آشنایی با مناطق گردشگری در آفریقای جنوبی (بخش سوم)




 

مناطق گردشگری آفریقای جنوبی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با مناطق گردشگری در آفریقای جنوبی

 

آفریقا، سرزمینی پهناور و بزرگ که جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای‌داده که مسافران زیادی با تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط هواپیما و با بلیط خارجی به این بخش از کره زمین سفر می‌کنند تا از مناطق طبیعی و جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی موجود در این منطقه خارق‌العاده دیدن به عمل‌آورند.

 

در آفریقا علاوه بر وجود زیست‌بوم‌های طبیعی که حیوانات متنوع و بی‌نظیری را در خود جای‌داده جاذبه‌های گردشگری و توریستی دیگری نیز وجود دارد که سبب شده این منطقه از جهان به یکی از قطب‌های جهانگردی در دنیا تبدیل شود که همه‌ساله توریست‌های زیادی از سرتاسر جهان برای دیدن آن‌ها با تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به آفریقا سفر کنند تا این جاذبه‌ها را از نزدیک مشاهده کنند.

 

بخشی از این جاذبه‌ها در آفریقای جنوبی قرارگرفته است که در ادامه به معرفی برخی از این مناطق و مناظر گردشگری می‌پردازیم که سبب شده این بخش به یک مرکز گردشگری تبدیل شود و جهانگردان زیادی با تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی برای دیدن آن به منطقه از جهان سفر کنند.

 

 

پار ک کالاهری

 

این پارک که از بزرگ‌ترین پارک‌های حیات‌وحش در جهان است با پارک ملی تیزشاخ که در کالاهاری بوتسوانا و آفریقای جنوبی قرار دارد ادغام‌شده است. این منطقه که بانام کللاگادی نیز شناخته می‌شود به دلیل داشتن تنوع جانوری و گیاهی بسیار موردتوجه دوستداران محیط‌زیست و جهانگردان قرارگرفته است که تلاش می‌کنند به حفظ بقای گونه‌های موجود د راین پارک ملی  کمک کنند.

 

همه‌ساله هزاران بازدیدکننده با تور آفریقای جنوبی و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این مکان شگفت‌انگیز سفر می‌کنند تا لذت سپری کردن لحظاتی  در کنار گونه‌های نادر موجود در پارک کالاهاری را بچشند.

 

این مکان فوق‌العاده با داشتن شن‌هایی قرمزرنگ، آسمانی آبی، علفزارهایی به رنگ طلایی  و داشتن درختان تیغ شتری منظره‌ای شگفت را برای علاقه‌مندان به عکاسی به وجود آورده است که می‌توانند با تصاویری شگفت را به ثبت برسانند.

 

با گشت‌وگذار در این پارک می‌توانید از نزدیک حیواناتی چون شیر کالاهاری، پلنگ، تیزشاخ کالاهاری، میرکت، یوزپلنگ و کفتار را از نزدیک مشاهده کنید زیرا این حیوانات به‌صورت آزادانه در این منطقه زندگی می‌کنند و هرکدام برای خود قلمرویی را ایجاد کرده‌اند.

 

برای داشتن سفری هیجان‌انگیز و بی‌نظیر می‌توانید با تهیه تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط هواپیما یا بلیط خارجی به این مکان شگفت‌انگیز که مقصد بسیاری از جهانگردان است سفر کنید و از دیدن مناظر زیا آن لذت ببرید.

 

 

استلنبوش

 

این شهر که در کیپ غربی قرارگرفته است از تماشایی‌ترین شهرهای موجود در آفریقای جنوبی به شمار می‌رود که گردشگران زیادی را به‌سوی خود می‌کشاند. در این شهر زیبا کافه‌ها و رستوران‌هایی وجود دارند که در کل آفریقا مانند ندارند و از بهترین‌ها می‌باشند.

 

به دلیل وجود غذاهای خاص و خوشمزه در این شهر، استلنبوش علاوه بر اینکه مقصدی برای طبیعت دوستان است می‌تواند یکی از مهم‌ترین مقاصد برای کسانی که به خوردن غذاهای خاص و خوشمزه علاقه دارند نیز تبدیل شود.

 

وجود موزه روستا و موزه روپرت که برای نگهداری آثار تاریخی از آن‌ها استفاده می‌شود این شهر را برای تاریخ دوستان نیز به یک مقصد تاریخی، تفریحی تبدیل کرده است که می‌توانند علاوه بر لذت بردن از دیگر جاذبه‌های موجود در این شهر از آثار تاریخی آن نیز دیدن کنند.



نظرتان را بنویسید







منو