چند نکته درباره سفر به استرالیا




نکاتی درباره سفر ب تور استرالیا

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

نکات مورد نظر در سفر با تور استرالیا

 

برای سفر به استرالیا دلایل زیادی وجود دارد. معمولاً بلیط‎ هواپیما با مقصد استرالیا را برای اقامت، مهاجرت، مسافرت و تحصیل خریداری می‌کنند. از شهرهای توریستی این مقصد زیبا می‌توان به سیدنی، جزیره فراسر، سد بزرگ ریف، ملبورن، داروین نام برد. هرکدام از این شهرها دارای مکان‏های دیدنی شگفت‌انگیزی هستند.

 

حالا اگر بخواهید به‌عنوان یک توریست تور استرالیا را تهیه کنید کدام شهر را برای مقصد خود انتخاب می‌کنید؟ برای پاسخ به این سؤال اول باید برنامه سفر خود را تنظیم کنید. ابتدا باید برای سفر خود اقدامات لازم را انجام دهید تا بازه زمانی سفرتان مشخص شود. شما باید در مورد جاذبه‏‌های دیدنی در هر شهر تحقیق کنید و از تعداد آن‌ها و زمان تقریبی بازدید هر یک باخبر شوید. سپس متناسب با بودجه مالی خود می‌توانید شهر مقصد، نوع بلیط هواپیما، نوع هتل و بازه زمانی سفرتان را مشخص کنید.

 

پس از مشخص شدن بازه زمانی سفرتان باید به فکر ویزا باشید. ویزا استرالیا را می‌توانید به‌صورت آنلاین دریافت کنید. پس از مطمئن شدن از اعتبار ویزای خود باید اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. درصورتی‌که می‌خواهید در هزینه‎های خود صرفه‌جویی کنید می‌توانید از راهکارهای خرید بلیط ارزان هواپیما بهره بجویید.

 

پس شما می‌توانید متناسب با بودجه‏ای که در نظر گرفتید هر یک از سه بلیط هواپیما فرست کلاس، بیزنس کلاس و بلیط ارزان هواپیما اکونومی را تهیه کنید.

 

از طرفی پس از خرید بلیط هواپیما باید اقدام به رزرو هتل کنید. پس از رزرو هتل دیگر برنامه سفرتان مشخص‌شده و باید برای روزهایی که قرار است در استرالیا باشید برنامه‌ریزی کنید.

 

لازم به ذکر است که مسافران می‌توانند برای صرف زمان کمتر از تور استرالیا آژانس‎های هواپیمایی بهره ببرند. معمولاً آژانس‏های هواپیمایی توراسترالیای خود را در پکیج‏‌های مختلف و با هزینه‏‌های متفاوت می‌بندند تا همه مسافران بتوانند متناسب با بودجه خود یک تور استرالیا را برای سفر خود برگزینند.

 

 

واحد پول استرالیا چیست؟

 

واحد پول رسمی استرالیا دلار است. برای سفر حتماً باید پولتان را به دلار استرالیا تبدیل کنید. پیشنهاد می‌کنیم که در ایران این تبدیل پول را انجام دهید و آن را برای پس از ورود به مقصد موکول نکنید. اگر این کار را در ایران انجام ندادید می‌توانید در بانک‏های استرالیا اقدام به تبدیل پولتان کنید.

 

توجه داشته باشید که برای تبدیل پول خود به‌هیچ‌عنوان جای دیگری به‌غیراز بانک‎های استرالیا را انتخاب نکنید.

 

 

مدت‌زمان پرواز

 

زمانی که بلیط هواپیما استرالیا را تهیه می‌کنید باید بدانید که این سفر شامل یک یا دو توقف شود. این توقف‎ها سبب افزایش زمان پرواز می‌شوند اما نباید از این موضوع ناراحت باشید چراکه سفرهای دارای توقف مسبب خرید بلیط ارزان هواپیما و درنتیجه باعث خرید ارزان تور استرالیا می‌شوند. حدوداً در این سفر باید 19 تا 25 ساعت در پرواز باشید.

 

به دلیل زیاد بودن زمان پرواز حتماً از لباس‏های راحت و گشاد استفاده کنید. همچنین سعی کنید از جنس لباس نخی و پنبه استفاده نمایید تا کمتر تعرق کنید. چراکه یکی از دلایل اخراج مسافرین از هواپیما بوی بد بدنشان است. پس رعایت کنید تا اطرافیان شما در هواپیما اذیت نشوند.

 

 

گران‌ترین زمان برای خرید بلیط تور استرالیا

 

مقصد استرالیا معمولاً در تمام فصول سال پرطرفدار است. همه‌ساله تعداد بسیار زیادی توریست با خرید بلیط هواپیما وارد این کشور می‌شوند. حال اگر تمایل به‌صرف هزینه کمتر دارید باید بدانید که فصل تابستان گران‌ترین فصل استرالیا است. در این زمان به دلیل هجوم مردم به سواحل، قیمت بسیاری از هتل‎ها  افزایش پیدا می‌کند.

 

همچنین به دلیل افزایش درخواست‎ها ممکن است بلیط هواپیما نیز گران‌تر شود و شما از خرید بلیط ارزان هواپیما محروم شوید. پس برای سفر به‌صرفه و ارزان‎تر به استرالیا می‌توانید در فصول دیگر سال اقدام نمایید.

 

 

زبان رسمی کشور استرالیا

 

زبان رسمی این کشور انگلیسی است. حتماً بارها در فیلم‏ها زبان انگلیسی با لهجه استرالیایی را شنیده‌اید. این لهجه زیبا جزء بهترین لهجه‎های زبان انگلیسی به‌حساب می‎آید.

با دانستن زبان انگلیسی دیگر نیازی به لیدر و بازدید از مکان‎های دیدنی به‌صورت گروهی نخواهید داشت.



نظرتان را بنویسید







منو