اتفاقات جالبی که برای پرواز هواپیماها مشکل ساز شدند (بخش دوم)




 

اتفاقات مشکل ساز برای هواپیماها

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

اتفاقات جالبی که برای پرواز هواپیماها مشکل ساز شدند (بخش دوم)

 

به عقب افتادن پرواز هواپیما همیشه به خاطر نقص فنی یا شرایط بد آب و هوایی رخ نمی‌دهد، بلکه ممکن است اتفاقات جالب و شگفت‌انگیزی پیش آید که باعث تأخیر در زمان پرواز داخلی یا خارجی برای کسانی شود که بلیط سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما خریده‌اند در این بخش تعداد دیگری از این اتفاقات جالب را برای شما خواهیم گفت.

 

 

کوتاه کردن موی رئیس‌جمهور

 

بیل کلینتون، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، برای اینکه می‌خواست آرایشگرش در هواپیمای ایر فورس وان موهایش را کوتاه کند باعث شد تا 2 باند فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس بسته شود و چندین پرواز داخلی و خارجی به تأخیر بیفتد. این اتفاق باعث عصبانیت کسانی شد که بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی خریده بودند.

 

 

رفتار غیرعادی مهماندار

 

در سال 2012 یکی از مهمانداران هواپیما در شرکت  آمریکن ایرلاینز، باعث به تأخیر افتادن پرواز داخلی یا خارجی یک هواپیما شد. این مهماندار حرف‌های بی اساسی درباره ی مشکل داشتن هواپیما و اینکه ممکن است در طول پرواز سقوط کند به مسافران گفت و حسابی همه‌ی کسانی که با خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی سوار این هواپیما شده بودند را ترساند. همین موضوع باعث شد تا هواپیما به گیت فرودگاه برگردد و مهمانداران عوض شوند. این هواپیما با 81 دقیقه تأخیر پرواز کرد.

 

 

اشتباه گرفتن شارژر تلفن به جای بمب

 

در پرواز استانبول به نیویورک یکی مهمانداران با مشاهده‌ی شارژر موبایل یکی از مسافرها در دستشویی به اشتباه فکر کرد که بمب گذاری شده و باعث شد هواپیما در فرودگاه دوبلین فرود اضطراری داشته باشد.

 

 

خراب بودن WC

 

در سال 2011 یک هواپیما که از مینه سوتا به مقصد لس‌آنجلس در حال حرکت بود به خاطر گرفتگی چاه دستشویی مجبور شد تا فرود اضطراری کند. یکی از مسافران درباره این اتفاق نوشته بود: بوی خیلی بدی می‌داد و یک مهماندار کنار توالت ایستاده بود و به مسافران می‌گفت تا به  توالت شماره دو نروند. مسافری که مسبب این اتفاق شده بود هیچ‌وقت شناسایی نشد و نفهمیدند این مسافر بلیط سیستمی خریده بوده است یا بلیط ارزان هواپیما.

 

 

گم شدن مار

 

دو پرواز داخلی در استرالیا به خاطر گم شدن چهار مار لغو شد. در سال 2009 قرار بود تعداد زیادی مار پیتون از آلیس اسپرینگز به ملبورن انتقال داده شوند. بعد از فرود هواپیما، فهمیدند که 4تا از این مارها گم شده است و شروع به گشتن کردند. جالب است بدانید که این چهار مار هیچ وقت پیدا نشدند.

 

 

فرار کردن سگ

 

در سال 2011 هنگامی که می‌خواستند یک سگ را به هواپیما منتقل کنند، سگ فرار می‌کند و باعث تأخیر در پرواز داخلی یا خارجی این هواپیما در فرودگاه لاگواردیا شد. مشابه این اتفاق در منچستر هم رخ داد و باعث شد تا ده‌ها پروازی که مسافران برای آن بلیط سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما خریده بودند به تأخیر بیفتد.

 

 

رفتار عجیب سلبریتی

 

یک بازیگر فرانسوی در یک رفتار بسیار عجیب باعث تأخیر 2 ساعته پرواز داخلی پاریس به دوبلین شد. ژرار دوپاردیو، هنگام بلند شدن هواپیما قصد استفاده از دستشویی را داشت که با مخالفت مهمانداران مواجه شد به همین دلیل در کف هواپیما کار خود را انجام داد. به خاطر پیش آمدن این اتفاق هواپیما به گیت برگشت تا بتوانند آن را تمیز کنند.

 

 

وزن بیش‌ازحد هواپیما

 

 پرواز ایزی جت به ژنو، به خاطر داشتن وزن بیش‌ازحد، حدود 1 ساعت و نیم با تأخیر مواجه شد. یکی از مسافرانی که با بلیط سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما قصد پرواز را داشت ادعا کرد که او و کسانی که همراهش بودند حدود 500 دلار دریافت کردند تا از هواپیما پیاده شوند.

 

 

فرار کردن دو سمور آبی

 

در سال 2009 اعلام شد که پرواز هیوستون به کلمبوس اوهایو به خاطر فرار کردن دو سمور آبی با تأخیر انجام می‌شود. مسافران تا قبل از مشاهده‌ی این دو سمور که روی باند فرودگاه می‌دویدند این خبر را باور نکرده بودند. بالاخره بعد از 1 ساعت با گرفتن سمورها این پرواز انجام شد.

 

برای نحوه ی خرید بلیط ارزان هواپیما می توانید به سایت سام سیر مراجعه فرمایید.



نظرتان را بنویسید







منو