تفاوت‌های بین هواپیماهای ایرباس و بوئینگ




 

تفاوت‌ هواپیمای ایرباس و بوئینگ

 

بلیط خارجی سام سیر

 

تفاوت‌های بین هواپیماهای ایرباس و بوئینگ

 

شرکت‎های زیادی برای ساخت هواپیما وجود دارند. هواپیمای تولیدی در هر یک از این شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند. در میان تمام این شرکت‌ها شرکت ایرباس و بوئینگ از شهرت فراوانی برخوردار هستند. کمتر کسی پیدا می‌شود که اسم این دو شرکت را نشنیده باشد. تمایل بیشتر مسافران به هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما، بلیط خارجی و داخلی فرست کلاس و بلیط هواپیما بیزینس کلاس و... هواپیما ایرباس و بوئینگ است. حتی بیشتر ایرلاین‎های معروف و مشهور که از کیفیت بالایی برخوردارند از هواپیماهای این دو شرکت استفاده می‌کنند. تا کیفیت را در پروازهای خود تضمین کنند.

 

هواپیماهای ایرباس و بوئینگ از کیفیت و امکانات مناسبی برخوردار هستند. همین کیفیت و امکانات این دو شرکت را از دیگر شرکت‌ها متمایز کرده است. لازم به ذکر است که امنیت در این هواپیماها بسیار بالا است. درنتیجه مسافران این هواپیماها هیچ نگرانی برای سقوط هواپیما ندارند.

 

معمولاً به هنگام خرید بلیط هواپیما این سؤال برای ما پیش می‎آید که بوئینگ بهتر است یا ایرباس. برای پاسخ به این سؤال باید گفت که کیفیت هر دو در حد عالی است. هر دو شرکت با یکدیگر در حال رقابت تنگاتنگ هستند. درنتیجه هر یک با ارائه بهترین خدمات سعی بر پیشی گرفتن از دیگری را دارد.

 

همان‌طور که میدانید سفرهای هوایی یکی از پرخطرترین سفرهاست. جان بسیاری از مسافران به نوع هواپیما و تجهیزات آن بستگی دارد. هرساله شاهد سقوط هواپیماها هستیم. این سقوط‎ها باعث ناراحتی و ترس مردم از سفر هوایی شده است. حال اینکه با سفر کردن با هواپیمای استاندارد می‌توان با این حوادث مقابله کرد.

 

دو شرکت ایرباس و بوئینگ تاکنون هواپیماهای مطمئنی را تولید کرده‎اند و همچنان تلاش برای بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت محصولات خود را دارند.

 

در ادامه می‌خواهیم در مورد تفاوت‎های این دو شرکت بپردازیم. ممکن است برای شما پیش آمده باشد که هم با ایرباس و هم با بوئینگ سفر کرده باشید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی دریافت ویزای کانادا روی لینک ویزای کانادا کلیک کنید.

 

آیا به تفاوت‎های ظاهری این هواپیماها توجه کردید؟

 

از تفاوت‎های این دو شرکت می‌توان به تجهیزات به کار برده شده و  تفاوت‎ها جزئی در ظاهر اشاره کرد.

 

این دو شرکت بیشتر با هواپیماهای مسافربری خود مشهور و معروف هستند. در واقع هر مسافری برای رزرو بلیط خارجی یا داخلی خود از یکی از هواپیماهای این دو شرکت استفاده می‌کند.

 

هواپیماهای ایرباس و بوئینگ هر دو دارای قیمت‎های مختلف برای انواع مسافر می‌باشند. در واقع کسی که تمایل به خرید بلیط ارزان هواپیما دارد و کسی که قصد خرید بلیط خارجی و داخلی فرست کلاس دارد می‌توانند از هر دو شرکت برای سفر خود بهره ببرند.

 

 

تفاوت شرکت ایرباس و بوئینگ

 

شرکت ایرباس و بوئینگ نام خود را بر روی هواپیماهایی که تولید می‌کنند ثبت می‌کنند. درنتیجه با یک نگاه اجمالی به هواپیما، می‌توانید متوجه شرکت سازنده هواپیما شوید. هرچند که به هنگام خرید بلیط هواپیما متوجه نام شرکت سازنده هواپیما می‌شوید.

 

جلوی هواپیما ایرباس گردتر از هواپیمای بوئینگ است. شکل جلوی هواپیما بوئینگ کمی نوک تیزتر از هواپیماهای ایرباس می‌باشد. پس با یک نگاه به جلوی هواپیما می‌توانید شرکت سازنده آن را تشخیص دهید.

 

پنجره خلبان در هواپیماهای بوئینگ به شکل عدد هفت در زبان فارسی است. این در حالی است که پنجره خلبان در هواپیماهای ایرباس به شکل مربع است. پس‌ازاین طریق هم می‌توانید شرکت سازنده هواپیما را تشخیص دهید.

 

معمولاً موتور در هواپیماهای ایرباس زیر بال نصب می‌شود. این در حالی است که محل نصب موتور در هواپیماهای بوئینگ در جلو بال است.

 

از دیگر تفاوت‎های هواپیمای این دو شرکت می‌توان به تفاوت‎های موجود در  تجهیزات الکترونی آن‌ها نام برد. خلبانها پس از کار کردن با هواپیماهای هر دو شرکت به این نتیجه رسیده‌اند که نحوه کار کردن با هواپیماهای این دو شرکت با یکدیگر متفاوت است.

 

حال که با تفاوت‎های این دو شرکت آشنا شدید می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای بلیط هواپیما مناسب خود را تهیه کنید. قطعاً نداشتن دانش کافی در مورد تفاوت‎های این دو شرکت باعث دودلی ما به هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما یا خرید بلیط خارجی یا داخلی فرست کلاس، بیزینس کلاس می‌شد. حال می‌دانیم که هر دوی این شرکت‌ها کیفیتی عالی ارائه می‌دهند. درنتیجه به هنگام خرید بلیط خارجی و داخلی از امنیت و کیفیت سفر خود مطمئن هستیم.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو