قصر لاگورس (Lagorce) در برنامه تور فرانسه




بازدید از قصر لاگورس در تور فرانسهع

تور فرانسه سام سیر

 

 

قصر لاگورس (Lagorce) در برنامه تور فرانسه

 

این قصر جزء مهم‌ترین بناهای باستانی در جنوب فرانسه می‌باشد که در ناحیه Haux قرارگرفته است. این ساختمان چندین بار موردبازسازی قرارگرفته است. نام قصر برگرفته از چه چیزی می‌باشد؟ گیاهی با نام Gorce که به معنای بزرگ می‌باشد در قرن 16 میلادی کشف شد و نام این قصر برگرفته از همان گیاه است. با سام سیر همراه باشید تا شما را با تاریخچه‌ی قصر آشنا کنیم.

تور فرانسه از دیرباز تاکنون طرفداران بسیاری داشته است. بیشتر مسافران تور فرانسه را به خاطر بازدید از پاریس خریداری می‌کنند. به شما توصیه می‌کنیم که بازدید از قصر لاگورس هم جزء برنامه‌های خود در تور فرانسه قرار دهید.

اولین چیزی که این قصر در قرن هفده داشت یک خندق بود. ضخامت دیوارهای قدیمی‌ترین برج قصر حدود 1.2 متر بود که همین دو مورد موجب شده بود از توانایی دفاعی بالایی برخوردار باشد. بخشی از قصر در اثر جنگ‌های قرن پانزده و شانزده نابود شد.

دقیقاً نمی‌توان تعلق این قصر را در آن زمان تشخیص داد زیرا قرن پانزده دارای شرایطی بود همه‌چیز در اختیار خانواده‌های اعیان قرار داشت. بااین‌حال در سال 1516 خانواده‌ی Faugeres صاحب قصر بودند. ادعاهای بسیاری در خصوص این قصر صورت گرفته است. افراد بسیاری سعی داشتند که قصر را از چنگ دیگری درآورند.

برای مثال Bonnaventure de Faugeres ادعای مالکیت داشت قصد داشت که این قصر را از برادرش بگیرد بااینکه 16500 پوند به‌عنوان سهمش دریافت کرد اما قانع نشد و عاقبت در سال 1607 تمام قصر را از آن خود کرد. تمام مدارک بازمانده این موضوع را تصدیق می‌کند. شما می‌توانید برای دیدن قصر با تور فرانسه به این کشور سفر کنید و از نزدیک شاهد ماجرا باشید.

 

قصر لاگورس ارزش خرید تور فرانسه را دارد. دیری نپایید که زندگی او در قصر به پایان رسید. شواهد نشان‌دهنده‌ی این است که وی تنها در سال‌های 1621-1621 در قصر زندگی کرده است. در سال 1636 خانواده‌ای دیگر در قصر زندگی می‌کردند. مالکیت قصر در آن سال بر عهده‌ی Menaud de Maonaudon بود. بیشترین ساخت و سازی که بر روی این قصر انجام‌شده است توسط همین خانواده صورت گرفته است. مالک‌های قصر به‌هیچ‌عنوان دغدغه‌ی مالی نداشته و آثار بی‌نظیری ازجمله حکاکی، امضا به‌علاوه  مرمت و بازسازی در 1643  را تمام و کمال انجام دادند.

 

 

در سام سیر: خرید تور فرانسه

 

پسر و همسر این شخص بعد از فوت وی هشت سال بیشتر در این قصر زندگی کردند. قصر دارای وضعیت مناسبی نبود و نیاز به بازسازی داشت. آن دو علاقه‌ای به انجام این کار را نداشتند. اما سرانجام به دلیل خسارت‌های زیادی که بر قصر و حتی باغ‌ها و زمین‌های اطراف واردشده بود به‌ناچار قصر را فروختند.

تور فرانسه شما را با جا جای این قصر آشنا می‌کند. با قدم زدن در قصر آرامش عجیبی را حس خواهید کرد. با تماشای دریاچه‌ی شخصی این قصر و هم‌چنین تپه‌های اطراف شگفت‌زده خواهید شد. به‌صورت کلی این قصر دارای سه تراس است که دو تا از آن‌ها به سمت دریاچه باز می‌شود.

گفته‌هایی در این خصوص وجود دارد که ناپلئون از Haux بازدید کرده و سپس اقامتی در قصر داشته است. تور فرانسه ورودی که ناپلئون در آنجا حضورداشته را به شما نشان خواهد داد. ابعاد قصر 5*23 متر می‌باشد. در فصل‌های سرد هم می‌توانید وارد قصر شوید چراکه توسط سیستم گرمایشی از مرکز، گرم می‌شود.

امروزه می‌توانید شاهد مجالس عروسی مختلف در قصر باشید...



نظرتان را بنویسید







منو