جزایر شگفت‌انگیز مالدیو




 

جزایر شگفت‌انگیز مالدیو

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

جزایر شگفت‌انگیز مالدیو را بشناسید.

 

مالدیو که به سرزمین جزیره‌ها معروف است از جزایر کوچکی که بافاصله‌ای کم در کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند تشکیل‌شده است. مجمع‌الجزایر مالدیو از ۱۱۹۲ جزیره بر روی اقیانوس هند تشکیل‌شده که تنها ۲۰۰ جزیره آن مسکونی است و تصویری از یک پرنده در حال پرواز را در ذهن تداعی می‌کنند.  می‌توان مالدیو را به دلیل قرار گرفتن در کنار آرامش آبی اقیانوس، آرام‌ترین مکان روی کره زمین نامید.

 

همین موضوع گردشگران زیادی را به خرید بلیط هواپیما و تور مالدیو و بازدید از این مناطق زیبای گردشگری ترغیب می‌کند. گردشگران این پرواز خارجی می‌توانند از سواحل رویایی و شگفت‌انگیز با شن‌های سفید و درختان استوایی زیبایی که در اطراف ساحل هستند لذت ببرند و تصویری فراموش‌نشدنی را از تور مالدیو و سفر به این کشور، در ذهن خود ثبت کنند.

 

این کشور به دلیل سواحل بی‌نظیر و باشکوه و دنیای شگفت‌انگیز زیرآب، گردشگران بسیاری دارد که هرساله با خرید تور مالدیو از این زیبایی‌ها دیدن می‌کنند. تنوع جانوری مالدیو به دلیل محدود بودن خشکی‌ها بسیار کم است اما در عوض زیرآب دنیای هیجان‌انگیزی از حیات‌وحش وجود داشته و در آب‌های شفاف اطراف جزیره حدود ۲۰۰۰ گونه مختلف از ماهی‌ها بارنگ‌ها و شکل‌های گوناگون وجود دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما به مقصد مالدیو را دارید باید بدانید که در سال ۲۰۱۱ جزایر مالدیو به‌عنوان محیط‌زیست جهانی در یونسکو ثبت‌شده و دارای غنی‌ترین صخره‌های مرجانی در دنیا می‌باشد.

 

اگر به خرید بلیط هواپیما و پرواز‌های خارجی برای بازدید از مناطق زیبای جهان علاقه دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا با جزایر شگفت‌انگیز مالدیو بیشتر آشنا شوید.

 

 

جزیره ماله

 

بزرگ‌ترین شهر مالدیو که به‌عنوان مرکز تجاری این کشور نیز شناخته‌شده است، ماله می‌باشد. این شهر با کشور سریلانکا مرزی آبی داشته و دارای فرودگاهی مجهز و مدرن است. از جاذبه‌های ماله می‌توان به مسجد جامع، موزه ملی، مقر مولی آگ، مسجد محلی و بازار ماهی اشاره کرد. خرید بلیط هواپیما برای سفر به ماله در فصل‌های بارانی به دلیل ناآرامی دریا و محدودیت حرکت قایق‌ها و کشتی‌ها توصیه نمی‌شود.

 

 

جزیره گافاروفالو

 

یکی از مکان‌های معروف در جزایر شمالی، جزیره گافاروفالو بوده که یکی از بهترین گزینه‌ها در اقیانوس هند برای غواصی شناخته‌شده است. در این جزیره تورهای غواصی برگزار می‌شود و تجهیزات و راهنماهای خوبی را در اختیار مسافران این پرواز خارجی قرار می‌دهند. عکاسی زیرآب یکی از ماندگارترین خاطرات گردشگران تور مالدیو است.

 

 

جزایر شمالی مالدیو

 

جزایری که در نیمه شمالی قرار دارند آری، تودو و رادهو هستند. آری به دلیل داشتن هتل‌های خوب، بیشترین تعداد توریست را به خود اختصاص داده است. همچنین بازار محلی این جزیره با فروش صنایع‌دستی زیبا باقیمتی مناسب نظیر صندل‌های حصیری یا انگشتری با صدف آبی، مسافران پرواز خارجی مالدیو را به سمت خود می‌کشاند. بهترین غذاها در تور مالدیو را می‌توان در رستوران‌های دریایی جزیره هالیف تجربه کرد.

 

 

جزایر جنوبی مالدیو

 

اگر تمایل دارید پس از خرید بلیط هواپیما به ساحلی خلوت و دور از شلوغی و هیاهو سفر کنید، جزایر جنوبی مالدیو گزینه مناسبی است. واوو به‌عنوان کم جمعیت‌ترین جزیره مالدیو اسکله منظمی داشته و یکی از گران قیمت‌ترین اقامتگاه‌های مالدیو در آن قرار دارد. جزیره ادو نیز که ازنظر اقتصادی بعد از ماله قرار دارد به دلیل محبوبیت زیاد در بین گردشگران، دارای هتل‌ها و رستوران‌های لوکس و گرانی است که با چشم‌اندازی خیره‌کننده، خاطره‌ای دل‌نشین را برای گردشگرانی که با پرواز خارجی مالدیو به این جزیره سفرکرده‌اند، باقی می‌گذارد.

 

 اگر قصد دارید با کودک خود به این جزایر سفر کنید این نکته را در نظر بگیرید که برای رفت‌وآمد به جزیره‌های پراکنده در اقیانوس، باید چندین بار از قایق استفاده کنید که ممکن است کودک شما دریازده شود. همچنین در این جزایر تفریحات خاصی برای کودکان وجود ندارد.



نظرتان را بنویسید







منو