمایی برای کسانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی به دنبال هیجان بیشتری هستند می‌تواند دیدن از غارهای آبیسمو آنهوماس باشد در این منطقه باشد.



نظرتان را بنویسید







منو