چه لباس‌هایی برای سفر با هواپیما مناسب‌تر است؟




 

لباس مناسب در هواپیما

 

پرواز خارجی سام سیر

 

چه لباس‌هایی برای سفر با هواپیما مناسب‌تر است؟

 

دانستن این موضوع که چه لباسی برای سفر با هواپیما مناسب  و یا مهم‌تر از آن پوشیدن چه لباسی نامناسب است بسیار اهمیت دارد مخصوصاً اگر می‌خواهید پرواز خارجی و داخلی راحتی را تجربه کنید. قبل از خرید بلیط هواپیما، خصوصاً خرید بلیط هواپیما خارجی از مناسب بودن لباس‌هایتان برای سفر اطمینان حاصل کنید و اگر درباره‌ی این موضوع اطلاعاتی ندارید با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین لباس را برای پرواز خارجی یا داخلی خود انتخاب کنید.

 

 

لباس‌های راحتی که پارچه‌ی آن‌ها طبیعی باشد

 

هرگز یک لباس تنگ را برای سفر با هواپیما انتخاب نکنید زیرا این کار باعث ایجاد اختلال در جریان خون در فضای کوچکی مانند صندلی هواپیما می‌شود برای مثال شلوارهای جین تنگ  ترومبوز وریدی را به وجود می‌آورند. درنتیجه اگر برای مدت‌زمان زیادی باید در هواپیما بمانید و خرید بلیط هواپیما خارجی را برای پرواز خارجی طولانی خود تهیه‌کرده‌اید سعی کنید از لباس‌های راحت با الیاف طبیعی استفاده کنید تا پوستتان بتواند به‌راحتی نفس بکشد.

 

 

استفاده از کفش‌های راحت به‌جای کفش پاشنه‌بلند

 

کفش‌های پاشنه بلند علاوه بر اثرات مخربی که روی سلامتی بدن و پاها می‌گذارند محدودکننده نیز هستند. توصیه می‌شود از کفش‌های مخصوص پیاده‌روی استفاده کنید و اگر کفش مناسبی برای پرواز خارجی خود ندارید حتماً قبل از خرید بلیط هواپیما برای تهیه آن اقدام کنید.

 

 

پوشیدن لباس‌های تمیز بجای استفاده از عطر و ادوکلن

 

شاید هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی این موضوع برای شما مهم به نظر نرسد اما باید بگوییم که هواپیما یک محیط کوچک و بسته است که در آن هوا جریان ندارد درنتیجه بوها در این مکان تشدید شده و مخصوصاً برای افرادی که دچار آلرژی هستند مشکلاتی را به وجود می‌آورد. پس برای سفر خود لباس تازه شسته شده و تمیزی را در نظر بگیرید.

 

 

بهتر است از لباس‌های خاص و آزاردهنده استفاده نکنید

 

برخی از مسافران ممکن است هنگام سوارشدن به هواپیما از لباس‌هایی که مخصوص مکان‌های خاص است و یا لباس‌های سیاسی که چهره‌ی سیاستمداران روی آن چاپ‌شده است استفاده کنند. شاید آن‌ها قبل از خرید بلیط هواپیما از این موضوع آگاه نبودند که قوانینی برای پوشیدن لباس‌های نامناسب وجود دارد و شرکت هواپیمایی این اجازه را دارد که اجازه‌ی ورود به هواپیما را به این‌گونه افراد ندهد. پس بهتر است برای آنکه خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی شما کنسل نشود از پوشیدن لباس‌هایی با کلمات نادرست یا بحث‌برانگیز جدا خودداری کنید.

 

 

در فصل سرد چندلایه لباس بپوشید

 

اگر خرید بلیط هواپیما را در فصلی سرد و یا برای مقصدی سرد انجام داده‌اید بهترین راه برای مواجه‌شدن با تغییرات آب و هوایی پوشیدن چندلایه لباس به‌جای یک لباس گرم است. در این صورت می‌توانید بعد از رسیدن به هواپیما و طی کردن این مسیر سرد، در داخل کابین که هوا گرم است، مطابق با دمای هوا لباس‌های خود را تنظیم کنید.

 

 

از پوشیدن لباس یا جواهرات دارای فلز خودداری کنید

 

این موضوع ممکن است هنگام گذشتن از ایستگاه‌های امنیتی برای شما مشکلاتی را به وجود آورد. برای آنکه به دردسر نیفتید و در هنگام گذر از گیت مجبور به درآوردن و دوباره پوشیدن لباسی نشوید تا حد امکان از انتخاب این‌گونه لباس‌ها دوری‌کنید.

 

 

استفاده نکردن از لنز

 

در کابین هواپیما رطوبت هوا بسیار پایین است و این موضوع باعث خشک شدن لنزها و سوزش چشم می‌شود. پس هنگام خرید بلیط هواپیما مخصوصاً برای پروازهای طولانی که ممکن است در طول سفر بخوابید، یادتان باشد که از لنز استفاده نکنید.

 

 

نپوشیدن لباس‌های سفید یا رنگ روشن

 

این لباس‌ها به دلیل رنگ روشنی که دارند زودتر کثیف شده و آلودگی را بیشتر نشان می‌دهند که مشکلاتی را به همراه دارد. بنابراین بهتر است از لباس‌هایی بارنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید.



نظرتان را بنویسید







منو