شرکت هواپیمایی ماهان ایر




 

شرکت هواپیمایی ماهان ایر

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با شرکت هواپیمایی ماهان ایر

 

این شرکت به‌صورت رسمی فعالیت خود را از سال 1371 هجری شمسی در شهر کرمان آغاز کرده است. هرچند اولین پرواز این شرکت که از کرمان به تهران بود در سال 1372 به وقوع پیوست و اولین بلیط هواپیما خود را در این سال بفروش رساند. ناگفته نماند که این شرکت ماهان ایر اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در کشور می‌باشد.

 

نام این شرکت برگرفته از یک منطقه خوش آب‌وهوا در جنوب شرقی کرمان می‌باشد. این شرکت در ابتدای شروع فعالیت خود تنها دارای دو فروند هواپیمای مسافربری اجاره‌ای بود که پس از گذشت تنها یک سال از شروع فعالیت توانست این تعداد را به چهار فروند که متشکل از دو فروند هواپیمای توپولف 154 و دو فروند هواپیما ایلوشن 76 بود برساند. البته هواپیماهای ایلوشن برای باربری استفاده می‌شدند.

 

هم‌اکنون تعداد هواپیماهای این شرکت به 54 فروند رسیده است که از ساخته‌های دو سازنده بزرگ هواپیما در جهان یعنی بوئینگ و ایرباس تشکیل‌شده است.

 

این شرکت با داشتن افتخارات و ویژگی‌های زیادی که در این مدت 27 سال به دست آورده، محبوب‌ترین شرکت هواپیمایی ایران معرفی و شناخته‌شده است. همین امر موجب این شده تا مسافران با خیالی آسوده از بلیط هواپیما این شرکت استفاده کنند و از این طریق از خدمات خوب این شرکت بهره‌مند ببرند.

 

این شرکت در ابتدای آغاز فعالیت خود درزمینهٔ هوانوردی کشور توانست تنها با داشتن دو فروند هواپیما به‌خوبی بدرخشد و بخش عمده‌ای از نیازهای مسافران را برطرف سازد. همچنین با ورود این شرکت هواپیمایی به ناوگان هوایی کشور شاهد فروش بلیط ارزان هواپیما نیز بوده‌ایم.

 

شرکت ماهان ایر با سرعت شروع به پیشروی کرد به‌طوری‌که در سال 1373 توانست دو مدل هواپیمای ایلوشن باری و در سال 1378 دو مدل هواپیمای ایرباس 300b4 را به دارایی‌های خود اضافه کند که همین امر سبب معروفیت این ایرلاین در ایران شد بطوریکه اکثر مردم بلیط هواپیما خود را از این شرکت تهیه می‌کردند.

 

اما این تغییرات تازه شروعی برای این شرکت بود بطوریکه پس از گذشت چند سال با خرید پنج مدل ایرباس و سه مدل بوئینگ برای پروازهای خارجی و شروع به فروش بلیط خارجی و همچنین خرید شانزده فروند هواپیمای BAE برای استفاده در پروازهای داخلی توانست به شهرت کم‌نظیری دست پیدا کند. این افزایش تعداد هواپیما برای مسافران خرید بلیط ارزان هواپیما را در پی داشت.

 

  هم‌اکنون ماهان ایر با داشتن 54 فروند بوئینگ، 4 فروند ایرباس از مدل‌های گوناگون و 1 مدل BAE یکی از امن‌ترین و بهترین شرکت‌های هواپیمایی می‌باشد که برای داشتن سفری امن و راحت می‌توانید از بلیط هواپیما اعم از بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما این ایرلاین استفاده کنید.

برخی از هواپیماهایی که در خط هوایی ماهان ایر قرار دارند:

 

 

بوئینگ 747-300

 

تنها مدلی از هواپیما بوئینگ که در این شرکت موجود است همین مدل می‌باشد. این هواپیما در یک کلاس پروازی قادر به جابجایی 560 الی 600 مسافر و در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس توانایی جابجایی 496 مسافر و همچنین در سه کلاس پروازی ظرفیت 412 مسافر را دارا می‌باشد. ازاین‌رو برای تهیه بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما می‌توانید به این شرکت مراجعه کنید.

 

 

ایرباس A340-600

 

این هواپیما جدیدترین مدل در سری خود می‌باشد، علاوه براین از قدرت زیادی نیز بهره‌مند است که همین قابلیت‌ها باعث تا مسافران سفری امن و لذت‌بخش را تجربه کنند. این هواپیما به‌طور میانگین می‌تواند 308 مسافر را جابجا کند، که می‌توان برای دیدن قابلیت‌ها و امکانات این هواپیما از نزدیک از بلیط خارجی این شرکت هواپیمایی استفاده کرد.



نظرتان را بنویسید







منو