راهکار هایی برای کم کردن هزینه های سفر




 

روش کم کردنن هزینه سفر

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با راهکار هایی برای کم کردن هزینه های سفر

 

یکی از مواردی که باعث می‌شود افراد از سفر کردن منصرف شوند، هزینه‌های سفر داخلی یا خارجی است. این را مطمئن باشید که هزینه‌های سفر رفتن از آن چیزی که شما فکر می‌کنید کمتر است، با انجام و رعایت یکسری از نکات شما خیلی راحت می‌توانید مخارج سفر خود را کم کنید. هزینه‌های مثل خرید بلیط خارجی یا داخلی، هزینه خورد و خوراک و ....

 

1. پیش از سفر کردن درباره مقصد مطالعه کنید

 

بعدازاینکه بلیط خارجی یا داخلی را تهیه کردید حتماً از طریق اینترنت در رابطه با مقصدی که قرار است به آنجا سفر کنید، اطلاعاتی کسب کنید. شما در طی سفر توسط این اطلاعات می‌توانید  هزینه‌های خود را کمتر کنید. هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل را تا حدی می‌توانید پایین بیاورید. با پیدا کردن مکان‌های توریستی رایگان خیلی از هزینه‌ها را کمتر می‌کنید.

همچنین می‌توانید با پیدا کردن اقامتگاه‌هایی که قیمت پایینی دارند هزینه‌های سفر خود را کمتر کنید. این اطلاعات را در حین پرواز داخلی یا خارجی مرور کنید.

 

 

2.سبک سفر کنید

 

به همراه داشتن بار زیاد موجب می‌شود که هزینه‌ی بار را جداگانه  برای پرواز داخلی یا خارجی پرداخت کنید بنابراین سعی کنید که با یک چمدان دستی کوچک سفر کنید تا بتوانید آن را داخل هواپیما بیاورید و هزینه‌ی بار ندهید. چنانچه بار شما تقریباً زیاد است، بلیط خارجی ایرلاین های پگاسوس و ایرعربیا را انتخاب کنید؛ زیرا این ایرلاین ها هزینه‌های بار اضافه و خدمات اضافی را نمی‌گیرند و فقط خدماتی که شما بخواهید را ارائه می‌دهند.

چنانچه بار شما زیاد است این امکان را دارید که بار را به‌صورت جداگانه به انتخاب خود خریداری کنید. این ایرلاین هایی که نام بردیم، هزینه‌ی اضافی بابت غذاهایی که در داخل پرواز داخلی یا خارجی ارائه می‌شود نمی‌گیرند و فقط درصورتی‌که شما درخواست غذا کرده باشید پول می‌گیرند.

 

 

3. در هاستل اقامت کنید

 

تقریباً همه‌ی افرادی که به مسافرت می‌روند، بیشتر زمان خود صرف تفریح و گردش می‌کنند و کمتر می‌خوابند. همچنین این افراد وقت زمان خواب به هتل می‌آیند و فقط در آنجا می‌خوابند. پس بهتر است برای کمتر کردن هزینه‌ها به‌جای رزرو هتل، در هاستل ها اقامت کنید . این کار هم باعث می‌شود بافرهنگ و رفتار مردم آن محل آشنا شوید و هم هزینه‌ها را کاهش دهید. ( سعی کنید داخل پرواز داخلی یا خارجی برای اینکه کمتر حوصله اتان سر برود درباره‌ی فرهنگ مردم مکانی که قرار است به آنجا سفر کنید بخوانید)

 

 

4. دسته‌جمعی سفر کنید

 

سعی کنید برای کاهش هزینه‌ها دسته‌جمعی سفر کنید. زیرا وقتی با تعدادی از افراد سفر می‌کنید هزینه اقامت بین چند نفر تقسیم می‌شود و شما مبلغ کمتری بابت اقامت خرج می‌کنید. علاوه بر این در بعضی از اقامتگاه‌ها به دلیل نداشتن اتاق یک نفره شما مجبورید هزینه اتاق دو نفرِ را پرداخت کنید. اگر دسته‌جمعی سفر می‌کنید در هنگام خرید بلیط خارجی یا داخلی توجه داشته باشید که صندلی‌های کنار هم را تهیه کنید.

 

 

5. سفر خود را در فصول کم سفر انجام دهید

 

 

سعی کنید در فصل‌هایی که مکان‌های توریستی مسافران کمتری دارد، سفر کنید زیرا این کار 4 ویژگی دارد:

1. شما با این کار می‌توانید هزینه کمتری بابت تهیه‌ی بلیط خارجی یا داخلی برای پرواز داخلی یا خارجی بدهید.

2. در زمان‌هایی که مسافران کمتر سفر می‌کنند، قیمت اقامت‌ها پایین‌تر می‌شود.

3. در این زمان ورودی‌های مکان‌های گردشگری به دلیل کمتر شدن تعداد توریست‌ها کمتر می‌شود.

4. شهرهای زیبایی که برای گردشگران بسیار جذاب است و معمولاً شلوغ است در فصل‌هایی که توریست کمتری دارد دل‌چسب‌تر می‌شود.

5. شما می‌توانید با سفر در این فصل‌ها از تخفیفات آن شامل شوید و خریدهای خوبی انجام دهید. پس پرواز داخلی یا خارجی خود را در این فصل‌ها انجام دهید.

 

 

6. اقامتگاه داخل شهر انتخاب کنید

 

چنانچه شما از اقامتگاه‌های بیرون شهر استفاده کنید بایستی برای حمل‌ونقل پول زیادی هزینه کنید. پس حتماً بعد از خرید بلیط خارجی یا داخلی در اینترنت به دنبال اقامتگاه‌هایی که در مرکز شهر هستند بگردید و آن‌ها را رزرو کنید. این موضوع را بدانید که بیشتر مکان‌های گردشگری در مراکز شهرها هستند. این کار باعث می‌شود هزینه‌های شما تا حدی کاهش یابد.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو