بازدید از قصر کازامیلا | Casa Milà در تور اسپانیا




قصر کازامیلا در تور اسپانیا

تور اسپانیا از سام سیر

 

 

بازدید از قصر کازامیلا | Casa Milà در تور اسپانیا

 

خانه میلا یا همان قصر کازامیلا با نام معدن سنگ در میان مردم محلی شهرت دارد. این قصر جزء نمادهای برتر اسپانیا می‌باشد. اگر با تور اسپانیا به دیدن این کاخ بروید در نگاه اول شوکه خواهید شد. نمای خارجی این کاخ و وجود مجسمه‌های سورئالی به‌گونه‌ای می‌باشد که گویی ساختمان از دل صخره کنده و ساخته‌شده است. با سام سیر همراه باشید تا به جزئیات دقیق‌تری از این قصر زیبا بپردازیم.

 

 

شهر بارسلونا

 

بارسلونا دومین شهر شلوغ اسپانیا پس از پایتخت این کشور، یعنی مادرید است. این شهر که در کنار ساحل واقع‌شده، روزهایی همیشه آفتابی دارد که به اهالی این شهر هدیه داده‌شده است. شهرت این شهر علاوه بر تیم فوتبال آن، به دلیل معمار قرن 20 آنتونی گائودی نیز می‌باشد. با انتخاب تور اسپانیا و سفر به شهر بارسلونا از ساحل زیبای آن لذت ببرید.

 

 

تاریخ ساخت ساختمان

 

این خانه پیشینه‌ای مشابه با ساخت‌های دیگر نداشته و کاملاً منحصربه‌فرد است. این کاخ متعلق به زوجی به نام میلا می‌باشد که قصد ساخت خانه‌ای در محله مدرن Eixample داشتند. بدین منظور از معماری خاص کمک گرفتند.

آن‌ها که از شهرت معماری به نام گائودی خبر داشتند او را برای معماری خانه‌شان انتخاب کردند. در سال 1906 ساخت خانه آغاز شد و چهارسال پس‌ازآن به پایان رسید. این بنا در سال 1984 در یونسکو به‌عنوان اولین بنای آن دوره ثبت شد.

ویژگی‌های بی‌نظیری در این قصر به‌کاررفته است. شما می‌توانید تور اسپانیا را از سایت سام سیر خریداری کرده و آماده سفر به این شهر زیبا و قصر کازامیلا باشید. با دیدن این قصر دیگر از آن به‌عنوان خارق‌العاده‌ترین معماری یاد خواهید کرد.

 

 

معماری ساختمان

 

گائودی برای ساخت این قصر از سنگ روشن و بی‌رنگ در نما استفاده کرده و هم‌چنین برای طراحی از سبک اکسپرسیونیست الهام گرفته است. ساختمان دارای دو بخش مجزا می‌باشد که نقطه اتصال آن در نمای قصر، زیرزمین و پشت‌بام می‌باشد. هرکدام از بخش‌های نام‌برده دارای ورودی و حیاط جداگانه‌ای می‌باشد.

گائودی اجزای منحنی را برای ساخت قصر به کار گرفته است. اگر با تور اسپانیا به دیدن معماری ساختمان بروید به‌ندرت زاویه‌ای را در جای‌جای کاخ خواهید یافت. معماری ساختمان از ساختارهای مدرن قرن بیستم محسوب می‌شود.

 

 

داخل قصر کازامیلا

 

داخل قصر نیز درست مانند نمای آن عجیب است. این قصر خود دارای سیستم تهویه هوا به‌صورت طبیعی است که وجود هرگونه دستگاه تهویه را بی‌نیاز کرده است. در این طراحی آسانسور هم گنجانده‌شده بود اما سال‌ها پس از اتمام کار هم این بخش ساخته نشده بود.

مستأجرها و کارکنان قصر در طبقه‌های بالا ساکن بودند. طبقه‌ای که برای صاحبان قصر بود به Belletage شهرت داشت. این طبقه که به معنای زیباترین طبقه می‌باشد امروزه به موزه تبدیل‌شده است. نام این موزه Fundació Catalunya La Pedrera می‌باشد.

تور اسپانیا شمارا به اتاق زیرشیروانی نیز همراهی می‌کند. در اتاق زیرشیروانی می‌توانید نمودهایی از ساختمان و زندگی گائودی را ببینید. همزمان موسیقی لایت برایتان پخش می‌شود و در دنیای شگفت‌انگیز آن زمان غرق می‌شوید.

 

 

معدن سنگ | The Querry House

 

تخته‌سنگ‌های بسیار بزرگی در ساخت نمای قصر به‌کاررفته است که کمی غیر متعادل به نظر می‌رسد. پس از قرار گرفتن و تثبیت شدن تخته‌سنگ‌ها، سنگ تراشان ماهر دست‌به‌کار شده‌اند. ظاهر نهایی که از این سنگ‌تراشی باقی‌مانده شبیه به معدن سنگ می‌باشد.

 

 

پشت بام کازامیلا

 

تور اسپانیا سام سیر، بازدید از این بنای زیبا را با پشت بام کازامیلا به اتمام می‌رساند. با رفتن به پشت بام گویا شهر در زیر پاهایتان قرارگرفته است. چشم‌انداز زیبای آن موجب حیرت گردشگران شده است. علاوه بر آن دودکش‌ها، پله‌ها و شفت‌های تهویه نیز همگان را به خود خیره کرده است.

برای سفر به اسپانیا از قبل برنامه‌ریزی کنید و قصر کازامیلا، کلیسای ساگرادا فامیلیا، ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا را در برنامه تور اسپانیا خود و سفر به شهر بارسلونا قرار دهید. شک نداریم که تور اسپانیا فقط به بارسلونا و مادرید خلاصه نخواهد شد، اما از زیبایی‌های بارسلونا نمی‌توان گذشت.



نظرتان را بنویسید







منو