5 روش برای سرحال برگشتن از مسافرت




 

سرحال برگشتن از مسافرت

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با روش هایی برای سرحال برگشتن از مسافرت

 

تقریبا همه ی افراد زمان برگشت از سفر بی حال و خسته هستتند. تنها دلیل آن زمان برگشت و کمبود خواب است.  شما می توانید خیلی راحت برگشتتان را دلپذیر تر و به خاطره انگیز کنید.

در این مقاله برنامه ریزی ها و نکاتی را به شما می گوییم تا در برگشت از سفر بی حال نباشید و انرژی داشته باشید.

 

 

لباس راحت و مرتب

 

در این موضوع شکی نیست که لباس مرتب و زیبا روحیه ی شما را بیشتر می کند ولی باید توجه داشته باشید که همه ی لباس هایتان را در سفر پوشیده اید و لباس تمیزی ندارید.

از جهت های دیگر بایستی در زمان برگشت از سفر به اندازه رفتن حالتان خوب باشد، پس بایستی به فکر لباس هایتان باشید. بهترین کار این است که بعد از خرید بلیط هواپیما و آماده شدن برای سفر یک دست لباس تمیز و راحت برای برگشت بردارید تا از آن استفاده کنید.

 چنانچه با هواپیما سفر کرده اید لباسی که کنار می گذارید برای برگشت مرتب تر از لباسی باشد که در ماشین می پوشید. توجه داشته باشید که کفش راحتی به اندازه لباس راحتی مهم است بنابراین از کفشی راحتی برای برگشت از سفر استفاده کنید. قبل از برگشت دوش گرفتن نیز مفید است زیرا هم بهداشت را رعایت کرده اید هم آرامش بیشتری دارید. در هنگام خرید بلیط هواپیما چه بلیط خارجی چه بلیط داخلی این نکات گفته نمی شود پس مقاله را با دقت بخوانید.

 

انگیزه بازگشت

 

یکی از دلایلی که ممکن است شما را در هنگام  برگشت خسته تر کند این است که اگر سفرتان تفریحی بوده باشد قطعا برگشتن به کار های روزمرگی شما را ناراحت کند پس بهتر است بعد از سفر برنامه ی یک تفریح کوچک را در روز های نزدیک به برگشت تدارک ببینید.

منظور از برنامه تفریح این نیست که دوباره کلی هزینه کنید و بروید خرید بلیط هواپیما انجام دهید آن هم بلیط خارجی، و به سفر بروید. کافی است با دوستانتان به سینما یا پارک بروید یا حتی در کنار کسانی که دوسشان دارید فردای سفر بستنی بخورید. همین برای روحیه شما کافی است.

 

 

برگشتن از سفر همراه با کودک

 

چنانچه کودکتان در سفر با شما همراه است و در راه برگشت مدام گریه می کند و علاوه بر اینکه شما را خسته کرده همسفران را نیز آزرده خاطر کرده. راه و روش های وجود دارد تا کودکان در زمان برگشت آرام تر باشند در ادامه به آن می پردازیم.( توجه داشته باشید خرید بلیط هواپیما برای کودکان زیر 2 سال رایگان است و فقط پول بیمه گرفته می شود، چه بلیط خارجی چه بلیط داخلی)

به عنوان نمونه می توانید با همراه داشتن خوراکی هایی مثل آبمیو، میوه و... سرشان را گرم کنید یا به همراه داشتن وسایل بازی کوچک خیلی به آرام کردن آنها کمک می کند. حتما قبل از بازگشت از سفر کودکان بخوابد تا در ابتدای بازگشت از سفر سرحال باشد.

 

خوراکی و نوشیدنی

 

در راه برگشت از سفرنیز مانند رفت سعی کنید خوراکی های سالم با خود همراه داشته باشید زیرا که این موضوع فقط مختص کودکان نیست، برای بزرگسالان نیز خوردن خوراکی انرژی را بیشتر می کنند. درست است که در هواپیما یا قطار یا اتوبوس پذیرایی می شود اما بهتر است شما نیز به همراه داشته باشید. در هنگام خرید بلیط هواپیما در بعضی ایرلاین ها غذا رایگان نیست اگر بخواهید باید ذکر کنید.

البته دقت داشته باشید که از خوراکی های پر حجم و سنگین استفاده نکنید و بیخودی بار خود را سنگین نکنید. در هنگام خرید بلیط خارجی یا داخلی از مقدار باری که می توانید حمل کنید مطلع شوید.

 

برگشتن از سفر

 

نکته آخر این است اول از همه برای خرید بلیط خارجی یا داخلی خود را اذیت نکنید و اینترنتی خرید کنید دوم این که وسیله ی مناسبی را برای برگشت از سفر انتخاب کنید تا خیلی خسته نشوید. برای خرید بلیط هواپیماا، حتما از ایرلاینی خریداری کنید که خدمات خوبی داشته باشد. چه بلیط خارجی چه داخلی بایستی خدمات ایرلاین را قبل از خرید برسی کنید. اگر با قطار می خواهید برگردید حتما کوپه ای رزرو کنید که راحت باشید. اگر هم با اتوبوس برمیگردید حتما بالشی کوچک با خود به همراه داشته باشید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو