آشنایی با جاذبه‌های گردشگری برزیل (بخش دوم)




جاذبه‌های گردشگری تور برزیل

بلیط خارجی سام سیر

 

 

جاذبه‌های گردشگری در برنامه تور برزیل

 

برزیل ازنظر مساحت جزو 5 کشور پهناور در جهان است. این کشور که در آمریکای جنوبی قرارگرفته  با داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی سالانه مقصد هزاران مسافری است که با تهیه بلیط تور برزیل به این کشور زیبا سفر می‌کنند.

این کشور دارای مناظر گردشگری و توریستی جذاب و متنوعی است که در ادامه به معرفی برخی از این مکان‌ها که موردتوجه برگزارکنندگان تور برزیل و مسافران هستند خواهیم پرداخت.

 

 

مرکز تاریخی اولیندا

 

این شهر که از شهرهای محافظت‌شده استعماری در برزیل می‌باشد در ساحل شرقی برزیل و شمال رسیف قرارگرفته است. اولیندا شهری سرتاسر پوشیده شده از رنگ‌های متنوع و جذاب می‌باشد که سالیانه مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما و تور برزیل از آن دیدن می‌کنند.

اغلب ساختمان‌ها در این شهر سفیدرنگ با سقف‌های قرمز  می‌باشند که در تضاد با ساحل آتلانتیک شمالی دریای اطلس است. از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه می‌توان به وجود یک منطقه تاریخی در بخش مرکزی شهر، کلیساها و کارناوال معروف اولیندا اشاره کرد که همه‌ساله مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما و تور برزیل برای دیدن این کارناوال و جاذبه‌های توریستی دیگر راهی این کشور و این شهر می‌شوند.

 

 

سواحل سالوادور

 

سالوادور که پایتخت ایالت باهیا یکی دیگر از شهرهای استعماری می‌باشد با داشتن سواحلی زیبا و جذاب به همراه صحنه‌های موسیقی زنده تبدیل به یک جاذبه گردشگری فوق‌العاده برای مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما و خرید بلیط هواپیما راهی کشور برزیل و این سواحل شده‌اند، شده است.

از جذابیت‌های این منطقه می‌توان به داشتن سواحل آرام، برای شنا کردن بی‌نظیر، داشتن قابلیت شیرجه زدن و قایقرانی و همچنین وجود موج‌های مناسب به دلیل ارتباط با آب‌های آزاد برای موج‌سواری اشاره کرد. که همه‌ساله تعداد زیادی از مسافرانی که از طریق تهیه بلیط خارجی به این کشور سفر کردند را به‌سوی خود جذب می‌کند.

 

 

پانتانال

 

این تالاب که بزرگ‌ترین تالاب دنیا نام‌گرفته است بخش اعظم آن در غرب برزیل قرار دارد و تا کشورهای پاراگوئه و بولیوی نیز گسترش پیداکرده است. این تالاب یکی از جاذبه‌های طبیعی گردشگری محسوب می‌شود که مسافران برای دیدن آن با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی ، راهی کشور برزیل می‌شوند و  از تور برزیل با این آژانس هواپیمایی  با تهیه بلیط خارجی استفاده می‌کنند.

علت شهرت این تالاب داشتن حیات‌وحش بکر و جذاب و خاص آن است. بزرگ‌ترین جوندگان دنیا که کاپی بارا نامیده می‌شوند و همچنین یاکار سایمن که از خانواده تمساح‌ها هست به تعداد چندین میلیون در این منطقه قابل‌مشاهده هستند. همچنین این منطقه دارای بیشترین تعداد جگوار در قاره آمریکا می‌باشد.

 

 

کارناوال ریو

 

این‌گونه جشن‌ها تقریباً در تمام برزیل صورت می‌پذیرد اما شناخته‌شده‌ترین آن‌ها در رسیف و همچنین در اولیندا سالوادور به راه می‌افتد. که مسافران زیادی از سرتاسر جهان از طریق و تهیه بلیط خارجی و با استفاده از تور برزیل و خرید بلیط هواپیما برای دیدن این نوع کارناوال راهی برزیل می‌شوند.

در بین این جشن‌ها و کارناوال‌ها، کارناوال ریودوژانیرو از شهرت خاصی برخوردار است. در زمان برگزاری این کارناوال دو میلیون نفر وارد خیابان‌های این شهر می‌شوند که تقریباً نیم میلیون از این تعداد گردشگر خارجی هستند که با استفاده از خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط خارجی برای دیدن این مراسم به این شهر آمده‌اند.

 

 

مسیح نجات‌دهنده

 

این مجسمه که در بالای کوه کورکوواد با داشتن ارتفاع 700 متر در شهر ریودوژانیرو قرارگرفته یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور برزیل محسوب می‌شود که از طریق آن می‌توان چشم‌اندازی کلی به خلیج گئونابارا تا شمال و دیگر مناطق هم‌جوار داشت. ارتفاع این مجسمه که به نمادی از برزیل و ریو تبدیل‌شده 39.6 متر می‌باشد.



نظرتان را بنویسید







منو